Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil mijn FOTO zien !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
26-11-2002, 22:38

Oeps..

ZiLaaL
26-11-2002, 22:42
:eek: Je flesht de bedoel yek? :D

Jomielee
26-11-2002, 22:44
WAT BEN JIJ LELIJK HEEE SCHROK ME DOOOD

hannene
26-11-2002, 22:46
Nou, en ik dacht dat ik echt iets spannends te zien krijg, geloof niemand meer poeh-poeh!!!!

Jomielee
26-11-2002, 22:46

GRAPJE HOOR.. IN OPDRACHT VAN HANSIE GETYPT.... MAAR ZIJ MAAKTE OOK MAAR EEN GRAPJE HOOR....

SweetRose
26-11-2002, 22:47
ik wil die wel zien :D

Camilla27
26-11-2002, 22:48
ik ook ik ook!!!!!!!!!

camjo
26-11-2002, 22:49
Origineel gepost door Mohammed Justice Oeps.. Sorry..het was gewoon een vraag van mij..maar jullie waren er snel bij zeg.. :D maar ik zal zien wat ik kan doen..wie heeft intresse

Camilla27
26-11-2002, 22:50
Origineel gepost door Mohammed Justice Sorry..het was gewoon een vraag van mij..maar jullie waren er snel bij zeg.. :D maar ik zal zien wat ik kan doen..wie heeft intresse iedereen natuurlijk...nou kom maar op.... :)

hannene
26-11-2002, 22:52
Ikke IKke IKke Ikke

camjo
26-11-2002, 22:58
Origineel gepost door Camilla27 iedereen natuurlijk...nou kom maar op.... :) Als het om foto's gaat..laat men alles uit zijn handen vallen :D Men heeft gelijk..iedereen zit zijn hoofd te breken..hoe die of die nou in het écht zou uitzien..ik ook trouwens.. :D Is het niet gemakkelijk als de meeste leden hun gezicht laten zien.. Ik heb geen flauw benul hoe Emshoom eruit ziet..zin' midar, Camilla, tetouania zina, military minded,..en nog een hele bende sympatieke leden..nou..

SweetRose
26-11-2002, 23:04
Origineel gepost door Mohammed Justice Als het om foto's gaat..laat men alles uit zijn handen vallen :D Men heeft gelijk..iedereen zit zijn hoofd te breken..hoe die of die nou in het écht zou uitzien..ik ook trouwens.. :D Is het niet gemakkelijk als de meeste leden hun gezicht laten zien.. Ik heb geen flauw benul hoe Emshoom eruit ziet..zin' midar, Camilla, tetouania zina, military minded,..en nog een hele bende sympatieke leden..nou.. euhm..zie hé mojo ook al laat je je foto zien hé...(en dit geld voor iedereen) ik ga dan daarna niet anders over je denken hoor...hier op yasmina gaaat het meerendeels van hoe je denkt enzo..en niet hoe je haar ligt of hoe je je gekleed bent ...dus...mijn gedachte blijft het zelfde...!!! :D

Camilla27
26-11-2002, 23:05
Origineel gepost door Mohammed Justice Als het om foto's gaat..laat men alles uit zijn handen vallen :D Men heeft gelijk..iedereen zit zijn hoofd te breken..hoe die of die nou in het écht zou uitzien..ik ook trouwens.. :D Is het niet gemakkelijk als de meeste leden hun gezicht laten zien.. Ik heb geen flauw benul hoe Emshoom eruit ziet..zin' midar, Camilla, tetouania zina, military minded,..en nog een hele bende sympatieke leden..nou.. hahaha nou laat je foto zien...dan krijg je die van de rest misschien ook tezien :D

Camilla27
26-11-2002, 23:06
Origineel gepost door zin 'n midar euhm..zie hé mojo ook al laat je je foto zien hé...(en dit geld voor iedereen) ik ga dan daarna niet anders over je denken hoor...hier op yasmina gaaat het meerendeels van hoe je denkt enzo..en niet hoe je haar ligt of hoe je je gekleed bent ...dus...mijn gedachte blijft het zelfde...!!! :D zo midar heeft gesproken ;) ...en trouwens mijn foto heeft een tijd geleden hier ook gestaan...die had je toch gezien?

SweetRose
26-11-2002, 23:07

Origineel gepost door Camilla27 zo midar heeft gesproken ;) ...en trouwens mijn foto heeft een tijd geleden hier ook gestaan...die had je toch gezien? dank u slimmie :D :D en neej ik heb uw foto nog nooit gezien...:( :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6