Bekijk originele versie : Dilemma in mijn leven om 12.41 in de nacht
Ik heb zo een supergrote m&m zak, maar ik lust niet meer .. morgenochtend als ik die zak zie dan :confused:
Maghreb: ewa zoon hoef je geen soep, nee pa ik heb geen honger :D Pa: "Ik weet niet met jullie, volgens mij eet je Ramandan" :D
Eh Laaaaah Zjiouwnien wehha (vertaling voor de analfabeten, Nee ik heb alleen geen honger)
Origineel gepost door Kadir
:D
Hey coole signature heb je ... hehehe
Heb je die nieuwe cd al, er staan echt strakke tracks op ... thuglife, wetsside, mothaf****, ni***** etc.... etc.... alle ingredienten om je innerlijke agressie of rust tot stand te brengen. :)
12.41 in de nacht :confused:
Leef ik in een omgekeerde wereld of doe jij dat? :(
Wat denk jij, heb em al sinds 14 november ofsjo, maarre, over die M&Ms, ik zou ze nu opeten, want morge ga je t echt hard krijgen:D
Volgens mij heb jij wel trek in een m&m'je hehehe
Ga naar de Shell, zoals het elke Mokro betaamt en overval em meteen, vergeet de zak m&m's niet ... !!!
Heb jij een zak M&M's??????????
Beter aan mij geven..kheb gewoon honger nu:huil: heb vandaag ook zo'n zak gekocht maar de hele boel in de tas van een vriendin laten liggen..BaaaaaaluuuuuuuH :rolleyes:
Origineel gepost door House
12.41 in de nacht :confused:
Leef ik in een omgekeerde wereld of doe jij dat? :(
De KLOK een ingewikkelde materie, voor sommigen zelfs een fenomeen. Het begon allemaal met de opkomst en ondergang van de zon. Aan de hand hiervan hebben ze een tijdssystematiek bedacht die over de gehele wereld werd ervaren en ingevoerd. Het zorgde voor structuur waardoor op een gegeven moment zelfs niemand meer zonder kon.
Hoe het werkt ... hm, als je nu in de VS zit dan kan ik je zin begrijpen, zit je in Nederland dan begrijp ik em niet.
Origineel gepost door Da_flow
De KLOK een ingewikkelde materie, voor sommigen zelfs een fenomeen. Het begon allemaal met de opkomst en ondergang van de zon. Aan de hand hiervan hebben ze een tijdssystematiek bedacht die over de gehele wereld werd ervaren en ingevoerd. Het zorgde voor structuur waardoor op een gegeven moment zelfs niemand meer zonder kon.
Hoe het werkt ... hm, als je nu in de VS zit dan kan ik je zin begrijpen, zit je in Nederland dan begrijp ik em niet.
:( Kadir help
Origineel gepost door FemminI
Heb jij een zak M&M's??????????
Beter aan mij geven..kheb gewoon honger nu:huil: heb vandaag ook zo'n zak gekocht maar de hele boel in de tas van een vriendin laten liggen..BaaaaaaluuuuuuuH :rolleyes:
Hm.. dat had ik ook eens meegemaakt, had ik een doos (van de vrachtwagen afgevallen) Snickers, vergat ik em in mijn Mercedes Ml40 4 wheel expansion package de Luxe, sja volgende dag werd die gestolen. Snickers kwijt en die auto ook trouwens, das pech hebben.
Noo, ik zou haar meteen opbellen en zeggen dat ze t moet terugbrengen, maar die heeft t vast al zelf opgegeten:kwaad:
JeWeeTog..Marokkaanse :rolleyes:
Hahaha jnee grapje..die lieverd belde me op..je bent iets vergeten..ik meteen:huil: maar na de ramadan stuur ik toch een deurwaarder op haar af.. :kwaad:
Hm.. dat had ik ook eens meegemaakt, had ik een doos (van de vrachtwagen afgevallen) Snickers, vergat ik em in mijn Mercedes Ml40 4 wheel expansion package de Luxe, sja volgende dag werd die gestolen. Snickers kwijt en die auto ook trouwens, das pech hebben.
TJeeeeeeee...doos snickers..kwijt..allatief.. :eek: zou een acute hartstilstand betekenen voor mij..ter info: ben verzot op chocola :D
Jah toch, was t ook nog s een grote zak:eek:
Uhum..ja :rolleyes:
Sorry momentje..
:huil:
Nou heb jij daar chocola om me te troosten :p
Origineel gepost door House
:( Kadir help
Kadir heeft het te druk met Westside schreeuwen uit zijn raam ...
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, het is namelijk niet 12.41 maar 00.41 laten we het erop houden dat dit tot miscommunicatie leidde. Tenzij het bij jou overdag is, dan hebben we 2 dimensies die in contact staan, waarbij de interclaxionale emulsion in tijdsperspectief van elkaar afwijkt.
Weet je zeker dat t niet je Transporter busje was:confused:
D'r stond Peugeot 205, maar die verdomde spellingscontrole ... :kwaad:
Da flow heeft mijn zakje gestole, anders zou ik je echt geven :(
How Cute..
Ben al helemaal vrolijk :D
Thanxs mop :)
Kadir heeft het te druk met Westside schreeuwen uit zijn raam ...
Maar ik moet je wel een klein beetje gelijk geven, het is namelijk niet 12.41 maar 00.41 laten we het erop houden dat dit tot miscommunicatie leidde. Tenzij het bij jou overdag is, dan hebben we 2 dimensies die in contact staan, waarbij de interclaxionale emulsion in tijdsperspectief van elkaar afwijkt.
Dus we begrijpen elkaar? Oke dan mooi zo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.