Bekijk originele versie : Marokkanen Vs Turken
BentDagilia
26-11-2002, 21:49
Salaammalikoum..
Ik merk in mijn omgeving en ook hier op intrnet dat Turken niet het meest populaire volk is als je het ons vraagt.. Sterke nog we mogen hun niet zo.. Omgekeerd is dat ook zo terwijl we toch veel Overeenkomsten hebben ik zal ze niet opnoemen maar Het zijn er nogal wat... waar je marokkanen hebt heb je turken en andersom ook... WE KUNNEN NIET ZONDER ELKAAR... :stout:
Iedere marokkaan kent ook standaart een turk en is zelfs zijn goeie vriend... NOu als dit waar is Als we allemaal wel eengoeie vriend hebben die een turk is waarom die Vooroordelen over turken.. en vinden jullie oOk niet dat er heel wat overeenkomsten zijn Tussen de Turken en Marokkanen???
Deze topic is opgedragen aan KADIR ... :D
Bent Dagilia :D
Onslaught
26-11-2002, 21:52
en wat d8 je van super saiyans en de rest van de aardbewoners
BentDagilia
26-11-2002, 21:52
Je hebt ook knappe turken.. Hard to find maar je hebt ze.. en ze lijken dan ook regelmatig op Marokkanen.. vreemd terwijl zij helemaal aan Azie bijna grenzen en terwijl wij Afrikanen zijn :D
Bent Dagilia
na ja onzin..we hebben samen dezelfde geloof en we respecteren elkaar..pech gehad voor de mensen die turken en marokanen onderscheiden..
wat een stomme *** topic zeg..nix te doen zeker..echt dom..als je nou zoiets vertel over kazen..zou ik je aanmoedigen..op dit moment moet je blij zijn dat je turken als medegeloof naast je hebt. sorry maar..dit slaat nergens op!! verwijder deze topic man..jakkie..?
GekkeTurk
27-11-2002, 14:10
Ewa allochtonen 1 groot familie! dat heb ik al altijd gezegd en zal het blijven zeggen
Lil_Saida
27-11-2002, 15:48
He,
Ik vind turken wel vet hoor. Ik stoei altijd met een paar turken bij mij op school... Maar dat doe ik ook met marokkanen...
Ik weet niet maar eigenlijk vind ik dat er (bijna) geen verschillen zijn tussen turken en marokkanen. :rolleyes: :D :D
Alleen zijn turken (over het algemeen) slechter in Engels.
Kiezen ze altijd Duits.
Turkse meisje roken vaker... (ook al dragen ze hoofddoek).
en ik kan verder door gaan, maar doe ik niet...
En turken op deze site... No Offence... Het is niet vijandelijk bedoelt... Ik zeg alleen maar wat ik zie... :D
:zwaai: Lil_Saida
GekkeTurk
27-11-2002, 15:49
Noh mang wat zeg jij me moeder had speciale slippers gehaald in turkijke met een houten onderkant je weet tog elke keer kreeg ik die op mijn hoofd muhahahhaah
Of Nohhh deze kent iedereen De Deegroller Aboooo Die doet tog pijn hey k*ankerzzzzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.