Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik word ziek....

Itsjustme
27-11-2002, 10:57

hoi allemaal Uit verveling ga ik ook maar een topic openen het gaat over het volgend: ik word echt schijtziek van die zinloze topics over marokaanse meisjes het is constant negatief why?? tuurlijk zitten er van die rotte appels so what? ik zie dat er veel aandacht aan wordt besteeds "wat vinden jullie van meisjes met negers" "marokkaanse meisjes hebben geen respect" ik kan nog wel ff doorgaan.... ik begrijp het niet hoor omdat, zij de verkeerde wijven leren kennen denken ze meteen dat iedereen zo is ofzo? gefrustreerd? En over het algemeen wordt er het meest negatief gepraat over de marokkaanse jongens doe maar eens ff een krant open ofzo maar ja dat wordt hier ook niet echt te woord gebracht (niet dat het moet) maar wij meiden worden hier echt raar bekeken als je die topics leest het is alleen marokkaanse dit en dat terwijl wij de marokkaanse meisjes het juist beter doen dan de jongens qua studie,werk etc.. ik vraag me af of er nog wel jongens zijn die een normaal beeld van een marokkaaanse hebben?? want, wat ik allemaal hier lees lijkt het wel alsof er een kloof is onstaan tussen de marokkaanse jongens en meisjes van hier misschien is er meer interesse in die meiden uit maroc he?? want jah sommige mensen denken dat die WEL heilig zijn OMDAT, ze hun geschiedenis niet weten maar ja misschien hebben ze gewoon een bord voor hun kop anywayzz reactiess graag bye bye (je kan wel merken dat ik me verveel) :P:P:P:P :zwaai: :giechel:

RaZer
27-11-2002, 11:17
Je naam doet je topic wel eer aan :D

MiSsTj
27-11-2002, 13:09
meid..zo lang jij geen rotte appel bent..moe je niet denken over andere meisjes..die maken de naam MAROKAANSE MEIDEN vies..en jij niet ;) ok schat???:)

Itsjustme
27-11-2002, 13:44
Nee dat ben ik gelukkig niet maar, waarom denken de meeste jongens dat iedereen zo is daarom vind ik het ook allemaal zo vreemd wat er hier allemaal staat? ik begrji het gewoon niet maar ok en ok ik zal niet meer proberen te denken aan andere meiden ok? thnx echt lief van je (K) missTj

RaZer
27-11-2002, 13:46

vat niet alles serieus op wat hier word gezegd

Itsjustme
27-11-2002, 14:05
yes i know maar ik wil discuseren het lukt maar niet!!! haha

GekkeTurk
27-11-2002, 14:06
Wallah ik zeg eerlijk de meeste marokaanse chikiez mag ik wel. Ze zijn beetje arrogant een beetje bijdehand ze zien er goed uit en dat mag ik allemaal wel :D

House
27-11-2002, 14:06
Origineel gepost door Itsjustme yes i know maar ik wil discuseren het lukt maar niet!!! haha Hahahah, ja meid het is hier moeilijk om te discuseren. :)

Itsjustme
27-11-2002, 14:11
haha gekke turk thnx ik zou dit nou graag van een marokkaanse jongen willen horen want, volgens mij kunnen ze geen woord positiefs zeggen over marokkaanse dames of heb ik ongelijk???? house jij bent ook man toch reageer ff vind je marokkaanse meiden ook zo walgelijk?? eerlijk aub?? en zoja waarom reacties graagg ps: nice avatar!

House
27-11-2002, 14:15
Origineel gepost door Itsjustme haha gekke turk thnx ik zou dit nou graag van een marokkaanse jongen willen horen want, volgens mij kunnen ze geen woord positiefs zeggen over marokkaanse dames of heb ik ongelijk???? house jij bent ook man toch reageer ff vind je marokkaanse meiden ook zo walgelijk?? eerlijk aub?? en zoja waarom reacties graagg ps: nice avatar! Nee integendeel, ik hou juist van mijn landgenotes. Alleen jammer dat er wel sommige tussenzitten die zich wel walgelijk gedragen. Ewa als je me avatar zo nice vindt, ga dan naar de poll en stem :D

Itsjustme
27-11-2002, 15:45
ok dan eindelijk krijg antwoord van een heer ;) hopen dat er nog meer reacties volgens van jongens/jongetjes mag ook wel :P anwayzz thnx voor je reacties en c ya round!!! is goed ik stem wel hoor no problem ciaooo