Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar hebben jullie spijt van?

Pagina's : [1] 2

babygirl2002
27-11-2002, 01:33

waar hebben jullie spijt van en het opnieuw gedaan zouden hebben? ik heb spijt van dat ik bij me zus ging slapen een weekend terwijl me vader niet wou. normaal gesproken deed ie nooit moeilijk alleen die weekend dat ik zou gaan. maandag avond 25-11-1997 is mijn lieve vader overleden. :(

babygirl2002
27-11-2002, 01:36
Origineel gepost door Kadir Dat ik me oma nie tgenoeg waardeerde toen ze er nog was, en natuurlijk ook me vader:( :( :( :(

babygirl2002
27-11-2002, 01:40
Origineel gepost door Kadir :(:(:( Jah Ik weet het, maar jah, wat zal ik zeggen, life goes on en vergeet niet, zij zijn nu in een betere plaats, en ooit zullen we weer met hun verenigd worden, inshallah. insallah brotha....

Laysa
27-11-2002, 01:50
Origineel gepost door babygirl2002 waar hebben jullie spijt van en het opnieuw gedaan zouden hebben? ik heb spijt van dat ik bij me zus ging slapen een weekend terwijl me vader niet wou. normaal gesproken deed ie nooit moeilijk alleen die weekend dat ik zou gaan. maandag avond 25-11-1997 is mijn lieve vader overleden. :( Allahjar7moe ............. Alles heeft een reden spijt aan het eind heb je niet veel aan .... :(

Laysa
27-11-2002, 01:56

Origineel gepost door Djebli foutje sorry SHAME ON YOU !!!! :zweep: :giechel: :zwaai:

babygirl2002
27-11-2002, 01:57
Origineel gepost door Djebli foutje sorry hoezo is toch mooi wat je zegt. layhrmoe meskin. :(

Laysa
27-11-2002, 02:04
Origineel gepost door Djebli Nee, ik voel me nu écht shit! Wallah sorry... Laj3adm al ajar, oe lajrzak elsbar. Amien... Je deed niks express ... Allah jesme7 ... amien

ithran
27-11-2002, 02:05
Ik heb spijt van alle slechte dingen die ik heb gedaan!!!!!!duuuuuuuuuuuuh. Niet alles heeft een reden, dwz:je eigen daden vericht je zelf en zijn niet voorbestemd. Maar inderdaad spijt achteraf is normaal maar niet te lang. 1 advies cherish the ones you have. Allah ye3dem l' adjr.

babygirl2002
27-11-2002, 02:09
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Sorry dat ik niet serieus heb gereageerd... Ik heb het eerste bericht héél vluchtig gelezen, dus heb niet begrepen dat het dit een serieuze topic was. vergeef me Lajrzak elsbar... Thallaw nee meid je ze je mening je hebt gewoon spijt dat je niet in je bedje ligt. het gaat niet om een seriueze topic gewoon je mening. de mijne was even :( maar dat heeft niet te betekenen dat je ook een seriueze berichtje schrijft. :D meskinna helemaal verot voelen. gewoon waar je nu spijt van heb dat was de vraag. :zwaai: beslamma zinna.

babygirl2002
27-11-2002, 02:11
Origineel gepost door ithran Ik heb spijt van alle slechte dingen die ik heb gedaan!!!!!!duuuuuuuuuuuuh. Niet alles heeft een reden, dwz:je eigen daden vericht je zelf en zijn niet voorbestemd. Maar inderdaad spijt achteraf is normaal maar niet te lang. 1 advies cherish the ones you have. Allah ye3dem l' adjr. :goedzo: mooi gezegd meid.

babygirl2002
27-11-2002, 02:23
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Wallah ik voelde me echt klote! Maar ik voel me al een stuk beter na jou antwoorden. En ik heb jou bericht nu echt goed gelezen.... ik las de datum ook goed...... Ik dacht dat jou vader afgelopen maandag was overleden, daarom was ik echt boos op mijzelf. Ik dacht dat je aan het rouwen was, en dat ik zo stom was om niet serieus te reageren. Sanp je? thallaw PS. Ik ben geen vrouw... oeps ik dacht dat je een vrouw was heb het niet goed gelezen ben half slaperig. nee me vader is gisteren 5 jaar overleden. maar je hoeft je niet schuldig voelen wallah. sorry dat ik dacht dat je een vrouw was. :( . ma3slamma babygirl2002.

babygirl2002
27-11-2002, 02:25
Origineel gepost door Kadir R U sure???:D anyways, peoples, ik ga pitten, heb me prestatie af, moet om 7 uur al wakker worden:( Good night en zoals jullie mokros t zeggen beslama:D :zwaai: hahahaha gekke kadir turkie van yasmina hahahahahaha...... weltersuten gorilla ik ga ook slapen beslamma. :zwaai:

babygirl2002
27-11-2002, 02:26
Origineel gepost door Djebli Eind goed, al goed. Slaap lekker allemaal jij ook een gezend ramadan morgen. ma3slamma babygirl2002. :zwaai:

el_marakchia
27-11-2002, 16:20
ik heb er veel spijt van wat alles!

amalLoveKhali
28-11-2002, 14:10

ik heb nergers spijt van iets in me leven

Pagina's : [1] 2