Bekijk originele versie : Mimi & Rahoma op stap in rdam
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
mimi_tangaouia
26-11-2002, 22:04
Vandaag was het weer zover ik en rahoma zouden samen de stad in gaan we zouden samen naar een jas gaan kijken
we hadden afgespoken om 10.00 maar ik moest zondig laat komen ik was er rond 11.45 en arme rahoma stond al te wachten op cs bij bruna
arme meid moest 10 min wachten op dat station met al die gekke marokanen die haar lastig vielen ondanks dat het ramadan was
we liepn richting stad en lekker bij te kletsen winkel in winkel uit en zo ging dat maar door
en we konden maar niks leuks vinden
maar we hadden wel lol, ik liet bij binnenkomst van een schoenewinkel alle schoenen vallen van de zijkant die nam ik mee omdat ik langs liep dus rahoma het het niet meer :lol: en mim stond daar met een rood hoofd :rood:
na de winkels te hadden gehad gingen we naar de markt bij blaak
bij binnenkomst werd rahoma gestalkd door een marokaan die haar rzela noemde en die tegen haar aanliep miskien ik had het echt met haar te doen, snap niet :confused: dat sommige mensen niet snappen dat het nu ramadan is :jammer:
we kwamen aan bij een parfumkraampje en rahoma wilde mij onderspuiten alleen het was ramadan
en toen kwamen we aan bij de tassankraam en we hebben allebei een hele leuke tas gekocht voor onszelf en wij hadden de laatste dus we hadden geluk :hoera:
teon bedachten we opeens boodschappen te doen voor onze lieve moeders, aangezien we toch een kooptik hebben
dus we kochten diverse groentes
toen kwamen we aan bij die marokaan van de zitoun, we wilde vis kopen alleen we konden die marokanen metd e vis niet vinden dus toen we het vriendelijk aan die marokaan vn de zitoun vroegen moest hij ons meerdere keer uitleggen waar zijn marokaanse collega's met de vis stonden, maarwij begrepen het al na de eerste keer die man wilde gewoon vriendelijk zijn denk ik wel lief van hem
eindelijk kwamen we bij het viskraampje van onze marokaanse broeders
ik wilde boukrounis hebben maar die hadden ze niet op dinsdag de meneer een echte verkoper :goedzo:ging mij gelijk iets anders aansmeren en het lukt hem ook
rahoma koos ook voor vis en zo liepen we gepakt naar de tram en namen we afscheid van mekaar
meid het was supergezellig gauw weer over doen :zwaai:
Onslaught
26-11-2002, 22:09
hahahhahahahahha en dat was dag een van de geweldige verhaal van mimi en rahmona de avntuurlijk reis door nederland de volgende verhaal gaat de dag in amsterdam:D
met de hoofsrol spelers als, mimi , rahmona, soumaya1, en bepie truss
to be continued...........
mimi_tangaouia
26-11-2002, 22:13
Origineel gepost door Onslaught
hahahhahahahahha en dat was dag een van de geweldige verhaal van mimi en rahmona de avntuurlijk reis door nederland de volgende verhaal gaat de dag in amsterdam:D
met de hoofsrol spelers als, mimi , rahmona, soumaya1, en bepie truss
to be continued...........
:zwaai:
Hahaha het was super gezellig, alleen jammer van dat gestalk door die illies hahaha.....:zwaai:
saidaaatje
26-11-2002, 22:27
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal enne toen jullie thuis waren hadden jullie berehonger of niet???
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Vandaag was het weer zover ik en rahoma zouden samen de stad in gaan we zouden samen naar een jas gaan kijken
we hadden afgespoken om 10.00 maar ik moest zondig laat komen ik was er rond 11.45 en arme rahoma stond al te wachten op cs bij bruna
arme meid moest 10 min wachten op dat station met al die gekke marokanen die haar lastig vielen ondanks dat het ramadan was
we liepn richting stad en lekker bij te kletsen winkel in winkel uit en zo ging dat maar door
en we konden maar niks leuks vinden
maar we hadden wel lol, ik liet bij binnenkomst van een schoenewinkel alle schoenen vallen van de zijkant die nam ik mee omdat ik langs liep dus rahoma het het niet meer :lol: en mim stond daar met een rood hoofd :rood:
na de winkels te hadden gehad gingen we naar de markt bij blaak
bij binnenkomst werd rahoma gestalkd door een marokaan die haar rzela noemde en die tegen haar aanliep miskien ik had het echt met haar te doen, snap niet :confused: dat sommige mensen niet snappen dat het nu ramadan is :jammer:
we kwamen aan bij een parfumkraampje en rahoma wilde mij onderspuiten alleen het was ramadan
en toen kwamen we aan bij de tassankraam en we hebben allebei een hele leuke tas gekocht voor onszelf en wij hadden de laatste dus we hadden geluk :hoera:
teon bedachten we opeens boodschappen te doen voor onze lieve moeders, aangezien we toch een kooptik hebben
dus we kochten diverse groentes
toen kwamen we aan bij die marokaan van de zitoun, we wilde vis kopen alleen we konden die marokanen metd e vis niet vinden dus toen we het vriendelijk aan die marokaan vn de zitoun vroegen moest hij ons meerdere keer uitleggen waar zijn marokaanse collega's met de vis stonden, maarwij begrepen het al na de eerste keer die man wilde gewoon vriendelijk zijn denk ik wel lief van hem
eindelijk kwamen we bij het viskraampje van onze marokaanse broeders
ik wilde boukrounis hebben maar die hadden ze niet op dinsdag de meneer een echte verkoper :goedzo:ging mij gelijk iets anders aansmeren en het lukt hem ook
rahoma koos ook voor vis en zo liepen we gepakt naar de tram en namen we afscheid van mekaar
meid het was supergezellig gauw weer over doen :zwaai:
vrouwen :hihi:
ja what about them? we hebben gewoon lol hahaha
Origineel gepost door rahmona
ja what about them? we hebben gewoon lol hahaha
vrouwen :hihi:
Origineel gepost door GEBROKEN
het mooiste van dit verhaal is dat jullie nog aan jullie lieve moeders dachten toppie en was ze blij met de vis nigh?
yep, die hebben we meteen klaar gemaakt.....lekker jummie :zwaai:
Mimi het is Rahmona en Rahoma :kwaad:
:zwaai:
haha ze is een beetje gek die mimi hahaha
Origineel gepost door rahmona
haha ze is een beetje gek die mimi hahaha
Ja ik merk het.
haha, maar ze is wel aardig hoor
Jawel, het is wel een aardig meisje :rolleyes:
tetouani79
27-11-2002, 00:51
en geroddeld, maar hat was een goede roddel he, rahoma :zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.