Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PURE-A van garnier

Pagina's : [1] 2

chingygirl
18-06-2004, 19:32

Wie heeft van jullie deze kleine blauwe tube gekocht? Werkt het ook echt? Ik ben echt benieuwd, hij is bijna overal uitverkocht. Momenteel ook veel op de reclame.

rehaam
18-06-2004, 21:31
ik heb gekocht en gebruikt....achteraf heb ik enorm veel spijt gehad. na een paar dagen met gebruiken begon ik hele kleine puistjes op me gezicht te krijgen :kwaad: ,maar ik stopte daarmee en na een paar dagen waren ze weg gelukkig :D dus ik weet niet hoe je huid is,maar bij mij komt het volgens mij doordat ik een gevoelige huid heb en ook nog eens gemengde huidtype. als je nog vragen hebt kan jij altijd stellen :zwaai:

chingygirl
19-06-2004, 16:45
He Rehaam, Ikzelf heb een hele vette glimmende huid, geen puistjes gelukkig. Werkt het ook tegen glimmen? Weet je misschien iets anders tegen glimmen, heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt! Hopelijk heb je wat tips voor me! Groetjes Chingy

rehaam
19-06-2004, 20:44
hoi meid, ik heb ook last van glimmende huid maar dan alleen rondom de T-zone...maar of nou die creme wel helpt weet ik echt niet hoor :confused: . ik gebruik zelf renigings scrubgel van loreal en antivet creme die ervoor zorgt dat jou huid niet te vet wordt....ik kan jou wel zeggen dat het wel helpt. het beste wat je kan doen is naar de drogist gaan ,uitleggen hoe het percies zit...misschien weten ze wel de goede creme. veel succes :zwaai:

sweet_laydee
19-06-2004, 20:48

kvond het wel n fijn spul. je smeert het op voordat je gaat slapen op je opkomende puist. er zit dan n soort film op je puistje, waardoor het je puist uitdroogt terwijl je slaapt.

tatata_matata
23-06-2004, 10:39
Meiden dat spul werkt echt goed...ik gebruik het al ongeveer 4 maanden...en me gezicht ziet er steeds verzorgender en gezonder uit...het is echte aanrader...

koezinagirl
26-06-2004, 22:45
DAT SPUL IS ECHT NIET GOED VOOR JE GEZICHT!!!!! TEMINSTEN VOOR MIJN GEZICHT NIET IK BEN ER GELIJK MEE GESTOPT MAAR GOED MISSCHIEB DAT JOUW HUID ER WEL TEGEN KAN

Jeblia_Tetouania
27-06-2004, 14:26
Bij The body-shop verkopen ze een goedje wat tea tree oil heet, het werkt goed ik heb het zelf ook gebruikt! Ciao

nadiak
27-06-2004, 23:16
Origineel gepost door chingygirl He Rehaam, Ikzelf heb een hele vette glimmende huid, geen puistjes gelukkig. Werkt het ook tegen glimmen? Weet je misschien iets anders tegen glimmen, heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt! Hopelijk heb je wat tips voor me! Groetjes Chingy Weet je wat helpt? Zeep zonder parfum, marokkaanse parfumloze zeep gebruik ik, is ook goed tegen puistjes( ik weet me moeder gebruikt het om vlekken uit kleren te krijgen :rolleyes: , maar werkt echt goed ) Succes

Moes_Junk
14-05-2008, 13:02
ik heb ook gekocht gisteren, en gebruikt merk nog geen verschil alleen dat het lijkt dat me pukkels meer zijn geworden..maarja moet denk ik geduld hebben..want heb de washgel gekocht voor de gevoelige vette huid..dus dat is toch goed..!

Moes_Junk
14-05-2008, 13:04
Meiden dat spul werkt echt goed...ik gebruik het al ongeveer 4 maanden...en me gezicht ziet er steeds verzorgender en gezonder uit...het is echte aanrader... zag je toen pas resultaat??...want ik weet niet hoelang dat duurt voordat je resultaat krijgt, en heb geen zin om van product te veranderen... ghair Inchallah!

sunnydaya
14-05-2008, 21:10
DAT SPUL IS ECHT NIET GOED VOOR JE GEZICHT!!!!! TEMINSTEN VOOR MIJN GEZICHT NIET IK BEN ER GELIJK MEE GESTOPT MAAR GOED MISSCHIEB DAT JOUW HUID ER WEL TEGEN KAN precies, ik kreeg ook veel pukkels daardoor. mn gezicht zag er ook niet schoon er uit. Na 3 weken was ik gestopt, zag dat het maar erger maakt:moe:

Moes_Junk
14-05-2008, 22:05
Nu maken jullie mij onzeker..:(!..want ik werd smorgens ook wakker met het effect alsof het leek dat alle pukkels naar buiten zijn gekomen, ik had wel de neiging om te stoppen, maar ik weet het niet meer echt..pfffffff..

Moes_Junk
14-05-2008, 22:06
Weet je wat helpt? Zeep zonder parfum, marokkaanse parfumloze zeep gebruik ik, is ook goed tegen puistjes( ik weet me moeder gebruikt het om vlekken uit kleren te krijgen :rolleyes: , maar werkt echt goed ) Succes bedoel jij sabon taws?met die pauw gebeuren;) ?

sunnydaya
14-05-2008, 22:27

Nu maken jullie mij onzeker..:(!..want ik werd smorgens ook wakker met het effect alsof het leek dat alle pukkels naar buiten zijn gekomen, ik had wel de neiging om te stoppen, maar ik weet het niet meer echt..pfffffff.. hoe lang gebruik je het al:D ik weet niet of die pukkels een goed teken is of ni. mischien komt al dat vuil die in je huid zat weer naar buiten:kweetnie:

Pagina's : [1] 2