Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meiden in frankrijk

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

FaithLoveMagic
30-12-2009, 01:25

From Syrie: What misfortune? What misfortune you have in Morocco? You have war there? No. Some body attack your country? No. You fight civil war against each other in your country? No. You have natural disaster in your country? No. Morocco not like Iraq not like Afghanistan not like Palestinian not like Bangladesh where these have misfortune and natural disaster. But Moroccan emigrate more than these people. Why? What wrong with Morocco then? Maybe its Moroccan people that is the problem. Morocco have no misfortune but Moroccan #1 for prostitution in all Arab and Muslim world.#1 for illegal immigration.#1 for black magic and voodoo.#1 for hashish. This say a lot about the Moroccan. Very cheap very bad very dirty people. Every place Moroccan go they do bad things. And they not care because they have no honor no respect no shame. So where ever Moroccan are and where ever they go we will make sure to F*CK Moroccan woman. En het moraal van je verhaal is? :moe:

PeetVader
30-12-2009, 01:27
Ja, ik ook niet echt maar daar kunnen ze wel een lust voor het oog zijn, :haha:, wat hier vooral een dramatisch gezicht is! Ik was in de zomer in Marrakesh, tering, nog nooit gezien hoe close ze met elkaar zijn. Constant elkaar aan 't omhelzen en kussen (in een dronken bui), ware duo penotti's, :hihi: t lijkt alsof ze een metamorfose ondergaan als ze naar marokko gaan, want daar zie je wel een heel groot verschil met de nederlanders. je kan gewoon tegen de broer van een frans meisje zeggen "ey, ik ga ff je zusje ******, ik kom zo" om daarna relax met hem naar pacha te gaan :hihi:

karim_be
30-12-2009, 01:29
ik ga eerlijk zijn: nr1 Frankrijk 2 Belgie 3 Holland dan pas heb je Duitsland, Spanje...

Den--Haag
30-12-2009, 01:30
En het moraal van je verhaal is? :moe: dat tie een gefrustreerd jochie is

moOie_mOkerrr
30-12-2009, 01:30

Mee eens. Maar sommige Frans-Marokkaanse jongens zijn echt gay.. unbelievable. Kan wel goed opschieten met Franse meisjes over het algemeen. Ook al zijn ze fucking arrogant.

PeetVader
30-12-2009, 01:33
Ewa safi, dan heb je wel heel weinig vertrouwen in de mensheid. Een typstijl zegt trouwens niets over de intelligentie van een persoon. Al typ je als een volslagen staatsmongool, iemand kan wel gewoon intelligent zijn. Het bewijst niet veel. je hebt gelijk ik ga eerlijk zijn: nr1 Frankrijk 2 Belgie 3 Holland dan pas heb je Duitsland, Spanje... wat dacht je van noorwegen en denemarken. :love: mocht ik ooit met een marokkaanse eindigen, dan wil ik een scandinavische

PeetVader
30-12-2009, 01:36
Mee eens. Maar sommige Frans-Marokkaanse jongens zijn echt gay.. unbelievable. Kan wel goed opschieten met Franse meisjes over het algemeen. Ook al zijn ze fucking arrogant. gay is nog zacht gezegd. de franse marokkaanse gozers hebben de gaygrens overschreden

LieveMan
30-12-2009, 01:36
dat tie een gefrustreerd jochie is I'm from the Gulf countries. I have been studying in the UK now my second year. I likes as most men doing nice woman. I live in the London & have discovered that most so called 'Arab' hookers who operate here r Moroccans. If u do not belives me then ask any honest man who uses 'Arab' hookers in the London area that most of these women r of Morocan origin. & they r cheap & compared with other hookers they will do anything in bedroom for money. remembr i am saying that 'arab' sharmota in london is mainly moroccan and i am not saying that all moroccan woman r whores. so i am saying to my moroccan brothers take control of your women or we 'Halejis' will screw them all. Dubai

PeetVader
30-12-2009, 01:38
I'm from the Gulf countries. I have been studying in the UK now my second year. I likes as most men doing nice woman. I live in the London & have discovered that most so called 'Arab' hookers who operate here r Moroccans. If u do not belives me then ask any honest man who uses 'Arab' hookers in the London area that most of these women r of Morocan origin. & they r cheap & compared with other hookers they will do anything in bedroom for money. remembr i am saying that 'arab' sharmota in london is mainly moroccan and i am not saying that all moroccan woman r whores. so i am saying to my moroccan brothers take control of your women or we 'Halejis' will screw them all. Dubai vanwaar haal je dit :haha:

karim_be
30-12-2009, 01:39
I'm from the Gulf countries. I have been studying in the UK now my second year. I likes as most men doing nice woman. I live in the London & have discovered that most so called 'Arab' hookers who operate here r Moroccans. If u do not belives me then ask any honest man who uses 'Arab' hookers in the London area that most of these women r of Morocan origin. & they r cheap & compared with other hookers they will do anything in bedroom for money. remembr i am saying that 'arab' sharmota in london is mainly moroccan and i am not saying that all moroccan woman r whores. so i am saying to my moroccan brothers take control of your women or we 'Halejis' will screw them all. Dubai bedankt voor de tip :lol:

moOie_mOkerrr
gay is nog zacht gezegd. de franse marokkaanse gozers hebben de gaygrens overschreden die mode die ze meegenomen hebben uit frankrijk was NIET OM AAN TE ZIEN. geblondeerde hoofden (gele kroeshharen) en van die enorm lelijke damn air max dingen.. met klitteband gadverdamme, leken net vrouwensandalen

Mevrouwtje21
I'm from the Gulf countries. I have been studying in the UK now my second year. I likes as most men doing nice woman. I live in the London & have discovered that most so called 'Arab' hookers who operate here r Moroccans. If u do not belives me then ask any honest man who uses 'Arab' hookers in the London area that most of these women r of Morocan origin. & they r cheap & compared with other hookers they will do anything in bedroom for money. remembr i am saying that 'arab' sharmota in london is mainly moroccan and i am not saying that all moroccan woman r whores. so i am saying to my moroccan brothers take control of your women or we 'Halejis' will screw them all. Dubai For God Sake,Go get A life!

FaithLoveMagic
30-12-2009, 01:41

dat tie een gefrustreerd jochie is ja dat klopt

PeetVader
30-12-2009, 01:42
die mode die ze meegenomen hebben uit frankrijk was NIET OM AAN TE ZIEN. geblondeerde hoofden (gele kroeshharen) en van die enorm lelijke damn air max dingen.. met klitteband gadverdamme, leken net vrouwensandalen :hihi: je meost ze eens in meknes zien. roze slippers, roze broekje, roze polo en dan die geblondeerde koppen met een dikke fugazy in hun oren. -kots-

LieveMan
30-12-2009, 01:42
vanwaar haal je dit :haha: geef je mening eerst!:hihi: Quel est ton opinion?:hihi:

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7