Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
18-06-2004, 10:49

Zijn echt makkelijk te krijgen....En voordat ik weer aangevallen wordt..Ik heb het over sommige meiden...Ik liep gisteren met een vriend van mij..dus hij zegt marokkaanse chicks zijn echt moeilijk man..Ik zeg zo hahahah ben je gek..Hij zegt zo zeker wel..Ik zeg zeker neit..Hij zegt wedden..Ik zeg zo ok..5 euro..hij zegt ok..Dus ik stap op 1 meisje a..Ik zeg zo..ewa engeltje..Heb je je vleugeltjes thuisgelaten?Gelijk haar nummer gekregen....toen ging ik naar de 2e dame....Die een stuk moeilijker was alleen die mislukte..Dat gesprek gign zo: Ik: Ewa zine..Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen zij: Donder op met je oude trucs Ik:Zooo een wilde type..Daarhoud ik wel van... zij: Leuk voor jou ik: Ja leuk voor mij zij:ewa ik zeg weer voor de 2e keer donder op ik: Uw wens is mijn bevel Zo zie je maar weer..De een is makkelijk de ander moeilijk.

naisha
18-06-2004, 10:55
:haha: En ga je naar dat nummer bellen nig?

Moe
18-06-2004, 11:00
Ie gekke acTiesss

naisha
18-06-2004, 11:00
Origineel gepost door Don_vito1 Hahahaha...Misschien :hihi: :o Heb je zin om verliefd te worden dan? :hihi:

dariffa
18-06-2004, 11:02

Origineel gepost door Don_vito1 Zijn echt makkelijk te krijgen....En voordat ik weer aangevallen wordt..Ik heb het over sommige meiden...Ik liep gisteren met een vriend van mij..dus hij zegt marokkaanse chicks zijn echt moeilijk man..Ik zeg zo hahahah ben je gek..Hij zegt zo zeker wel..Ik zeg zeker neit..Hij zegt wedden..Ik zeg zo ok..5 euro..hij zegt ok..Dus ik stap op 1 meisje a..Ik zeg zo..ewa engeltje..Heb je je vleugeltjes thuisgelaten?Gelijk haar nummer gekregen....toen ging ik naar de 2e dame....Die een stuk moeilijker was alleen die mislukte..Dat gesprek gign zo: Ik: Ewa zine..Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen zij: Donder op met je oude trucs Ik:Zooo een wilde type..Daarhoud ik wel van... zij: Leuk voor jou ik: Ja leuk voor mij zij:ewa ik zeg weer voor de 2e keer donder op ik: Uw wens is mijn bevel Zo zie je maar weer..De een is makkelijk de ander moeilijk heb je je vleugeltjes thuis gelaten hahahaha wallah die is echt goed!! en? bevalt het veldwerk?? ;)

IkBenSaliha
18-06-2004, 11:02
Ach ja mensjes zijn weer bezig :ego:

naisha
18-06-2004, 11:05
Origineel gepost door Don_vito1 Hhahaha iets anders :stout: Safie ik neem niet op :o Ik had zin om verliefd te worden :Iluvu:

IkBenSaliha
18-06-2004, 11:05
Origineel gepost door Don_vito1 Hhahaha iets anders :stout: Dariffa:Het bevalt me heeeel erg :D Ikbensaliha:Can't blaim me for being a man:o I don't blame you for being a man. :ego: Ik lach je toe.... :maf: :hihi:

naisha
18-06-2004, 11:08
Origineel gepost door Don_vito1 Naisha:Aaaaaah :hihi: Ja toch....ik dacht damnz wat is er met jou precies wat er met mij is gebeurd :maf: Effe checken wat je echt van me wou ensjoo :o Jij wil iets anders zo te zien ...ik vond je nog wel een cutey :verliefd: Maar ik geef je nog 1 kans.. Zin om verliefd te worden :Iluvu: ???

dindaapiej
18-06-2004, 11:08
Hahahha groff hoOr!! ewa jaa dat zijn gwn van die gooedkope chickieSz..! taz laat zijn gwn schOOierrss.. Ik ben niet maklijk te krijgenn..(A) thallah

marjam123
18-06-2004, 11:09
Origineel gepost door lella_maghrabia sommige marokkaanse meiden zijn gewoon hoeren ouwe als een jongen naar ze toe komt en begint met praatjes dan worden ze gelijk verliefd en denken ze ik heb mn liefde op de witte paard gevonden maar dat is niet zo ze zijn players en willen alleen een meisje ****** kom op mensen en denk goed naaaaaaaa.......... voordat je iets doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 nou schat... zulke meiden zijn niet dom ofzo hoor... ze willen gewoon ook een graantje meepikken... ze genieten ervan :stout:

IkBenSaliha
Origineel gepost door Don_vito1 Naisha:Aaaaaah :hihi: Ikbenslaliha: Ik dacht al dat je me uitlachte :maf: Nee geintje joh :maf: Ben je gek... Zo zijn eenmaal jongens... DUS RESPECT!!!!

naisha
Origineel gepost door lella_maghrabia sommige marokkaanse meiden zijn gewoon hoeren ouwe als een jongen naar ze toe komt en begint met praatjes dan worden ze gelijk verliefd en denken ze ik heb mn liefde op de witte paard gevonden maar dat is niet zo ze zijn players en willen alleen een meisje ****** kom op mensen en denk goed naaaaaaaa.......... voordat je iets doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Jij weet niet hoe don_vito eruitzag man.....echt strak gewoon :o Dus kom niet praten...jij zou zijn gesmolten.. :verliefd:

guppie
18-06-2004, 11:11
Origineel gepost door Don_vito1 Zijn echt makkelijk te krijgen....En voordat ik weer aangevallen wordt..Ik heb het over sommige meiden...Ik liep gisteren met een vriend van mij..dus hij zegt marokkaanse chicks zijn echt moeilijk man..Ik zeg zo hahahah ben je gek..Hij zegt zo zeker wel..Ik zeg zeker neit..Hij zegt wedden..Ik zeg zo ok..5 euro..hij zegt ok..Dus ik stap op 1 meisje a..Ik zeg zo..ewa engeltje..Heb je je vleugeltjes thuisgelaten?Gelijk haar nummer gekregen....toen ging ik naar de 2e dame....Die een stuk moeilijker was alleen die mislukte..Dat gesprek gign zo: Ik: Ewa zine..Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen zij: Donder op met je oude trucs Ik:Zooo een wilde type..Daarhoud ik wel van... zij: Leuk voor jou ik: Ja leuk voor mij zij:ewa ik zeg weer voor de 2e keer donder op ik: Uw wens is mijn bevel Zo zie je maar weer..De een is makkelijk de ander moeilijk Dit moet je leren niet iedereen over een kam te scheren:hihi:

guppie
18-06-2004, 11:14

Origineel gepost door naisha Jij weet niet hoe don_vito eruitzag man.....echt strak gewoon :o Dus kom niet praten...jij zou zijn gesmolten.. :verliefd: Ik neem aan dat t een WANNE BE uiterlijk is!! Echt een gladjanus, daar houd ik absoluut niet van!!! Ik haat jongens die denken dat ze elk meisje kunnen krijgen met dat MACHO gedrag!!! Een verlegen jongen is voor mij interessanter, dan zo een one day fly!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8