Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Scheiding....

Pagina's : [1] 2 3 4

IkBenSaliha
18-06-2004, 18:46

Ik vind dat als een man zo veel mogelijk bij de vrouwen vandaan blijft.... En ook de vrouw zoveel mogelijk bij de mannen vandaan blijft... Dat de huwelijk veel langer in stand zal houden.:goedzo: Dat is gewoon een feit.:ego: Kijk om ons heen... Welke vrouwen en mannen scheiden het snelst. :o Vrouwen die veel in de buurt van de mannen komen... Mannen die veel in de buurt van de vrouwen komen... Eens of oneens :maf: IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS :ego:

sexywoman
18-06-2004, 18:53
:auw2: oneens............

maryam87
18-06-2004, 18:53
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik vind dat als een man zo veel mogelijk bij de vrouwen vandaan blijft.... En ook de vrouw zoveel mogelijk bij de mannen vandaan blijft... Dat de huwelijk veel langer in stand zal houden.:goedzo: Dat is gewoon een feit.:ego: Kijk om ons heen... Welke vrouwen en mannen scheiden het snelst. :o Vrouwen die veel in de buurt van de mannen komen... Mannen die veel in de buurt van de vrouwen komen... Eens of oneens :maf: IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS :ego: :O sorry hoor, maar je opent zoveel rare topics :confused: misschien heb je aandacht nodig ofzo, ik weet t ook niet

tarifisht
18-06-2004, 18:54
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik vind dat als een man zo veel mogelijk bij de vrouwen vandaan blijft.... En ook de vrouw zoveel mogelijk bij de mannen vandaan blijft... Dat de huwelijk veel langer in stand zal houden.:goedzo: Dat is gewoon een feit.:ego: Kijk om ons heen... Welke vrouwen en mannen scheiden het snelst. :o Vrouwen die veel in de buurt van de mannen komen... Mannen die veel in de buurt van de vrouwen komen... Eens of oneens :maf: IK BEN ER HELEMAAL MEE EENS :ego: over die vrouwen die uit de buurt van de mannen blijven is wel waar maar over dat mannen die niet in de buurt komen van de vrouwen komen daar kan ik niks over zeggen>>>>>ik ben die mannen nog niet tegen gekomen :D

IkBenSaliha
18-06-2004, 18:56

Origineel gepost door maryam87 :O sorry hoor, maar je opent zoveel rare topics :confused: misschien heb je aandacht nodig ofzo, ik weet t ook niet Als je me raar vindt dan vind je me raar. Kan ik niks aan doen... En daar ga ik ook niks aan doen. :ego: En dit is geen rare topic dit is een goede topicje... En wat ik zeg daar zit vaak ook een harde waarheid in... :maf: Hier ben je om je mening te geven... En echt niet om aandacht te vragen. :o

IkBenSaliha
18-06-2004, 18:58
Origineel gepost door 2345 ik vindt jou heeeeeeeeel erg kortzichtig, bekrompen en dom, mag ik dat zeggen? En dat heb jij zeker zomaar voor het zeggen:ego:

mazhar
18-06-2004, 18:59
Als ze op Allah vertrouwen, en de nyah hebben goed voro elkaar te zijn Als ze geduld hebben Als ze respect voor elkaar hebben Als ze naar elkaar luisteren ipv tegen elkaar te roepen Als er gepraat wordt Als ze in ELKAAR geloven dat ze een goede huwelijk tot stand kunnen brengen dan denk ik dat alles wel ok is, maar voor de rest , weet ik ni of ze uit elkaars buurt meote blijve

IkBenSaliha
18-06-2004, 19:00
Origineel gepost door mazhar Als ze op Allah vertrouwen, en de nyah hebben goed voro elkaar te zijn Als ze geduld hebben Als ze respect voor elkaar hebben Als ze naar elkaar luisteren ipv tegen elkaar te roepen Als er gepraat wordt Als ze in ELKAAR geloven dat ze een goede huwelijk tot stand kunnen brengen dan denk ik dat alles wel ok is, maar voor de rest , weet ik ni of ze uit elkaars buurt meote blijve Ik denk zoveel mogelijk wel... Zeker in deze tijden. :ego:

maryam87
18-06-2004, 19:01
Origineel gepost door IkBenSaliha Als je me raar vindt dan vind je me raar. Kan ik niks aan doen... En daar ga ik ook niks aan doen. :ego: En dit is geen rare topic dit is een goede topicje... En wat ik zeg daar zit vaak ook een harde waarheid in... :maf: ik heb niet gezegd dat jij raar bent, je opent rare topics zei ik maar oke. oke als jij dat harde waarheid noemt oke :o :rolleyes:

Leila1982
Ja meid, waarom denk je anders dat Allah ons adviseert om zoveel mogelijk bij niet-mahram mannen uit de buurt te blijven. Gelijk heb je hoor, maar de waarheid is voor veel mensen niet te geloven. Ze denken dat ze het beter weten dan Allah, maar Allah weet het het beste, omdat Hij ons geschapen heeft.

IkBenSaliha
Origineel gepost door amarrok k wee nie Waarom weet je dat niet als ik vragen mag??

IkBenSaliha
18-06-2004, 19:02
Origineel gepost door Leila1982 Ja meid, waarom denk je anders dat Allah ons adviseert om zoveel mogelijk bij niet-mahram mannen uit de buurt te blijven. Gelijk heb je hoor, maar de waarheid is voor veel mensen niet te geloven. Ze denken dat ze het beter weten dan Allah, maar Allah weet het het beste, omdat Hij ons geschapen heeft. Zie je wel :ego: :engel:

mazhar
18-06-2004, 19:02
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik denk zoveel mogelijk wel... Zeker in deze tijden. :ego: hangt ervan af met welke intentie ze bij elkaar zitten, en hoe ze bij elkaar zitten ;)

maryam87
18-06-2004, 19:03
Origineel gepost door 2345 ik vindt jou heeeeeeeeel erg kortzichtig, bekrompen en dom, mag ik dat zeggen? ben ik met je eens :goedzo:

IkBenSaliha
18-06-2004, 19:04

Origineel gepost door mazhar hangt ervan af met welke intentie ze bij elkaar zitten, en hoe ze bij elkaar zitten ;) Bij een man krijg je gewoon bepaalde gevoelens... Geen liefde Geen niets... Maar iets. Dat niet goed is. En omgekeerd ook. Als dit iemand ontkent... Die is de grootste leugenaar ter wereld!!!!!:ego:

Pagina's : [1] 2 3 4