Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen met NL meisje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
18-06-2004, 20:39

Salaam iedereen!! Ik heb ff een vraag aan alle boys en girls hier. Myn vriendin isz NL maar heel netjes opgevoed en staat open voor alle culturen (vooral Marokkaanse, islam) En ze isz al een tyd helemaal verliefd op een marokkaanse jongen.. ze kent hem wel en hij haar ook maar hij is heel verlegen. vinden jullie dat ze iets met elkaar kunnen krijgen? voor haar isz het echt serrieusz!! ..alhamdoelilah...

sara2000
18-06-2004, 20:41
als die elkaar willen, waarom niet?? en die meisje is geintereseerd in de islam dan is het nog beter!!!!!!!!!!

Echie
18-06-2004, 20:43
jaa idd......

Misz_Romance
18-06-2004, 20:48
mee eens:)

thazoufrieth2
18-06-2004, 21:08

Ik heb ff een vraag aan alle boys en girls hier. Myn vriendin isz NL maar heel netjes opgevoed en staat open voor alle culturen (vooral Marokkaanse, islam) En ze isz al een tyd helemaal verliefd op een marokkaanse jongen.. ze kent hem wel en hij haar ook maar hij is heel verlegen. vinden jullie dat ze iets met elkaar kunnen krijgen? voor haar isz het echt serrieusz!! ..alhamdoelilah.. punt1:ze doet geen roedoe thages choem punt2:ze heeft zeker een varkenssnuitje zoals alle nl wijven punt3: e kan geen thinifien fyjen en mamita joefoe3en klaarmaken$ punt3:Allah swt moet je aanbidden voor jezelf niet voor een ase3wiew ga zo maar door ....... dat ze gewoon een ahoelandie neemt he en hij een marokkaanse schoonheid genoeg op marokko.nl vooral die van nl thagsen zien ise3mak Marokkaanse donkere ogen zijn spiegels van de zielen :zwaai:

MocrowGirlBella
18-06-2004, 21:11
Origineel gepost door thazoufrieth2 Ik heb ff een vraag aan alle boys en girls hier. Myn vriendin isz NL maar heel netjes opgevoed en staat open voor alle culturen (vooral Marokkaanse, islam) En ze isz al een tyd helemaal verliefd op een marokkaanse jongen.. ze kent hem wel en hij haar ook maar hij is heel verlegen. vinden jullie dat ze iets met elkaar kunnen krijgen? voor haar isz het echt serrieusz!! ..alhamdoelilah.. punt1:ze doet geen roedoe thages choem punt2:ze heeft zeker een varkenssnuitje zoals alle nl wijven punt3: e kan geen thinifien fyjen en mamita joefoe3en klaarmaken$ punt3:Allah swt moet je aanbidden voor jezelf niet voor een ase3wiew ga zo maar door ....... dat ze gewoon een ahoelandie neemt he en hij een marokkaanse schoonheid genoeg op marokko.nl vooral die van nl thagsen zien ise3mak Marokkaanse donkere ogen zijn spiegels van de zielen :zwaai: :maf::maf:

thazoufrieth2
18-06-2004, 21:12
magha thitsjaloetien ni??? verklaar nader :zwaai:

MocrowGirlBella
tuurlijk kan het meid Mijn oom is zelf ook met een hollandse getrouwd, ze hebbe al twee kinderen samen en verder zijn ze heel gelukki. Voor die hollandse is het wel gewoon ff aanpassen en dan komt allesh goet! :zwaai:

no_more
Origineel gepost door MocrowGirlBella :maf::maf: Wuahahhaa :giechel: idem dito wijffie :D

MocrowGirlBella
18-06-2004, 21:14
Origineel gepost door thazoufrieth2 magha thitsjaloetien ni??? verklaar nader :zwaai: Wat voor berber ben jij :D (bedoel t goed hoor) Want k snap er nix van :maf: van dat eerste stuk van je anyway ook niet :maf::D

thazoufrieth2
18-06-2004, 21:15
Want k snap er nix van van dat eerste stuk van je anyway ook niet haha ik ben een thawajgetch lieve meid thitsjaloethien=poppetjes stjalout=po :zwaai:

MocrowGirlBella
18-06-2004, 21:17
Origineel gepost door thazoufrieth2 Want k snap er nix van van dat eerste stuk van je anyway ook niet haha ik ben een thawajgetch lieve meid thitsjaloethien=poppetjes stjalout=po :zwaai: whaha :maf: Okeey dan ikke nie begrijpe jij weet ik ben teker3esht :D :zwaai:

thazoufrieth2
18-06-2004, 21:20
Okeey dan ikke nie begrijpe jij weet ik ben teker3esht alliemaal sielfde zoeloe taal akoekoe3th inou heb je dan ook schoonheid van een thaker3ieth mijn mama zegt dat thiker3iejen echte schoonheden zijn ben een lesbi vandaar mijn vraag :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: neen echt mijn lieve mama zegt dat altijd :zwaai:

thazoufrieth2
18-06-2004, 21:32
ghair inshaAllah gayr inshalah ps ge hebt soms van die thiehoelandiejien die wel goed zijn hoor maar dat zijn maar aanhangseltjes van een marokkaantje tenzij het een oprechte bekeerde is die zijn meestal meer moslim's dan een geboren moslim die thath heeft gedaan in bijna elke ahoelandie schuilt er ingeslikte racisme schijnheiligheid druipt van hun gezicht allen hebben ze een kleedje aan

MocrowGirlBella
18-06-2004, 21:33

Origineel gepost door thazoufrieth2 Okeey dan ikke nie begrijpe jij weet ik ben teker3esht alliemaal sielfde zoeloe taal akoekoe3th inou heb je dan ook schoonheid van een thaker3ieth mijn mama zegt dat thiker3iejen echte schoonheden zijn ben een lesbi vandaar mijn vraag :Iluvu: :Iluvu: neen echt mijn lieve mama zegt dat altijd :zwaai: Ish inderdaad allemaal zoeloe taal, een pot nat allemaal :D :schrik: ben jij lesbie?????????????????????? shorry ik ben wel een lekkere teker3esht :ego: :regie: Maaaaaaaaaaaaaaaaar geeeeeeen lesbie :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6