Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat betekent

Mysticalia
18-06-2004, 16:19

haramouche= maramouche? :confused: :confused: Ik zie dit in de onderschrift van verschillende leden en ik ben best wel nieuwsgierig :o :o :o :D Uitleg pliez :o :belgie:

UndercoverAngel
18-06-2004, 16:21
Vraag ik me ook al een tijdje af.. Lijkt net of ze bij een sekte horen.. :hihi: .:UcA:.

Mysticalia
18-06-2004, 16:39
:haha: woulahila UcA :D Allé Haramoucha Maramouche mensen :D. Licht dit even toe pliez :o :belgie:

Mysticalia
18-06-2004, 16:57
Origineel gepost door 2345 ja, ze3ma grappig ofzo iets :confused: wie is grappig? Is een echte vraag. Heb je die leden nie zien rondlopen met dat onderschrift? er zijn er verschillende en ik wil weten wat dat betekent :kwaad: en of ze deel uit maken van één of ander clubje :kwaad: :hihi: :belgie:

Miss_Wafae
18-06-2004, 17:01

Ik Zal Het Wel Eventjes Uitleggen..:D Marmoucha Is Een Feest Dat Elk Jaar Wordt Gehouden Als Ik Me Niet Vergis..het Feest Is Voor Marokkanen En Sommige Leden Zijn Van Mening Dat Er Op Deze Feesten Alleen Maar Haramdingen Gebeuren Vandaar Hun Ondertekening "Marmoucha = Haramoucha"

Mysticalia
18-06-2004, 17:08
Miss Wafae, :goedzo: Bedankt! Nu heb ik weer iets bijgeleerd! :D :belgie:

Moe
19-06-2004, 11:39
Origineel gepost door Miss_Wafae Ik Zal Het Wel Eventjes Uitleggen..:D Marmoucha Is Een Feest Dat Elk Jaar Wordt Gehouden Als Ik Me Niet Vergis..het Feest Is Voor Marokkanen En Sommige Leden Zijn Van Mening Dat Er Op Deze Feesten Alleen Maar Haramdingen Gebeuren Vandaar Hun Ondertekening "Marmoucha = Haramoucha" Tis toch ook een Roze buurt in marokko..? :confused:

Miss_Wafae
19-06-2004, 12:33
Origineel gepost door Moe Tis toch ook een Roze buurt in marokko..? :confused: Oja..? Dat Wist Ik Niet..:p