Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Gasten

Pagina's : [1] 2 3

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 21:46

marokkaanse jongens zijn net Kakkerlakken , je moet ze doodtrappen als ze geil worden marokkaanse jongens zijn net struisvogels , als je ze geen aandacht schenkt dan steken ze liever hun kop in de grond van schaamte marokkaanse jongens zijn net stinkmuizen , ze vluchten pieperig weg als ze je broer in jou buurt zien nadat ze je hebben versiert marokkaanse jongens zijn net pauwen , ze vertonen hun veren met show( hun haren zahma gedipt in Gel of Mousse) in bijzijnd van andere remember not all offf you guyss !!!!!!!!! 1 van 10000000000 zijn perfect :rolleyes: Ladies Holla At me if you think the same ;) Boodschap : laat je nooit doen door een jongen ;) Peace :zwaai: Misssss Paraaaaaaaa :maf2::maf:

Moe
17-06-2004, 21:52
I dont like ur Style! :zweep:

IkBenSaliha
17-06-2004, 21:54
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC marokkaanse jongens zijn net Kakkerlakken , je moet ze doodtrappen als ze geil worden marokkaanse jongens zijn net struisvogels , als je ze geen aandacht schenkt dan steken ze liever hun kop in de grond van schaamte marokkaanse jongens zijn net stinkmuizen , ze vluchten pieperig weg als ze je broer in jou buurt zien nadat ze je hebben versiert marokkaanse jongens zijn net pauwen , ze vertonen hun veren met show( hun haren zahma gedipt in Gel of Mousse) in bijzijnd van andere remember not all offf you guyss !!!!!!!!! 1 van 10000000000 zijn perfect :rolleyes: Ladies Holla At me if you think the same ;) Boodschap : laat je nooit doen door een jongen ;) Peace :zwaai: Misssss Paraaaaaaaa :maf2::maf: Dat verzon ik toen ik 12 was... Nu weet ik wel beter :maf:

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 21:56
Origineel gepost door Moe I dont like ur Style! :zweep: Oh meskien , welll thats what i'm talking about , i don't like the style actually off all you guys so beat it :stomp:

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 21:57

Origineel gepost door IkBenSaliha Dat verzon ik toen ik 12 was... Nu weet ik wel beter :maf: boem boem Bitch niet te stoer doen you don't like it ?? so fuc.k the hell away :ego:

IkBenSaliha
17-06-2004, 22:00
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC boem boem Bitch niet te stoer doen you don't like it ?? so fuc.k the hell away :ego: rustig ja :maf: Vooral zo een grote mond op straat hebben... :zweep: Bam tegen je kanes... en zie je sterretjes!!!! :hihi:

Moe
17-06-2004, 22:01
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC Oh meskien , welll thats what i'm talking about , i don't like the style actually off all you guys so beat it :stomp: I'm one of the 100000... :(

Moe
17-06-2004, 22:02
Origineel gepost door IkBenSaliha rustig ja :maf: Vooral zo een grote mond op straat hebben... :zweep: Bam tegen je kanes... en zie je sterretjes!!!! Die zat :hihi:

IkBenSaliha
17-06-2004, 22:03
Origineel gepost door Moe Die zat :hihi: :stout: Don't mess with me !!! :ego:

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 22:04
Origineel gepost door IkBenSaliha rustig ja :maf: Vooral zo een grote mond op straat hebben... :zweep: Bam tegen je kanes... en zie je sterretjes!!!! :hihi: ik heb geen grote mond ja :rolleyes: en bam :stomp: tegen u tanden , heb de indruk dat je bek vol geplaatst zijn

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 22:05
Origineel gepost door Moe Die zat :hihi: hahah hey Lassie ga ergens anders de kont likke he

Merjoema
17-06-2004, 22:05
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC marokkaanse jongens zijn net Kakkerlakken , je moet ze doodtrappen als ze geil worden marokkaanse jongens zijn net struisvogels , als je ze geen aandacht schenkt dan steken ze liever hun kop in de grond van schaamte marokkaanse jongens zijn net stinkmuizen , ze vluchten pieperig weg als ze je broer in jou buurt zien nadat ze je hebben versiert marokkaanse jongens zijn net pauwen , ze vertonen hun veren met show( hun haren zahma gedipt in Gel of Mousse) in bijzijnd van andere remember not all offf you guyss !!!!!!!!! 1 van 10000000000 zijn perfect :rolleyes: Ladies Holla At me if you think the same ;) Boodschap : laat je nooit doen door een jongen ;) Peace :zwaai: Misssss Paraaaaaaaa :maf2::maf: Salamwa3likoem men zegt toch steeds soort zoekt soort hé... Dus maak je niet druk, ben je een goed mens, dan val je insha'Allah in goede handen. Ben je iemand die tnawies verkoopt, zal je ook in zulke handen vallen... Greetzzz from Antwerp.

IkBenSaliha
17-06-2004, 22:06
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC ik heb geen grote mond ja :rolleyes: en bam :stomp: tegen u tanden , heb de indruk dat je bek vol geplaatst zijn Rustig ja voor ik ga klagen bij de moderator:ego: Dit soort gedrag is niet gewenst:maf: Wees volwassen en dan zal je niets overkomen :ego: Aangezien dat heel moeilijk voor je is :maf2:

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 22:06
Origineel gepost door IkBenSaliha :stout: Don't mess with me !!! :ego: hey Mohiem Shut up oke , me topic gaat niet over jou

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 22:07

Origineel gepost door Merjoema Salamwa3likoem men zegt toch steeds soort zoekt soort hé... Dus maak je niet druk, ben je een goed mens, dan val je insha'Allah in goede handen. Ben je iemand die tnawies verkoopt, zal je ook in zulke handen vallen... Greetzzz from Antwerp. je begrijpt me ben het helemaal met je eens , misschien komt het omdat we in dezelfde stad wonen ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3