Bekijk originele versie : wat zoek je als man in een vrouw??
lalahabiba
18-06-2004, 19:04
nou de titel spreekt voor zich. wat zoeken jullie (de mannen onder ons) in een vrouw? en dan bedoel ik wel een vrouw waar je serieus een toekomst mee zou willen opbouwen?
graag serieuze reacties als het effe kan
thnx
liefs lalahabiba
lalahabiba
18-06-2004, 19:07
wat bedoel je met rustig zonder hoofdpijn?
Kutjochie
18-06-2004, 19:13
Rust is het belangrijkste voor een man. Voor een jochie is kabaal tijdelijk aantrekkelijk, maar zodra die ziet wat de markt te bieden heeft wil ie rust samen met zn vrouwtje.
lalahabiba
18-06-2004, 19:14
ja dat lijkt me logisch maar wat voor iets is dat dan?
lalahabiba
18-06-2004, 19:15
rust dat vind ik een goeie, maar wat bedoel je daarmee? rust zo van iemand die voor je zorgt en niet al teveel aandacht van je vraagt of rust van dat je saampies lekker rustig op de bak zit elke avond?
Kutjochie
18-06-2004, 19:21
Origineel gepost door lalahabiba
rust dat vind ik een goeie, maar wat bedoel je daarmee? rust zo van iemand die voor je zorgt en niet al teveel aandacht van je vraagt of rust van dat je saampies lekker rustig op de bak zit elke avond?
Geestelijke rust, dat is wat ik bedoel. Je kan je rustig voelen terwijl je toch met iets bezig kan zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Weinig mannen hebben dat gevoel in deze kut tijden
lalahabiba
18-06-2004, 19:28
ik begrijp wat jullie bedoelen en het is zeker zo dat dat tegenwoordig erg moeilijk te vinden is ik denk dat dat voor zowel mannen als vrouwen geldt
maar dan heb ik weer een vraag, vervelend ben ik he met al mijn vragen sorry maar ik ben nou eenmaal nieuwsgierig en wil alles weten. bij wat voor een soort vrouw verwacht je dan die rust te vinden?
IkBenSaliha
18-06-2004, 19:31
nou de titel spreekt voor zich. wat zoeken jullie (de mannen onder ons) in een vrouw? en dan bedoel ik wel een vrouw waar je serieus een toekomst mee zou willen opbouwen?
graag serieuze reacties als het effe kan
thnx
liefs lalahabiba
Zeker bang dat je word afgekeurd:maf:
s_montana
18-06-2004, 19:33
zolang ze niet zeurt blijf ik eeuwig bij haar :o
Kutjochie
18-06-2004, 19:38
ik begrijp wat jullie bedoelen en het is zeker zo dat dat tegenwoordig erg moeilijk te vinden is ik denk dat dat voor zowel mannen als vrouwen geldt
maar dan heb ik weer een vraag, vervelend ben ik he met al mijn vragen sorry maar ik ben nou eenmaal nieuwsgierig en wil alles weten. bij wat voor een soort vrouw verwacht je dan die rust te vinden?
Weinig vrouwen kunnen ons denk ik dat ene gevoel geven, wat ons net ietsjes sterker maakt. Er word meer voor andere geleefd zo lijkt het.
Vrouw moet voor 100% te vertrouwen zijn. Zodra 1 % verdwijnt dan is dat al genoeg om iemands rust te verstoren.
Zodra een man achterdochtig word van een vrouw, dan doet de vrouw iets verkeerds, mits de man nuchter is!!
lalahabiba
18-06-2004, 19:41
dat je het niet bij marokkaanse meiden zou kunnen vinden vind ik eerlijk gezegd heel erg flauw om te zeggen want je kent niet allen marokaanse mesjes en je weet het daarom nooit zeker
en wat het vertrouwen betreft daar ben ik het helemaal met je eens, maar dat geldt ook andersom. al zou ik nog zo verliefd en gelukkig zijn met mijn (toekomstige) man als hij mijn vertrouwen ook maar voor een half procent zou schaden dan moet ie wel heeeeeel erg veel moeite doen om het weer goed te krijgen
...een dame aan je zij....die je kunt vertrouwen...je geloof mee kunt opbouwen....goede vrouw...voor kinderen man....en huis....islam...gericht....iemand die boven alles....eerlijk is....is dat er dan...ben ik verkocht...eerlijkheid...is moeilijk tegenwoordig..merk ik...zodra dat er niet is...dan...hoeft het niet meer...:)
lalahabiba
18-06-2004, 20:48
alles wat betreft liefde en het huwelijk is moeilijk tegenwoordig. ik denk dat dat komt doordat niemand weet waarom ze het huwelijk ingaan en wat ze eraan gaan doen om ervoor te zorgen dat het slaagt.
ik vind dat als je een huwelijk ingaat moet je zeker weten dat je dat met die persoon wil doen en dat als je die stap neemt dat je er dan ook samen alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat het slaagt.
en natuurlijk zijn er bepaalde omstandigheden waar je niks aan kan doen en waardoor het toch misloopt, maar de intentie is denk ik het aller belangrijkst en dan heb je de kwestie van vertrouwen en eerlijkheid ook twee hele belangrijke dingen die steeds minder betekenen voor mensen ik dnek dat deze twee komen als je met elkaar communiceert, dat is ook iets wat tegenwoordig bijna niet meer gebeurt in een huwelijk!!
ach ja er zijn zoveel redenen te bedenken waarom het tussen twee mensen mis zou kunnen gaan en of dat ligt aan een bepaald persoon of bepaalde dingen die een persoon doet, eigenlijk is het altijd gewoon elmektab, maar je moet toch wel de intentie hebben er iets goeds van te willen maken.
zo heel verhaal, maar dat wilde ik even kwijt
marocboy112
22-06-2004, 16:02
salam,
de man moet zoeken in de vrouw waarvoor ze geschapen is en onders om ook ik zal dit proberen uit te leggen.
onze vader adem vzmh is de eerste mens die geschapen is en daarna onze moeder eva (ra) vraag hier bij is waarom ? is dit zo en wat laat allah swt ons hier in zien ?
adem (vzmh) is als eerst geschapen hierin laat allah swt ons zien dat hij de man de leidende rol heeft en daarna is eva (ra) geschapen vanuit adem (vzmh) hier laat allah swt onz zien dat een man de vrouw nodig heeft en anders om ook ( ze horen bij elkaar en maken elkaar compleet) en zoals jullie mischien weten is onze moeder geschapen van uit zijn rib en dat geeft aan dat de vrouw kwetsbaar is en bescherming nodig heeft dus ze vraagt bescherming en verzorging en dat is wat de man wil geven ( de verantwoordelijke) de beschreming en verzorging die de man biedt word gewild bij de vrouw en dat steld de man zeer op prijs en daar is hij natuurlijk voor gemaakt
helaas willen willen velen tegen hun natuur opgaan wat alleen verlies en pijn brengt maar de vraag is nu hoe weten we nou of we man wel mannelijk en dat geld ook voor de vrouw.
nou door ons te vergelijken voor de mannen met de juiste voorbeelden zoals de profeten en metgezellen en vrome voorgangers en dit geld ook voor de dames
ik wil mijn reactie beindigen met een hatieth van de profeet (vzmh) waarin hij vermeld : dat van de mannen velen compleet zijn geworden en dan bij de vrouwen slecht 4 vrouwen compleet zijn geworden dat zijn de volgende vrouwen : asia de vrouw van de faro, mariam de moeder van jezus, fatima zohra de dochter van de profeet en khadija de vrouw van de profeet.
dus dames neem vb aan deze unieke vrouwen en jullie zijn succesvol inch allah .
deze reactie is geplaats door mijn broer die wou dit even doorgeven wat is jullie reactie
al het goede kom van allah swt en het slechte oftewel onze fouten komen van ons zelf en saitan
Origineel gepost door marocboy112
salam,
de man moet zoeken in de vrouw waarvoor ze geschapen is en onders om ook ik zal dit proberen uit te leggen.
onze vader adem vzmh is de eerste mens die geschapen is en daarna onze moeder eva (ra) vraag hier bij is waarom ? is dit zo en wat laat allah swt ons hier in zien ?
adem (vzmh) is als eerst geschapen hierin laat allah swt ons zien dat hij de man de leidende rol heeft en daarna is eva (ra) geschapen vanuit adem (vzmh) hier laat allah swt onz zien dat een man de vrouw nodig heeft en anders om ook ( ze horen bij elkaar en maken elkaar compleet) en zoals jullie mischien weten is onze moeder geschapen van uit zijn rib en dat geeft aan dat de vrouw kwetsbaar is en bescherming nodig heeft dus ze vraagt bescherming en verzorging en dat is wat de man wil geven ( de verantwoordelijke) de beschreming en verzorging die de man biedt word gewild bij de vrouw en dat steld de man zeer op prijs en daar is hij natuurlijk voor gemaakt
helaas willen willen velen tegen hun natuur opgaan wat alleen verlies en pijn brengt maar de vraag is nu hoe weten we nou of we man wel mannelijk en dat geld ook voor de vrouw.
nou door ons te vergelijken voor de mannen met de juiste voorbeelden zoals de profeten en metgezellen en vrome voorgangers en dit geld ook voor de dames
ik wil mijn reactie beindigen met een hatieth van de profeet (vzmh) waarin hij vermeld : dat van de mannen velen compleet zijn geworden en dan bij de vrouwen slecht 4 vrouwen compleet zijn geworden dat zijn de volgende vrouwen : asia de vrouw van de faro, mariam de moeder van jezus, fatima zohra de dochter van de profeet en khadija de vrouw van de profeet.
dus dames neem vb aan deze unieke vrouwen en jullie zijn succesvol inch allah .
deze reactie is geplaats door mijn broer die wou dit even doorgeven wat is jullie reactie
al het goede kom van allah swt en het slechte oftewel onze fouten komen van ons zelf en saitan
MAASA3ALLAH je broer heeft het netjes en duidelijk en oprecht verwoord!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.