Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Big Problem

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-06-2004, 11:43

Hallo dames, Ik heb een probleem en wil graag weten of er meer meisjes dit ook kennen. Ik heb 6 jaar een relatie met een jongen en staan op het punt te gaan trouwen maar de laatste jaren heeft hij continu commentaar op mijn kleding. Ik draag gewoon normale kleding maar continu als we afspreken is het eerste wat ie doet is mij bestuderen of het er wel allemaal oke is. Op zicht is er niks mis mee maar het is nooit goed wat ik aan heb, het is nu zo erg dat ik er erg gek van ben geworden, ik heb zelfs geen zin meer om te gaan shoppen terwijl ik daar erg dol op. Continu moet ik rekening met hem daarover houden. Het speelt nu al 2jaar een rol en het enigste waar we ruzie over hebben is mijn kleding. Wat raden jullie mij aan? alleen serieuze reacties graag..

SOmaar
18-06-2004, 11:44
hoe kleed jij je eigen strak of so? en wat wil hij dat je aantrekt?? aangezien je hebt beschreven dat je normaal kleding draagt???

dariffa
18-06-2004, 11:48
Origineel gepost door jalia Hallo dames, Ik heb een probleem en wil graag weten of er meer meisjes dit ook kennen. Ik heb 6 jaar een relatie met een jongen en staan op het punt te gaan trouwen maar de laatste jaren heeft hij continu commentaar op mijn kleding. Ik draag gewoon normale kleding maar continu als we afspreken is het eerste wat ie doet is mij bestuderen of het er wel allemaal oke is. Op zicht is er niks mis mee maar het is nooit goed wat ik aan heb, het is nu zo erg dat ik er erg gek van ben geworden, ik heb zelfs geen zin meer om te gaan shoppen terwijl ik daar erg dol op. Continu moet ik rekening met hem daarover houden. Het speelt nu al 2jaar een rol en het enigste waar we ruzie over hebben is mijn kleding. Wat raden jullie mij aan? alleen serieuze reacties graag. ik ga er van uit dat hij wil dat je wijdere/ langere kleding aan gaat trekken?! het zou stom zijn als een relatie van 6 jaar op de klippen zou lopen om een ruzietje over kleding dus: als ik in jouw schoenen stond, zou ik het wel ietsje aanpassen je moet je er wel prettig bij voelen, en het word incha 'Allah je man en die moet je wel tevreden houden...... veel succes meid!!!

SOmaar
18-06-2004, 11:48
nou draag een hoofdoek en bedek je eigen en het komt goed insallah

guppie
18-06-2004, 11:51

Nu hij weet dat jij zin vrouw wordt: Wil hij niet dat andere naar je kijken... Je bent alleen van hem en ja als je dan iets strax aan hebt... Dan denk ik dat hij daar para om wordt!! Maar ben je niet van de strakke dingen, dan wil hij niet dat je je schoonheid deelt met andere:( Zoiets denk ik

DOUKALIA18
18-06-2004, 11:54
Origineel gepost door jalia hij wil niet dat ik er mooi uit mag zien voor de buiten wereld want dat is verleidelijk voor de mannen maar wat moet ik dan altijd dingen aandoen die ik niet mooi vind? lieverd mijn vriend zeikt ook wel eens maar niet zo erg als die van jou. Ik mag bijvoorbeeld geen bikini aan :kwaad:. Maar over strakke spijkerbroeken en zo zegt hij niks!!

SOmaar
18-06-2004, 11:54
zo als ik zei!!! Origineel gepost door SOmaar nou draag een hoofdoek en bedek je eigen en het komt goed insallah

Mysticalia
18-06-2004, 12:01
jalia Trek je het niet zo aan. en kleed je zoals somaar het zegt. Er zijn heus wel mooie islamitische kleding.:D En twijfelen moet je niet doen. Sheitan is tussen jullie aan het komen. ;) komt wel goed. :belgie:

Moe
18-06-2004, 12:01
Praat met hem en vraag wat ie wil dat je veranderd aan je kleding..

Mysticalia
18-06-2004, 12:09
Dan moet je eens eerlijk met hem praten. Hij zoekt achter het minste een reden om ruzie te maken? Allahou a3lam. Praat het uit met hem. :belgie:

SOmaar
18-06-2004, 12:11
Origineel gepost door Mysticalia jalia Trek je het niet zo aan. en kleed je zoals somaar het zegt. Er zijn heus wel mooie islamitische kleding.:D En twijfelen moet je niet doen. Sheitan is tussen jullie aan het komen. ;) komt wel goed. :belgie: ja toch :)

UndercoverAngel
18-06-2004, 12:13
Een relatie van 6 jaar! :eek: Lmoehiem.. Misschien dat hij niet meer met je wil trouwen en je kleding etc.. als excuus gebruikt om ruzie met je te krijgen.. Als dat het niet is.. Zou ik hem een keer mee shoppen nemen en hem een paar kleren laten uitkiezen.. Dan kan hij er later ook niet over gaan klagen.. :) Veel sterkte.. .:UcA:.

Merjoema
18-06-2004, 12:14
Salamwa3likoem... Ik vind het belangrijk dat als ik zou trouwen, (in november insha'Allah) dat ik nog steeds dezelfde persoon ben, die ik altijd ben geweest. Ik zal me sowieso aanpassen aan de gewoontes van mijn man, maar ik moet me er ook wel goed bij voelen. Dat geldt ook voor hem. Daarom is het belangrijk dat jullie dus VOOR jullie in het huwelijksbootje treden, eens goed moeten PRATEN (of jullie nu al 6jaar samen zijn, wat eigenlijk niet is toegestaan in het geloof, of elkaar nog maar net hebben leren kennen) Want je ziet, een Marokkaan die zich modern over doet komen, is uiteindelijk toch maar een barbaar.. nee da was maar een grapje, maar helaas is het ook soms de waarheid. Ik zou zeggen, praat eens met je aanstaande over hetgeen wat je stoort aan hem. Geef hem ook de kans om te zeggen wat je juist moet veranderen, zie je dat het realiseerbaar is, (dat moet jij voor jezelf uitmaken) dan ga je gewoon verder en y koen elGhair insha'Allah... zie je dat het teveel voor je wordt, dan kan je een beetje tijd vragen om goed na te denken. Doe salaat istighara en insha'Allah zal je het gauw weten. Ghair insha'Allah... groetjes en veel sterkte...

Fatima_077
18-06-2004, 12:21
Origineel gepost door jalia Hallo dames, Ik heb een probleem en wil graag weten of er meer meisjes dit ook kennen. Ik heb 6 jaar een relatie met een jongen en staan op het punt te gaan trouwen maar de laatste jaren heeft hij continu commentaar op mijn kleding. Ik draag gewoon normale kleding maar continu als we afspreken is het eerste wat ie doet is mij bestuderen of het er wel allemaal oke is. Op zicht is er niks mis mee maar het is nooit goed wat ik aan heb, het is nu zo erg dat ik er erg gek van ben geworden, ik heb zelfs geen zin meer om te gaan shoppen terwijl ik daar erg dol op. Continu moet ik rekening met hem daarover houden. Het speelt nu al 2jaar een rol en het enigste waar we ruzie over hebben is mijn kleding. Wat raden jullie mij aan? alleen serieuze reacties graag. Om eerlijk te zijn moet hij je nemen zoals je bent, maar als jij strakke kleding trekt of kortere waardoor andere je vorm enz. kunnen zien vind hij het naar mijn idee niet prettig, en terecht. Maar stel dat jij normale kleding draagt dus langere, en die bijv. over je kont zijn enz. dan is er niks mis mee. Maar hij begint nu al te klagen laat staan als jullie getrouwd zijn, maar wees eens wat opener want ik kan nog steeds niet uit jouw teksten lezen wat voor soort kleding je draagt. Maar je hebt nog die tijd voor jezelf om een keuzes te maken ook al is het soms moeilijk, maar goed. :zwaai:

Zaroka
18-06-2004, 12:45

als hij zoveel zaagt en klaagt, dump hem dan, klaar!

Pagina's : [1] 2 3