Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik vind nieuwjaar geen zak aan

His-Love
01-01-2010, 00:33

misschien word ik oud, maar ik vind er echt niks leuks meer aan. al dat geknal en dronken mensen die rondwaggelen op straat :moe: ben ik de enige die zo denkt? zonde van al dat geld dat ze verspillen.. konden ze dat maar bij mij doneren.. :(

Mocropouwer
01-01-2010, 00:40
Wollahila. ;) Helemaal gelijk. Al die Hollanders hier zijn para.

His-Love
01-01-2010, 00:43
vroeger vond ik het echt geweldig, maar de laatste paar jaar is het sterk verminderd.. het begon met niet meer naar buiten gaan, en nu heb ik niet eens zin om dat vuurwerk nog te bekijken. ik wil gewoon lekker binnen zijn, beker warme chocolademelk, en lekker relaxen :) het mooiste van al is wel dat we morgen vrij zijn :D

rredouann
01-01-2010, 00:43
mensen hebben geld te veel..

Mocropouwer
01-01-2010, 00:48

vroeger vond ik het echt geweldig, maar de laatste paar jaar is het sterk verminderd.. het begon met niet meer naar buiten gaan, en nu heb ik niet eens zin om dat vuurwerk nog te bekijken. ik wil gewoon lekker binnen zijn, beker warme chocolademelk, en lekker relaxen :) het mooiste van al is wel dat we morgen vrij zijn :D Ooo heerlijk, licht hier naast mij. :love: :likje:

His-Love
01-01-2010, 00:55
mensen hebben geld te veel.. wolah illah.. en dan klagen over crisis :haha: Ooo heerlijk, licht hier naast mij. :love: :likje: lekker is dat hé :D besaha!

xMaghrebiaa
01-01-2010, 00:55
Je bent niet de enige hoor :) Ik vind er ook niets meer aan, safe ik weet dat het 31/12 om middernacht nieuwjaar is, wrm nog geld verspillen aan vuurwerk ?. En die smsjes die je elk jaar weer krygt, daar begin ik langzamerhand ook geïriteerd van te geraken :confused: Vuurwerk = biljetten geld in de fik steken en er dan met heel de wereld naar kijken op verschillende plekken :maf:

Atlantean
01-01-2010, 00:57
http://invisiblelimb.net/limb/wp-content/uploads/2009/01/happy-new-year.jpg

His-Love
01-01-2010, 00:58
Je bent niet de enige hoor :) Ik vind er ook niets meer aan, safe ik weet dat het 31/12 om middernacht nieuwjaar is, wrm nog geld verspillen aan vuurwerk ?. En die smsjes die je elk jaar weer krygt, daar begin ik langzamerhand ook geïriteerd van te geraken :confused: Vuurwerk = biljetten geld in de fik steken en er dan met heel de wereld naar kijken op verschillende plekken :maf: ja wolah illah, thasiwred a watchma! Als ik denk aan al dat geld dat daar in de fik wordt gestoken... :traan1:

xMaghrebiaa
01-01-2010, 01:02
ja wolah illah, thasiwred a watchma! Als ik denk aan al dat geld dat daar in de fik wordt gestoken... :traan1: Jy bent volgens my de enige die dat vind, al die andere voornaamlijk vrienden verklaren me voor gek :hihi: Jah kunnen ze beter iets nuttig mee doen :) :kus:

His-Love
01-01-2010, 01:12
Jy bent volgens my de enige die dat vind, al die andere voornaamlijk vrienden verklaren me voor gek :hihi: Jah kunnen ze beter iets nuttig mee doen :) :kus: haha bij het knallen van dat vuurwerk heb ik het gevoel dat er een bom ontploft.. ze gooien het in riolerings-putten, in tuinen.. :( maar goed, ik kan gerust verder dromen: dat geld is mooi weg :moe: stel je eens voor hoeveel paar schoenen en tassen je daarvan kunt kopen..:D dan financieer ik ook nog eens mijn hele bruiloft en kan ik niet twee weken maar twee MAANDEN op reis... *zucht*.....

xMaghrebiaa
01-01-2010, 01:16
haha bij het knallen van dat vuurwerk heb ik het gevoel dat er een bom ontploft.. ze gooien het in riolerings-putten, in tuinen.. :( maar goed, ik kan gerust verder dromen: dat geld is mooi weg :moe: stel je eens voor hoeveel paar schoenen en tassen je daarvan kunt kopen..:D dan financieer ik ook nog eens mijn hele bruiloft en kan ik niet twee weken maar twee MAANDEN op reis... *zucht*..... :eek: Hier zyn ze ni zo heftig ! gevaarlijke gekken !! :kwaad: Jah, heeeeeel veeel paar schoenen & tassen ! Maar jah niet iedereen heeft zo'n instelling he, ze zien het als plezier :moe: In de kou geld de fik in schieten is nu ni het leukste wat je kunt doen om middernacht maar goe, daar denkt nogmaals idereen anders over :o

His-Love
01-01-2010, 01:22

:eek: Hier zyn ze ni zo heftig ! gevaarlijke gekken !! :kwaad: Jah, heeeeeel veeel paar schoenen & tassen ! Maar jah niet iedereen heeft zo'n instelling he, ze zien het als plezier :moe: In de kou geld de fik in schieten is nu ni het leukste wat je kunt doen om middernacht maar goe, daar denkt nogmaals idereen anders over :o ja hier echt wel.. tja, ik woon in een dorp: hier kun je alles maken.. ja dat klopt, iedereen heeft een andere instelling. IK vind het be3da zonde. dat rottige uurtje in de kou staan, vingers bevroren en dan nog lachen als een boer met kiespijn als het niet lukt om de aansteker aan te krijgen, NO THANKS :hihi: begrijp wel dat mensen het mooi vinden om te zien, dat het voor sommigen echt feest is of iets dergelijks..

xMaghrebiaa
01-01-2010, 01:30
ja hier echt wel.. tja, ik woon in een dorp: hier kun je alles maken.. ja dat klopt, iedereen heeft een andere instelling. IK vind het be3da zonde. dat rottige uurtje in de kou staan, vingers bevroren en dan nog lachen als een boer met kiespijn als het niet lukt om de aansteker aan te krijgen, NO THANKS :hihi: begrijp wel dat mensen het mooi vinden om te zien, dat het voor sommigen echt feest is of iets dergelijks.. :hihi: Same over here Jah ik kijk wel gwn toe hoe staan de creperen in de kou :gniffel: Meid, 'k ben stilletjes aan toe aan wat slaap ! Slp z8 & tt morgen inscha'Allah :kus:

His-Love
01-01-2010, 01:42
:hihi: Same over here Jah ik kijk wel gwn toe hoe staan de creperen in de kou :gniffel: Meid, 'k ben stilletjes aan toe aan wat slaap ! Slp z8 & tt morgen inscha'Allah :kus: good night! Insha'Allah :D :kus: