Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spijt!!!

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 07:35

:huil: :huil: neeeeeeeeeeeee ik heb zo spijt!!!! Ik had net geen honger met het ontbijt dus heb ik alleen wat gedronken wallah ik had egt geen zin in eten!!! En nu???/ Nu heb ik omin erge trek!!!!!!! :huil: 9 uur nog te gaan :huil: ik heb zon spijt!!!!!!

jimpie
27-11-2002, 07:54
Origineel gepost door NaDoR ZiNa :huil: :huil: neeeeeeeeeeeee ik heb zo spijt!!!! Ik had net geen honger met het ontbijt dus heb ik alleen wat gedronken wallah ik had egt geen zin in eten!!! En nu???/ Nu heb ik omin erge trek!!!!!!! :huil: 9 uur nog te gaan :huil: ik heb zon spijt!!!!!! Niet te veel aan denken meis....die negen uur zijn zo voorbij! :)

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 07:59
Jah als ik nog 2 uurtjes zou kunnen slapen zou me wel helpen :(

jimpie
27-11-2002, 08:04
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah als ik nog 2 uurtjes zou kunnen slapen zou me wel helpen :( Zied duik dan je bedje in...ga ik ook doen :p

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 08:08

Jah dat is het probleem moet eigenlijk naar school maar wil niet :huil:

jimpie
27-11-2002, 08:21
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jah dat is het probleem moet eigenlijk naar school maar wil niet :huil: Dan ga je gewoon niet vandaag..........Morgen is er weer een dag..

al_hamka
27-11-2002, 08:23
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah meskiena :( Ik eet de laatste tijd ook niet 's nachts en het is me opgevallen dat ik dan veel minder honger heb :confused: Echt vreemd :D ** SouSou **

tangia19
27-11-2002, 08:36
ik eet helemaal niks...ook niet met shoer alleen maar met Maghreb That's it ik wil graag aankomen maar kan niet

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 22:52
Hahahah maar dan kennen jullie mij niet!!!! Weet je wat voor verlies mijn school draait in de kantine om dat ik ramadan heb :D meestal na eerste pauze is de meer als de helft verdwenen in mijn buik hahahaha dus kan je na gaan hoe erg ik het heb nu :( :haha: :zwaai:

khadies17
27-11-2002, 23:01
Origineel gepost door tangia19 ik eet helemaal niks...ook niet met shoer alleen maar met Maghreb That's it ik wil graag aankomen maar kan niet meid soebhana lah de een wilt bij komen en kan het niet. de ander wilt afvallen en kan het niet. :( thalla :zwaai:

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 23:03
Origineel gepost door khadies17 meid soebhana lah de een wilt bij komen en kan het niet. de ander wilt afvallen en kan het niet. :( thalla :zwaai: Hmmm nou dan maken we een afspraak bij de dokter samen snijden ze een stuk van me b i l weg en zetten bij jou en dan zijn we allebij gelukkig probleem opgelost :D

khadies17
27-11-2002, 23:06
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Hmmm nou dan maken we een afspraak bij de dokter samen snijden ze een stuk van me b i l weg en zetten bij jou en dan zijn we allebij gelukkig probleem opgelost :D nee schat dank je wel :eek: mijn bil is al dik genoeg ik had het tegen tangia19 zei wil bij komen en ik afvallen snappe. :zwaai: :zwaai: :giechel:

NaDoR.ZiNa
27-11-2002, 23:08
Origineel gepost door khadies17 nee schat dank je wel :eek: mijn bil is al dik genoeg ik had het tegen tangia19 zei wil bij komen en ik afvallen snappe. :zwaai: :zwaai: :giechel: Ohw ahahha sorry begin aardig moe te worden zo te zien :D :zwaai: