Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die ene nacht....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

MissBeniSaid
18-06-2004, 13:19

Wat als je ongesteld betn.. op je huwelijksnacht???? wayaaw lijkt me egt erg...

sihemB
18-06-2004, 13:21
Origineel gepost door Riffia_16 Wat als je ongesteld betn.. op je huwelijksnacht???? wayaaw lijkt me egt erg... dan eeeeeeehmmmmmmmmm dan stel je het toch uit!??!!???!!?? sihemb

vina
18-06-2004, 13:22
Dan wacht je gewoon tot je ongesteldheid over is. Dan weten mensen ook niet wanneer je het hebt gedaan.

MissBeniSaid
18-06-2004, 13:28
Origineel gepost door sihemB dan eeeeeeehmmmmmmmmm dan stel je het toch uit!??!!???!!?? sihemb maar de volgende dag komt de ouders van de bruid kijken na het bloed....

MissBeniSaid
18-06-2004, 13:29

Origineel gepost door vina Dan wacht je gewoon tot je ongesteldheid over is. Dan weten mensen ook niet wanneer je het hebt gedaan. Maar de next day moeten de ouders komen van de bruid, die moeten het bloed zien.... wallah lijkt me egt eng...

Rayhane_20
18-06-2004, 13:30
Beter toch, kan je goed uitrusten!!

MissBeniSaid
18-06-2004, 13:31
Origineel gepost door Rayhane_20 Beter toch, kan je goed uitrusten!! hahaha marakchia.. :hihi:

sihemB
18-06-2004, 13:37
Origineel gepost door Riffia_16 Maar de next day moeten de ouders komen van de bruid, die moeten het bloed zien.... wallah lijkt me egt eng... hallo, wordt wakker....we leven in 2004 hoor!!! Wie dat nu nog doet is zwaar ergens blijven haken hoor!! sihemB :zwaai:

Romeisa18
18-06-2004, 13:38
Origineel gepost door Riffia_16 Maar de next day moeten de ouders komen van de bruid, die moeten het bloed zien.... wallah lijkt me egt eng... Ejema Gelukkig doen wij niet aan bull chit. Wat voor bloed moeten ze zien? Meschien bloed ik wel niet..... En al zou ik bloeden dan zou mijn mannetje het alleen mogen zien. Alsof een beetje bloed wat wil zeggen.

Rayhane_20
18-06-2004, 13:47
Origineel gepost door Riffia_16 hahaha marakchia.. :hihi: :confused: :confused: :confused: PS 1) over het 'bloed'. Leren wij het nooit, het is WETENSCHAPPELIJK bewezen dat niet elk meisje bij eerste keer geslachtsgemeenschap moet bloeden, dat is geen garantie voor je maagdenlijkheid. 2) Als je een beetje islamitisch ingesteld bent weet je dat je je slaapkamergeheimen inclusief het bloedlakentje (mocht je gebloed hebben) niet met andere mag delen, ook niet aan mama of schoonmama. Het MOET tussen JOU EN JE MAN blijven. Hopend dat het nu wel duidelijk is.

Rayhane_20
18-06-2004, 13:47
Niet sarcastisch bedoeld :D

Casaouia_Style
18-06-2004, 14:02
chidaatjeeeeeeee hbiba djalie :D lang niet meer online gezien?? ben je geslaagd????inshallah zeker he spreek je later:blauwkus: en om trug te komen op je topic, ik denk dat veel dames van te voren plannen wanneer ze ongesteld zijn ;) tsja anders kun je toch films huren met je echtgenoot :hihi:

MissBeniSaid
18-06-2004, 14:11
Origineel gepost door Miss_Magrebia jij komt zeker uit de bergen...hahhaha.... bloed... haha juyist ja ;) goed geraden... mn locatie zegt al genoeg... 3e berg links... :D

MissBeniSaid
18-06-2004, 14:14
Origineel gepost door Casaouia_Style chidaatjeeeeeeee hbiba djalie :D lang niet meer online gezien?? ben je geslaagd????inshallah zeker he spreek je later:blauwkus: en om trug te komen op je topic, ik denk dat veel dames van te voren plannen wanneer ze ongesteld zijn ;) tsja anders kun je toch films huren met je echtgenoot :hihi: ahlal schatje djalie... jah ben elhamdoelilah geslaagd :boogie: :banana: dat wordt feestuhhh... hahaha ewa films huren is ook leuk :hihi:

MissBeniSaid
18-06-2004, 14:16

Origineel gepost door Rayhane_20 :confused: :confused: :confused: PS 1) over het 'bloed'. Leren wij het nooit, het is WETENSCHAPPELIJK bewezen dat niet elk meisje bij eerste keer geslachtsgemeenschap moet bloeden, dat is geen garantie voor je maagdenlijkheid. 2) Als je een beetje islamitisch ingesteld bent weet je dat je je slaapkamergeheimen inclusief het bloedlakentje (mocht je gebloed hebben) niet met andere mag delen, ook niet aan mama of schoonmama. Het MOET tussen JOU EN JE MAN blijven. Hopend dat het nu wel duidelijk is. saffie laat maar jij begrijpt mij niet....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8