Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Battlefield Bad company 2

RaZer
29-12-2009, 23:35

Mensen die van plan zijn dit spel te halen? Release date begint maart dus duurt nog wel even. Hoor het graag! Multiplayer online beelden (demo) P9FbWA0Cq_Y Probeer hiermee alleen maar mensen over te halen van COD over te stappen naar Battlefield. En dan vooral op de XBOX. :hihi:

RaZer
30-12-2009, 11:02
Nog wat meer beelden van het spel. f5lnzScc6ZE Nc0sGkYB_GQ COD is hier niks bij. :hihi:

Anti-Turk
30-12-2009, 13:34
COD is hier niks bij. :hihi: :confused:de wapens zien er niet uit bij BBC 2(nee, neit de televisie zender maar, Batttlefield bad company 2)

ewaa
30-12-2009, 19:13
Verbeteringen tov COD? COD is meer realistischer - missies, wapens etc. Ik zie in die filmpje gewoon een quad...wtf

RaZer
31-12-2009, 17:13

Verbeteringen tov COD? COD is meer realistischer - missies, wapens etc. Ik zie in die filmpje gewoon een quad...wtf realistisch..... Ik ga ff met een laptop een patriot raket oproepen voor een manneke dat rondloopt. Zeer realistisch inderdaad. Je hebt helemaal gelijk.

NadorinoCrysis
31-12-2009, 18:15
De games worden steeds mooier zeg! Die graphics en all the details! De explosies zien er ook erg gaaf uit.

Faris
31-12-2009, 23:39
Ik heb de demo voor een tijdje op PS3 gespeeld en die bevalt goed, ik heb de eerst bad company voor anderhalf jaar gespeeld en het was een super game. Nu speel ik modern warfare 2 tot bad company 2 uitkomt.

RaZer
01-01-2010, 01:03
Ik heb de demo voor een tijdje op PS3 gespeeld en die bevalt goed, ik heb de eerst bad company voor anderhalf jaar gespeeld en het was een super game. Nu speel ik modern warfare 2 tot bad company 2 uitkomt. Dacht dat demo alleen in N Amerika uitkwam. Maar zelfs als het ook buiten N Amerika is dan zou ik het nog niet kunnen spelen. Aangezien het alleen op de PS3 is uitgekomen en ik Xbox heb. Maar goed bevallen dus. Mooi! Ik kijk er al naar uit.

ewaa
01-01-2010, 18:23
realistisch..... Ik ga ff met een laptop een patriot raket oproepen voor een manneke dat rondloopt. Zeer realistisch inderdaad. Je hebt helemaal gelijk. Flauw, flauw, flauw je weet wat ik ermee bedoel. Ik heb ook de demo gespeeld op ps3 bokst niet echt op tegen modern warfare 2. Maar wie weet, de demo blijft een demo natuurlijk dan word ook niet alles prijs gegeven

neo187
03-01-2010, 06:37
bfbc2 is beter dan cod

RaZer
03-01-2010, 12:53
bfbc2 is beter dan cod Smaken verschillen. Ik zelf vind battlefield genre ook beter. Maar misschien wel het grootste deel op de wereld COD. Al ben ik wel benieuwd of BFBC2 daar verandering in kan brengen.