Bella-Pure
30-12-2009, 18:15
Hallo lieve meiden! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Ik vraag me af of er meiden zijn die net als ik aanstaande vrijdag beginnen met een nieuwe leefstijl. Ik ben al een tijdje begonnen met gezond eten en ik viel echt af namelijk 5 kilo per maand. Ik begon echter weer slecht te eten en kwam weer een kilootje of 2aan. Gelukkig werd ik op tijd wakker en wil ik het weer op gaan pakken vanaf 1 januari 2010. Ik heb voor mezelf besloten dat 2010 inchaAllah met de wil van Allah SWT een mooi jaar wordt. Natuurlijk heb je hier de wil van Allah SWT voor nodig maar je moet er zelf ook wat voor doen. Mijn doel is om in totaal 15 kilo af te vallen. Met gezond eten verloor ik 5 kilo per maand en daar deed ik nog geen sport bij. Nu wil ik wel gaan sporten. Ik ben voor de rest heel gelukkig hamdolilah alleen die extra kilo's die ik draag make mij af en toe heel ongelukkig. Ik vraag me dus af of er meer meiden die net als ik 1 januari 2010 beginnen en die een kilootje of 15 willen afslanken. Groetjes!