Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens, wat zouden jullie een mooi cadeau vinden om te krijgen.......

Pagina's : [1] 2 3 4

xDINAx
18-06-2004, 15:57

hey jongens, Wat zouden jullie een mooi verjaardags cadeau vinden om te krijgen van je vriendin of een vriendin? Ik heb namelijk geen idee wat jongens leuk vinden om te krijgen hebben jullie tips voor me? :confused: Graag alleen serieuze reacties en geen opmerkingen van een auto of wat dan ook ok? Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

GROENEKLIKO
18-06-2004, 15:58
Origineel gepost door xDINAx hey jongens, Wat zouden jullie een mooi verjaardags cadeau vinden om te krijgen van je vriendin of een vriendin? Ik heb namelijk geen idee wat jongens leuk vinden om te krijgen hebben jullie tips voor me? :confused: Graag alleen serieuze reacties en geen opmerkingen van een auto of wat dan ook ok? Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Het klinkt cliche maar ik ga toch voor parfumsetje. Dat doet het altijd wel goed. En als je dat niet wilt kopen voor je vriend dan iets van kleding. Een leuk shirt of een broek of iets dergelijks. Veel succes!

Live4glory
18-06-2004, 16:18
Een liefdesbrief van een meisje die niet bestaat doet het altijd goed op Marokkaanse verjaardagen.

Lady_moi
18-06-2004, 16:30
Ik had mn ex een rolex uurwerk gekocht. Z'n ogen straalden toen ik het hem gaf. Zoiets voel je als hij ermee tevreden is. Ik heb mijn huidige vriend ook een armband voor hem laten maken met zilveren letters erop die zn naam vormen. Ook zijn ogen straalden :maf: Het zijn maar idee's :)

sexywoman
18-06-2004, 16:36

Origineel gepost door Live4glory Een liefdesbrief van een meisje die niet bestaat doet het altijd goed op Marokkaanse verjaardagen. :confused: een liefdesbrief die niet bestaat, dat wil jij krijgen voor je verjaardig mmm :rolleyes: .........

Live4glory
18-06-2004, 16:39
Origineel gepost door sexywoman :confused: een liefdesbrief die niet bestaat, dat wil jij krijgen voor je verjaardig mmm :rolleyes: ......... Nee het gaat om het heerlijke gevoel dat je zehma goed ligt bij de dames en dat alle vrouwen je willen (gesimbolyseerd door die ene brief) :D Dat het nep is, tsuud zolang je het niet vertelt zit die goser in de zevende hemel :giechel:

sexywoman
18-06-2004, 17:09
Origineel gepost door Live4glory Nee het gaat om het heerlijke gevoel dat je zehma goed ligt bij de dames en dat alle vrouwen je willen (gesimbolyseerd door die ene brief) :D Dat het nep is, tsuud zolang je het niet vertelt zit die goser in de zevende hemel :giechel: :stout: ik wil je wel een maken als je jarig bent :hihi: ..........

Live4glory
18-06-2004, 17:10
Origineel gepost door sexywoman :stout: ik wil je wel een maken als je jarig bent :hihi: .......... Wat als je het meent :(

DOUKALIA18
18-06-2004, 17:12
Origineel gepost door Abouhari Het lijkt mij leuk als zij een leuk dagje voor ons samen zou organiseren ... (daar heb je beide wat aan) :rolleyes: Dat is wel orgineel hoor!! ;)

sexywoman
18-06-2004, 17:13
Origineel gepost door Live4glory Wat als je het meent :( ik doe alsof ik het meen, is toch ook goed :D ...........

Live4glory
18-06-2004, 17:15
Origineel gepost door sexywoman ik doe alsof ik het meen, is toch ook goed :D ........... Ik weet niet hoor, je zou het zomaar kunnen menen :D Wie ben ik dan om nee tegen jouw hartje te zeggen :p

sexywoman
18-06-2004, 17:17
Origineel gepost door Live4glory Ik weet niet hoor, je zou het zomaar kunnen menen :D Wie ben ik dan om nee tegen jouw hartje te zeggen :p :hihi: laat het me weten als je jarig bent, dan zal ik zorgen dat ik een mooie lange brief voor je heb :stout: ............

Live4glory
18-06-2004, 17:20
Origineel gepost door sexywoman :hihi: laat het me weten als je jarig bent, dan zal ik zorgen dat ik een mooie lange brief voor je heb :stout: ............ Ik ben over 2 weken jarig :D Nu al kijk ik uit naar jouw smachtende liefdesbrief :Iluvu:

sexywoman
18-06-2004, 17:23
Origineel gepost door Live4glory Ik ben over 2 weken jarig :D Nu al kijk ik uit naar jouw smachtende liefdesbrief :Iluvu: mmm nog twee weken de tijd, ik zal mijn best doen, maar ik wil ook een terug krijgen :rolleyes: ..........

Live4glory
18-06-2004, 17:35

Origineel gepost door sexywoman mmm nog twee weken de tijd, ik zal mijn best doen, maar ik wil ook een terug krijgen :rolleyes: .......... Actie = Reactie Maar ik verwacht over twee weken een liefdesverklaring :p

Pagina's : [1] 2 3 4