Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ladies! Help me..

Islamya_
28-12-2009, 11:00

Selaam, Wie heeft er leuke ideetjes om wat leuks te gaan doen? Ik heb rot tijd achter de rug gehad en wil nu wat leuks gaan doen om het een beetje te vergeten.. Verlang echt naar afleiding.. Iemand idee? Onderstaande dingen heb ik al in de planning: Najib amhali Sauna en turkse stoombad. Schaatsen .. ps: Mijn mannetjes is overleden. Allahrahmoe.. Ik heb alleen mijn vrienden en familie nog om leuke dingen te doen. Romantische idees, laat dat a.u.b. achterwege:traan1:

Islamya_
28-12-2009, 11:33
slaapt iedereen nog?

senseo22
28-12-2009, 12:54
Selaam, Wie heeft er leuke ideetjes om wat leuks te gaan doen? Ik heb rot tijd achter de rug gehad en wil nu wat leuks gaan doen om het een beetje te vergeten.. Verlang echt naar afleiding.. Iemand idee? Onderstaande dingen heb ik al in de planning: Najib amhali Sauna en turkse stoombad. Schaatsen .. ps: Mijn mannetjes is overleden. Allahrahmoe.. Ik heb alleen mijn vrienden en familie nog om leuke dingen te doen. Romantische idees, laat dat a.u.b. achterwege:traan1: allahi rahmou Moge Allah swt hem een mooi plaatsje in het paradijs schenken en jou sbar geven meid. strand of bos wandeling museum ballonvaren Prijzen uitje: Vanaf € 140,-. De prijzen zijn inclusief verzekeringen, vervoer, champagne, luchtvaartcertificaat, hapjes en 2 drankjes en een balloncap. dierentuin City Safari 55,00 Vanaf 16 jr. duiken ! Madurodam Walibi World 27,50 Bungy Jump Holland 60,00 zn overdekt nagemaakte ijsberg waar je kan leren te snowboarden enz Apenheul 17,50 grot bezoeken in valkenburg valkenburg is klein maar echt heel mooi en heel erg leuk! ovedekt aquarium ook heel leuk laat je fantasie de loop meid zoveel dingen wat je kunt doen!:kus:

Islamya_
28-12-2009, 12:59
allahi rahmou Moge Allah swt hem een mooi plaatsje in het paradijs schenken en jou sbar geven meid. strand of bos wandeling museum ballonvaren Prijzen uitje: Vanaf € 140,-. De prijzen zijn inclusief verzekeringen, vervoer, champagne, luchtvaartcertificaat, hapjes en 2 drankjes en een balloncap. dierentuin City Safari 55,00 Vanaf 16 jr. duiken ! Madurodam Walibi World 27,50 Bungy Jump Holland 60,00 zn overdekt nagemaakte ijsberg waar je kan leren te snowboarden enz Apenheul 17,50 grot bezoeken in valkenburg valkenburg is klein maar echt heel mooi en heel erg leuk! ovedekt aquarium ook heel leuk laat je fantasie de loop meid zoveel dingen wat je kunt doen!:kus: Amien.. Geweldig meid.. dank je wel!! Ben gelijk gaan Google.. Merci:goedzo: (zie jouw hoekje);)

senseo22
28-12-2009, 13:14

graag gedaan en shokran... en vermaak je straks!

shoekria
28-12-2009, 13:16
:( Allah ie ra7mo Moge Allah jou heel veel sbar geven meid, sterkte met alles.

sunamila
28-12-2009, 18:32
oh kei leuk schaatsen,ben van plan deze vrijdag te gaan doen inshl, als er iemand is van belgie??mechelen is zeker welkom,wordt echt een bende,mijn vriendinnnen zijn geen marokkanen dus hopelijk dat jullie het neit erg vinden,1marokkaanse wel,maar ze gaat zeker niet mee,zo zijn marokkanen,de meeste hier in belgie

lovelyass
28-12-2009, 18:38
Beautycenter Zwaluwhoeve.

riffie_zina
28-12-2009, 18:48
Allah ie rahmoe meid! Moge Allah hem een plekje in paradijs el firdaws geven inshallah! Een aantal dingen die je zou kunnen doen: Schaatsen is echt leuk om te doen! Je zou bijv eerst kunnen schaatsen en daarna na de Sauna samen met je vriendinnen! Een leuke film pakken, uit eten gaan, leuke pretpark, zwemmen! Of wat ook leuk is, je hebt van die hotels waar je kunt zwemmen, in de sauna kunt gaan massages krygt etc. Het ligt eraan hoeveel geld je wilt uitgeven! Veel plezier meid!

Flame.
28-12-2009, 19:15
Inna Lillahi wa Inna Illahi Radji3oen.