Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ik ben zooooooooooo moe.

lilchakir
18-06-2004, 09:30

nou beste mensen ik weet niet wat ik heb maar iets klopt er gewoon niet meer met mij ik kreeg een tijdje pillen om dat ik niet kon slapen je kreeg me met geen geweld in bed en nu krijg je me met geen geweld uit bed ik kan wel eindeloos alleen maar slapen daar wordt ik gewoon moedeloos van ik heb nergens de fut meer voor ik ga straks naar mijn zielenknijper en wedje leggen dat hij me nog meer pillen voor gaat schrijven ik heb nu zo wat al een apotheek aan huis met alleen maar medicijnen :Iluvu:

G-Bella
18-06-2004, 10:31
Origineel gepost door lilchakir nou beste mensen ik weet niet wat ik heb maar iets klopt er gewoon niet meer met mij ik kreeg een tijdje pillen om dat ik niet kon slapen je kreeg me met geen geweld in bed en nu krijg je me met geen geweld uit bed ik kan wel eindeloos alleen maar slapen daar wordt ik gewoon moedeloos van ik heb nergens de fut meer voor ik ga straks naar mijn zielenknijper en wedje leggen dat hij me nog meer pillen voor gaat schrijven ik heb nu zo wat al een apotheek aan huis met alleen maar medicijnen :Iluvu: Ik denk dat je juist eerder moet gaan stoppen met die pillen ipv van nog meer te halen?

touzine
18-06-2004, 10:32
hahahaha......... arme jij...... wat jij nodig heb is een lekkere paar weken vakantie naar een prachtig land.......... ff helemaal eruit.... ;) ik boek wel :o

Selly
18-06-2004, 12:39
Stop met die pillen joh, zijn niet goed en maken je alleen maar suf. Ik zelf heb er ook last van, ben al moe als ik mijn ogen open doe bij het wakker worden s ochtends. Heb je geen last van een burn out?? Ik weet dat je een druk huishouden hebt met je kinderen en geloof me ik heb er maar eentje en ik ben al totaal versleten. Heb nergens zin meer in, lusteloos, chagerijnig, slapeloos en als ik niet slaap heb ik alleen maar slaap, jankbuien etc. Maar ik vertik het echt om pillen in te nemen, ik heb bij andere mensen de werking ervan gezien. Ergens heeft touzine gelijk. Er effe tussenuit, zonder kinderen en alleen maar aan jezelf denken...Het probleem is ik kan niet eens 1 dag zonder mijn dochter, laat staan een paar weken.. JIJ??? :D

lilchakir
18-06-2004, 13:26

hoi daar ben ik weer ik ben net terug van mijn arts en drie keer raden wat hij me nu weer heeft voorgeschreven ja dus weer een medicijn maar ja ik ga het wel proberen en ik weet dat medicijnen geen oplossing is maar ja dat is op dit moment echt mijn houvast en touzine ik bedank je hartelijk om voor mij de vakantie te willen boeken maar dat is al gedaan ik ga voor 7 weken met alleen mijn kleine en mijn schoonmoeder weg ik moet er nog wel aan wennen omdat ik nog nooit zolang ben weg geweest van mijn gezin maar ik verkies liever een vakantie dan dat ik straks wordt opgenomen in een of andere inrichting ik denk dat ze me daar nog niet eens willen ik zit zo verdorie in de knoop met zelf dat ik afentoe van me eigen moe wordt laat staan een ander dat beloofd wat straks in marokko met alleen mijn schoonmoeder ik hoop dat ik me kan inhouden nou beste mensen bedankt om even naar me te hebben willen luisteren :Iluvu:

maysaaa
18-06-2004, 14:52
om van jou klacht af tekomen moet je zeker geen medicijnen gaan, nemen. wat doet zo een piletje alleen maar onderdruken. 50% van ons is oververmoeid, depressief, slaapt slecht en/ of heeft stress. 70% van de klachten bij de huisarts zijn in meer of minder mate, voedingsgerelateerd. De kwaliteitvan ons voedsel < vitaminen, mineralen> loopt terug als gevolg van onder ander kasbouw, gifstoffen, etc. ziekten bij onze gefokte dieren: vogelpest, gekkekoeien-ziete, olioxine-kippen, mkz ,etc. iedere dag is in de krant telezen over gezondheids en/ of voedingsproblemen.

alhoceimagek
18-06-2004, 15:48
touzine:<> wil ik ook wel:p

Selly
18-06-2004, 16:26
Vakantie naar marokko naar familie is geen vakantie!! Dan ga ik nog liever 2 weekjes naar een verzorgd vakantie oord dan 7 weken in marokko zitten. Lilchakir je moet echt uitrusten anders draai je helemaal door zo te lezen. Vraag je huisarts of ze geen plan met je willen maken. Ik heb ook zo'n lijst in moeten vullen en we gaan nu stap voor stap een oplossing zoeken voor deze vermoeiende dip. Veel beter dan die medicijnen.

rehaam
18-06-2004, 21:36
nee meid je kan er beter meestoppen je kan er echt verslaafd aan raken

me_ilhem20
19-06-2004, 11:56
Origineel gepost door lilchakir nou beste mensen ik weet niet wat ik heb maar iets klopt er gewoon niet meer met mij ik kreeg een tijdje pillen om dat ik niet kon slapen je kreeg me met geen geweld in bed en nu krijg je me met geen geweld uit bed ik kan wel eindeloos alleen maar slapen daar wordt ik gewoon moedeloos van ik heb nergens de fut meer voor ik ga straks naar mijn zielenknijper en wedje leggen dat hij me nog meer pillen voor gaat schrijven ik heb nu zo wat al een apotheek aan huis met alleen maar medicijnen :Iluvu: hEB IJ HIER OOK LAST VAN... IK OOK .... HEB EEN TEST GEDAAN EN BEN ERACHTER GEKOMEN DAT IK BLOEDARMOEDE HEB... IK ZOU ZEGGE GA EEN ONDERZOEK DOEN... :zwaai:

Lady_moi
19-06-2004, 12:05
Strax word ge nog verslaafd aan al die medicijnen :stoned: :maf:

Zwaard
19-06-2004, 18:55
Ik adviseer PURE-HONING..