Bekijk volle/desktop versie : MOCRO'S over MOCRO'S



04-03-2002, 10:40
Hé, Salaam Allemaal


Misschien is dit een beetje een vreemde en een overbodige Thread, maar ik zou graag van jullie willen weten wt jullie vinden van de Marokkaanse samenleving van tegenwoordig. Bijvoorbeeld de scheidingen die toenemen, Ongetrouwde dames met kinderen, Meisjes die steeds meer op de jongens beginnen te lijken, Jongens die meer de vorm van de dames aannemen???????

Kijk, ikzelf heb helemaal niets tegen de nieuwe kledingstijl van de jeugd van tegenwoordig, maar als man met kinderen en er dan nog met driekwartbroekjes bijlopen, ??????

04-03-2002, 16:04


Je avatar is van Sabrinat, pas maar op, zou maar beginnen met een andere avatar te zoeken anders heb je echt iets om je zorgen over te maken...had 'm nl. ook en dat werd me niet in dank afgenomen.........

Guru

04-03-2002, 16:06
hahahahaha guruman, je bent het niet vergeten, hé.

Zij komt er ook nog wel achter!!!!!!:tover:

04-03-2002, 16:25
Hé, Hallooooo

Alles goed met jullie of niet??? Hé, sabrinat. Ik heb net een nieuw plaatje gedownload. ben je nu tevreden???? trouwens, je hebt wel gelijk. Als jij de enige bent met een hartje is dat toch veel leuker/?????

Hé, trouwens reageren jullie wl effe op mijn Poll en niet op mijn Avatar???? Hahaha. P.S: Mijn avatar doet wel, hé????


Liefs van Sweet_Chic

04-03-2002, 16:48


Die avatars van jullie zijn saai man

04-03-2002, 16:52
Die keuze zit er helaas niet bij....

04-03-2002, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door Sweet_Chic
Hé, Hallooooo

Alles goed met jullie of niet??? Hé, sabrinat. Ik heb net een nieuw plaatje gedownload. ben je nu tevreden???? trouwens, je hebt wel gelijk. Als jij de enige bent met een hartje is dat toch veel leuker/?????

Hé, trouwens reageren jullie wl effe op mijn Poll en niet op mijn Avatar???? Hahaha. P.S: Mijn avatar doet wel, hé????


Liefs van Sweet_Chic
Je bent in ieder geval sneller dan guruman!

05-03-2002, 11:23
Hé, Abdenour

Wat is dat nou voor vlag??? Misschien ben ik wel een beetje dom, maar van welk land is dat???? Verander je vlag en zet die van Marokko daar , man. Trouwens, waar kom je vandaan uit Tanger?????


Liefs van Sweet_Chic

05-03-2002, 12:23
bismiallahi arahmanie arahiem

Salamoe alaikom

Als je het mij vraagt bestaat geen vrees voor onze Schepper meer...
En als je op je heen kijkt weet je dat de dag desoordeels na bij is...

wat moet ik er nog meer over zeggen......

salamoe alaiko wa rahmatoe allahi wa barakatoeh

05-03-2002, 15:42
De vlag van marokko is de vlag van de veraders Dit is het vlag van de Islamitsche republiek palestina met Jerusalem als'z'n hoofdsta en Abu Ammar als z'n leider

05-03-2002, 15:49
He liever laat je Abdenour met rust, hij heeft gelijk!!!! Als je tof tegen hem doet krijg je mij en SWEET_CHIC op je hoofd. Dus LIEVER.....

05-03-2002, 15:56
hoeft niet
ben je toch veel te laag voor.......

THALLA!!!!!!!

05-03-2002, 16:03


wesh kijk je nu in een spiegel ofzo??? Hoe.rtje ???? je zult jezelf zeker bedoelen!!! Maar geeft niks, zoals ik al zei: iedereen doet wel eeens een poging om zichzelf te verhogen, maar dat lukt niet altijd, zoals bij jou nu het geval is....

07-03-2002, 12:04
Hé, Abdenour.

We helpen je en dat mens doet stoer. Geef er wah stoot!!!!!

Sweet_Chic says :stoot:

10-06-2013, 18:56

Citaat door Blackbeard.:
Safie Fatosj, je hebt een plekje verdiend in de M.nl's versie van Wall of Fame. Je staat bekend als het lid die de oudste topics opent. Good job
Doe niet zo eng wil je.