Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gister....

Pagina's : [1] 2 3

LadyLo
18-06-2004, 14:13

Ik winkelde gister in Nijmegen en toen ik rond half 10 ('s avonds) op het station was liep ik een super leuke jongen tegen het lijf, hij keek me aan, maar ik schrok en draaide mn gezicht om. Wat baal ik daar achteraf van! Ik had een pizzapunt in mn hand en liep alleen, maja, pech voor mij :( LAdyLo

Romeisa18
18-06-2004, 14:15
Juist goed van je

LadyLo
18-06-2004, 14:19
Origineel gepost door Romeisa18 Juist goed van je :( Misschien wel ja, maar hij was pretty, realllll pretty!!! Ik schrok alleen omdat ik hem niet zag en omdat hij me aankeek zonder dat ik het in de gaten had! Ik weet niet eens meer precies hoe die eruit ziet! Zn haren waren in een punt geloof ik en een bruin iets aan of zo, en breed en lang!!! Zuchtttttt :(

yasmina999
18-06-2004, 14:23
:hihi: ik weet precies wat je bedoelt.........

HaKiM_HaKeeM
18-06-2004, 14:40

ja jammer ! volgende keer beter he maar eerlijk gezegd , je hebt goede verricht ;) :zwaai: Hakim

Lady_moi
18-06-2004, 16:40
Ok bij MJLR reageert hij niet. :maf3: Probeer het nu bij ' Uit het oog verloren ' en niet zo zielig doen beschrijf hem vande eerste keer. En niet helft helft :zwaai:

LadyLo
18-06-2004, 16:42
Origineel gepost door Lady_moi Ok bij MJLR reageert hij niet. :maf3: Probeer het nu bij ' Uit het oog verloren ' en niet zo zielig doen beschrijf hem vande eerste keer. En niet helft helft :zwaai: Ik ben niet op zoek naar hem, was gewoon een leuke jongen en vind het jammer aangezien er zo weinig leuke jongens zijn. Maar ja, geef nie, single is lekkerder!!! Zonder al dat gezeur aan je hoofd! Alle aandacht voor mezelf :p Maar toch.............was echt knap!!! :zwaai:

Lady_moi
18-06-2004, 16:43
Wat jij wil :maf:

yasmineNR1
18-06-2004, 16:44
Ik heb nog wel een broertje voor je....:D

Live4glory
18-06-2004, 16:46
Was het toevallig bij New York Pizza :zwaai: Toevallig was ik gisteren daar om even pizza te eten, maar toen stond daar de mooiste Marokkaanse JLo die ik mij maar kon inbeelden. Ik stond haar aan te kijken en ineens draaide ze zich om. Ik schrok zo dat ik een hartaanval kreeg. Ik rende met al mijn snelheid naar buiten. Nadat ik bijgekomen was van de schrik dacht ik shooooooooooooot mijn JLO is net aan mijn neus voorbij gegaan. Nu durf ik nooit meer naar Nijmegen te gaan. Was jij dat niet :zwaai:

LadyLo
18-06-2004, 16:46
Origineel gepost door yasmineNR1 Ik heb nog wel een broertje voor je....:D Ik heb al 2 broertjes, ben al voorzien :maf:

yasmineNR1
18-06-2004, 16:48
Origineel gepost door LadyLo Ik heb al 2 broertjes, ben al voorzien :maf: Zeker weten...??? Je weet niet wat je mist... :D

LadyLo
18-06-2004, 16:49
Origineel gepost door Live4glory Was het toevallig bij New York Pizza :zwaai: Toevallig was ik gisteren daar om even pizza te eten, maar toen stond daar de mooiste Marokkaanse JLo die ik mij maar kon inbeelden. Ik stond haar aan te kijken en ineens draaide ze zich om. Ik schrok zo dat ik een hartaanval kreeg. Ik rende met al mijn snelheid naar buiten. Nadat ik bijgekomen was van de schrik dacht ik shooooooooooooot mijn JLO is net aan mijn neus voorbij gegaan. Nu durf ik nooit meer naar Nijmegen te gaan. Was jij dat niet :zwaai: :p Vast!

Live4glory
18-06-2004, 16:51
Origineel gepost door LadyLo :p Vast! Serieus :kwaad:

LadyLo
18-06-2004, 16:52

Origineel gepost door yasmineNR1 Zeker weten...??? Je weet niet wat je mist... :D 100 %

Pagina's : [1] 2 3