Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen ?? ( verzekering )

_Scarlet_
29-12-2009, 21:39

Hallo allemaal, ik zit met een probleem, ik heb vorigeweek een lekkage opgelopen in huis en nu is een deel van mijn behang verot geworden en mijn gordijnen zijn vies geworden en het ergst van allemaal is is dat mijn plasma tv nu ook kapot is geraakt door het water wat erop gevallen is.. mijn tv had geen verzekering want ik heb hem 2e hands gekocht en hij kan niet gemaakt worden. mijn vraag eigenlijk is wat doet ze verzekering hier tegen want ik heb een inboeleverzekering.. komen ze langs ? doen ze moeilijk ? wat moet ik doen :confused:

Rood79
29-12-2009, 21:59
Hallo allemaal, ik zit met een probleem, ik heb vorigeweek een lekkage opgelopen in huis en nu is een deel van mijn behang verot geworden en mijn gordijnen zijn vies geworden en het ergst van allemaal is is dat mijn plasma tv nu ook kapot is geraakt door het water wat erop gevallen is.. mijn tv had geen verzekering want ik heb hem 2e hands gekocht en hij kan niet gemaakt worden. mijn vraag eigenlijk is wat doet ze verzekering hier tegen want ik heb een inboeleverzekering.. komen ze langs ? doen ze moeilijk ? wat moet ik doen :confused: Hoi, Als je nog niet hebt gebeld, dan bel je eerst je verzekering op, beargumenteer je dat de oorzaak de lekkage is. Zorg ervoor dat je foto's maakt van de lekkage/behang, etc...(kan zijn dat ze vragen om deze op te sturen. Ik weet niet wat voor voorwaarden je inboedelverzekering kent, je doet er goed aan even de voorwaarden erop na te kijken. Informeer hier ook over bij je verzekering (wat je tv betreft). Begin niet aan nieuw behang, etc. zonder dat je geen info vanuit de zijde van je verzekeraar hebt ontvangen/bevestiging anders kunnen zij dat misschien tegen je gebruiken. Nee ze doen niet moeilijk als je je verhaal goed beargumenteert, bewijs hebt als zij erom vragen, als je een goede inboedelverzekering hebt afgesloten. Jouw eerste stap: je verzekering bellen en doorvragen, info achterhalen, hoe te werk etc.. Succes, Gr.