Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : op jezelf wonen???

Pagina's : [1] 2 3

lalahabiba
18-06-2004, 14:31

hoi mensen, even een vraagje. hoe staat de marokkaanse/moslim gemeenschap anno 2004 tegen over meiden die opzichzelf wonen, om wat voor reden dan ook?? graag jullie mening/reactie. liefs lalahabiba

latinalatifa
18-06-2004, 14:33
slecht

lalahabiba
18-06-2004, 14:36
ja hoe slecht? wat vind jij er zelf van? en wat vinden de heren ervan als die er zijn!!?

HaKiM_HaKeeM
18-06-2004, 14:38
ik vind het niet goed :jammer: een meid die opzichzelf ga wonen het is niet dat ze het niet aan zou kunnen maar , ik vind het onveilig :zwaai: Hakim

GROENEKLIKO
18-06-2004, 14:44

Origineel gepost door lalahabiba hoi mensen, even een vraagje. hoe staat de marokkaanse/moslim gemeenschap anno 2004 tegen over meiden die opzichzelf wonen, om wat voor reden dan ook?? graag jullie mening/reactie. liefs lalahabiba Ik vind dat het wel moet kunnen mits je het doet om een goeie reden. Als je zegt dat je op jezelf gaat wonen omdat je wilt ervaren hoe dat is vind ik geen goede reden. Voor school cq werk zou wel goed zijn. Er moeten dan wel duidelijk afspraken gemaakt worden en het meisje moet dan geen misbruik gaan maken van de vrijheid die ze krijgt. Ik zou mijn dochter later wel op kamers kunnen laten wonen. Niks mis mee. GK

lalahabiba
18-06-2004, 14:46
wat is er onveilig aan dan hakim hakeem? en goene kliko, eerlijk gezegd verbaas je me met je reactie, ik had nooit verwacht dat er jongens zouden zijn die er zo over denken. kennen jullie teovallig een meid in je omgeving die op zichzelf woont en hoe heeft haar omgeving daarop gereageerd?

GROENEKLIKO
18-06-2004, 14:51
Origineel gepost door lalahabiba wat is er onveilig aan dan hakim hakeem? en goene kliko, eerlijk gezegd verbaas je me met je reactie, ik had nooit verwacht dat er jongens zouden zijn die er zo over denken. kennen jullie teovallig een meid in je omgeving die op zichzelf woont en hoe heeft haar omgeving daarop gereageerd? Ik vind er zelf helemaal niks onveiligs aan. Ik snap dan zelf ook niet waar hakim hakeem het over heeft. En lalahabiba, het is toch een normale gedachtengang. Als ik later een dochter heb die wil gaan studeren maar de afstand is daarvoor te groot dan is het toch meer dan normaal dat ze dan in de buurt van haar school gaat wonen. Maakt ze er misbruik van dan is het einde verhaal. Ik ken zelf 2 dames die op eigen houtje wonen en de omgeving reageerT daarop zoals het zou moeten.....heel normaal. Niks mee aan de hand.

lalahabiba
18-06-2004, 14:57
groene kliko, je doet het klinken alsof het de normaalste zaak van de wereld is binnen de marokkaanse gemeenschap. terwijl ik juist het gevoel heb dat er meer mensen tegen zullen zijn dan voor!

HaKiM_HaKeeM
18-06-2004, 14:57
Origineel gepost door lalahabiba wat is er onveilig aan dan hakim hakeem? en goene kliko, eerlijk gezegd verbaas je me met je reactie, ik had nooit verwacht dat er jongens zouden zijn die er zo over denken. kennen jullie teovallig een meid in je omgeving die op zichzelf woont en hoe heeft haar omgeving daarop gereageerd? waarom ik het onveilig vind is omdat ze misschien kan samenwonen ik weet wel dat veel meisjes zelfstandig kunnen zijn maar ik ken een meisje ze is net 19 en woont alleen jongens vallen haar lastig , en stalken haar het is een mooi meid dus , die gozers gaan zeker te weten komen dat ze alleen woont dat bedoel ik onveilig dus voor haar !!!

HaKiM_HaKeeM
18-06-2004, 14:59
Origineel gepost door lalahabiba groene kliko, je doet het klinken alsof het de normaalste zaak van de wereld is binnen de marokkaanse gemeenschap. terwijl ik juist het gevoel heb dat er meer mensen tegen zullen zijn dan voor! ik ben het met je eens ! :)

latinalatifa
18-06-2004, 15:00
ik vind het zelf nergens op slaan dat mensen gaan roddelen als ze zien dat een ongetrouwd meisje op sichself gaat wonen en gelijk gaan oordelen (want alleen allah swt is daarvoor)...ik vind dat iedereen voor zichself moet bepalen wat ie doet en dat anderen er niets mee te maken hebben maar jah niet iedereen is hetselfde

lalahabiba
18-06-2004, 15:02
latina latifa ik vind het zelf nergens op slaan dat mensen gaan roddelen als ze zien dat een ongetrouwd meisje op sichself gaat wonen en gelijk gaan oordelen (want alleen allah swt is daarvoor)...ik vind dat iedereen voor zichself moet bepalen wat ie doet en dat anderen er niets mee te maken hebben maar jah niet iedereen is hetselfde dat vind ik nou ook maar helaas kunnen mensen nogal heftig reageren en dat heeft behoorlijke invloed op je leven denk ik lalahabiba

Atlas_Gebergte
18-06-2004, 15:05
Origineel gepost door lalahabiba hoi mensen, even een vraagje. hoe staat de marokkaanse/moslim gemeenschap anno 2004 tegen over meiden die opzichzelf wonen, om wat voor reden dan ook?? graag jullie mening/reactie. liefs lalahabiba Ik zelf persoonlijk vind het niet kunnen, ik vind het veel leuker om je ouderlijk huis te verlaten als je gaat trouwen. Maar voor een meid die alvorens opzich zelf gaat vind ik het kunnen.

lalahabiba
18-06-2004, 15:06
wij marokkanen hebben helaas nou eenmaal de drang om meer op anderen te letten dan op onszelf. ik denk dat dat het grootste probleem is bij ons. iedereen kijkt naar andere en wat ze doen en oordeelt daarover zonder alle feiten te weten en zo ontstaan helaas roddels. Ik denk dat de marokkanen moeten leren om zich meer met zichzelf te bemoeien en je eigen problemen in je eigen wereldje op te lossen voordat je je gaat bemoeien met levens van andere mensen en daar problemen gaat veroorzaken door je bemoeienis. maar dat zie ik helaas zo snel niet gebeuren

latinalatifa
18-06-2004, 15:07

Origineel gepost door lalahabiba latina latifa ik vind het zelf nergens op slaan dat mensen gaan roddelen als ze zien dat een ongetrouwd meisje op sichself gaat wonen en gelijk gaan oordelen (want alleen allah swt is daarvoor)...ik vind dat iedereen voor zichself moet bepalen wat ie doet en dat anderen er niets mee te maken hebben maar jah niet iedereen is hetselfde dat vind ik nou ook maar helaas kunnen mensen nogal heftig reageren en dat heeft behoorlijke invloed op je leven denk ik lalahabiba ja seker!!!!!!!! anders was ik nu aallaang op meslf gaan wonen....:D maar ik kan het wel volhouden so

Pagina's : [1] 2 3