Bekijk originele versie : Wil Kaouthar zich AUB melden, goed nieuws met Operatie
112233moh
31-12-2009, 13:14
ik ben vandaag endelijk thuis, Wat ben ik toch zo blij dat het over is gegaan. ik kon alleen maar wachten om weer thuis te zijn. Die ziekenhuis was echt een hel. en vooral als je niets mag eten. wel zijn me Wallen helemaal opgezwollen. Er komt nu ook bloed uit me neus doordat me kaken elke keer breder worden. Dat doet pijnlijk oefff!!! En ojah Kaouthar ik moest zoveel huilen he, leek net een baby. ze werden helemaal gek van me die artsen
En ojah die Narcose, pfff leek wel alsof ik in de hemel was. ik was helemaal onbewust subhanallah
ainzohra_girls
31-12-2009, 14:31
Waaraan ben je geopereerd als ik vragen mag?
Experience
31-12-2009, 22:02
Hij werd geopereerd aan zijn kaken om die breder te laten worden.
ainzohra_girls
31-12-2009, 22:06
Hij werd geopereerd aan zijn kaken om die breder te laten worden.
:confused:
Waarom in vredesnaam waarom?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden:nijn:
Precious_86
01-01-2010, 11:01
hamdoelilah dat de operatie goed is verlopen!
Heel veel sterkte!!!
Liefs.
112233moh
02-01-2010, 12:36
Ey meiden, Ja bedankt allemaal. ik voel me nu al een stuk beter. alleen me wallen zwellen elke keer wat op. Maandag heb ik afspraak bij de chirurg. dan wordt er uitgelegd hoe ik met dat sleuteltje moet draaien. ik vondt het allemaal niet zo erg. maar wat zo lastig is. dat ik gewoon niets kan eten. me moeder had gisteren heerlijke Rijst gemaakt met kip, en ik had echt Djnoen vondt het niet leuk. mag nu alleen vla eten, en soep. pfff
Alhamdoulilah21
02-01-2010, 16:26
waarvoor heb je dit gedaan?
Miss_FLOWER
02-01-2010, 16:47
Waar gaat dit toch heen :(
kaoutar_tanger
02-01-2010, 21:39
ik ben vandaag endelijk thuis, Wat ben ik toch zo blij dat het over is gegaan. ik kon alleen maar wachten om weer thuis te zijn. Die ziekenhuis was echt een hel. en vooral als je niets mag eten. wel zijn me Wallen helemaal opgezwollen. Er komt nu ook bloed uit me neus doordat me kaken elke keer breder worden. Dat doet pijnlijk oefff!!! En ojah Kaouthar ik moest zoveel huilen he, leek net een baby. ze werden helemaal gek van me die artsen
En ojah die Narcose, pfff leek wel alsof ik in de hemel was. ik was helemaal onbewust subhanallah
Haha meskien.. Elhamdoelilah dat het goed is verlopen!!! Ik ben blij voor je dat alles goed is gegaan. Nu alleen nog maar uitzieken en doen wat de dokters zeggen.
Ziekenhuizen zijn nooit leuk. Hoe lang heb je er gezeten? En duurde de operatie echt maar 15 minuten?
Je ziet er nu zeker uit als een hamster met die wangen :hihi: Geen zorgen, dat trekt wel weer weg (het ergste is al na enkele weekjes weg).
Echt heel vervelend dat bloed..en omdat het telkens breder wordt, stopt het ook niet. Even daar doorheen bijten en dan kun je weer vrijuit ademhalen insha'Allah. Dit is echt het verrotste aan deze situatie..en de pijn natuurlijk!! Ik had elhamdoelilah geen pijn, bij mij hoefden ze mijn kaken niet uit te rekken..gelukkig! maar wel erin gesneden :(
Ja haha, op dat moment is die narcose echt een godsgeschenk! Ik zou het niet overleven zonder narcose :maf2:
Haha meskien, was je bang voor die operatie? Of had je pijn na de operatie? Hoop dat je familie niet al te veel is geschrokken van je gezicht :o
O ja, haha, moest ff 2 x goed kijken toen ik mijn naam zag staan in de titel :D
Elhamdoelilah, het ergste is voorbij nu. Hebben ze je niks tegen de pijn gegeven? En hoe eet je?
kaoutar_tanger
02-01-2010, 21:41
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden:nijn:
Het is niet plastisch, maar medisch. Wesh denk je dat we dit voor de lol ondergaan? Gestoord als je dat echt denkt :maf: (vooral als je weet wat er allemaal bij komt kijken).
kaoutar_tanger
02-01-2010, 21:43
Ey meiden, Ja bedankt allemaal. ik voel me nu al een stuk beter. alleen me wallen zwellen elke keer wat op. Maandag heb ik afspraak bij de chirurg. dan wordt er uitgelegd hoe ik met dat sleuteltje moet draaien. ik vondt het allemaal niet zo erg. maar wat zo lastig is. dat ik gewoon niets kan eten. me moeder had gisteren heerlijke Rijst gemaakt met kip, en ik had echt Djnoen vondt het niet leuk. mag nu alleen vla eten, en soep. pfff
Bereid je erop voor dat je gaat afvallen. Zodra je weer kunt eten, zul je meer aankomen dan normaal, omdat je lichaam een tijdje zonder normaal voedsel heeft gezeten.
Miss_FLOWER
02-01-2010, 22:25
Het is niet plastisch, maar medisch. Wesh denk je dat we dit voor de lol ondergaan? Gestoord als je dat echt denkt :maf: (vooral als je weet wat er allemaal bij komt kijken).
Lijdt jullie gezondheid eronder?
kaoutar_tanger
02-01-2010, 22:43
Lijdt jullie gezondheid eronder?
Wat denk je zelf? Als het niet nodig was, had ik het niet gedaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.