Bekijk originele versie : Wat vinden jullie ervan??
Goede morgen dames en heren,
De laatste tijd hoor je alleen maar moslims tegen christenen, moslims tegen joden, moslims tegen niet moslims, je leest er bijna elke dag over in de krant dan laats ook weer in nigeria, het wordt volgens mij steeds meer. Wat vinden jullie ervan??
Er lijkt wel een 3e wereld oorlog opkomst te zijn man.
Ik hoop het niet natuurlijk!!!!!!!
Bleu_Sky
27-11-2002, 09:53
Ik denkl dat de tijd is gekomen dat de moslims het allemaal niet meer pikken en terug gaan vechten!!!
Wel verschrikkelijk, ik haat geweld...
Cold_As_Ice
27-11-2002, 10:07
Origineel gepost door Bleu Sky
Ik denkl dat de tijd is gekomen dat de moslims het allemaal niet meer pikken en terug gaan vechten!!!
Wel verschrikkelijk, ik haat geweld...
BEN HET HELEMAAL MET JE EENS :zwaai:
GekkeTurk
27-11-2002, 11:00
Binnekort breekt zeker weten de 3de wereldoorlog uit
en dan vele vele vele jaren later dan breekt de 4de wereld oorlog uit en die oorlog wordt gehouden met stenen en speren
weet je ik zou het niet erg vinden als er 3e wereld oorlog zou komen..als ze mij maar niet aanraken!!! ..trouwens..zou jij ook niet willen naar je eigen land te gaan dan in deze kikkerland te blijven..ik zou het allemaal niet erg vinden ;) denk er maar even over na.. www.misstj-hatice.chatnu.nl (http://www.misstj-hatice.chatnu.nl) :zwaai:
als het zover is hopelijk niet, maar dan zou ik best naar m'n eigen land willen ja, maar het doet je gewoon denken, dus dat je dingen niet moet uitstellen dus leven met de gedachte dat morgen er niet meer is en als je geen hoofddoek draagt dat je toch gaat denken shit ik moet eigenlijk maar een hoofddoek gaan dragen en ik moet dit nog en ik moet dat nog.........
Maar er staat ook in de koran dat er een 3e wereld oorlog komt maar waneer???????????? weet niet.
weet je meid..het is echt zo dat je een dag niet rustig kan nadenken..serieus..elke keer moslim dat ditte en dat..ik word gewoon gek..maar dan denk ik..*** maar hoeveel je wilt..wat wil je doen..je kan alleen lullen..toch? dan zeg ik..ik heb liever mijn vaderland dan dit strontland..waarom gaan jullie dan steeds op vakantie marocco turkije enzo..als jullie ons nie mogen moe je ook geen stap zetten in ons land..het is net als het eten..shoarma..doner enzo..het zijn allemaal van ons..en zij genieten ervan..kortom..ZONDER ONS HEBBEN ZE NIKS TE DOEN ;)
zijn er maar zo weinig mensen die reageren??
Origineel gepost door GekkeTurk
Binnekort breekt zeker weten de 3de wereldoorlog uit
en dan vele vele vele jaren later dan breekt de 4de wereld oorlog uit en die oorlog wordt gehouden met stenen en speren
Nou ik weet zeker dat marokkanen de 4de wereld oorlog zullen gaan winnen.. dat kan niet anders. Marokko is ze nu al aan het opleiden :D
hahaha oke dan ik hoop het ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.