Bekijk originele versie : Hoe en in wat Ras el Hanout gebruiken voor kou in baarmoeder
Tafeltje
27-12-2009, 10:59
Dus hoe maak ik het klaar?
En waar moet je allemaal aan denken?
Djazakoem Allah el ghairaan.
Je kan het in el hrira/soep doen of in rfissa.
Maar als je het eet, mag je absoluut niet in aamerking komen met de kou, beter dat je het eet en dan in je bed duikt. Je moet jezelf goed warm houden.
Je doet elke avond voor het slapen gaan 1 theelepel in warme melk en dan drinken. Doe een short aan voor je gaat slapen, want je mag dus geen kou vatten. Het verwarmt je baarmoeder goed. Het best is om te starten na je laatste menstruatiedag en dan 7 avonden achter elkaar drinken.
Na de 7e dag, direct klussen met je mannetje :love:
Tafeltje
27-12-2009, 11:29
Je kan het in el hrira/soep doen of in rfissa.
Maar als je het eet, mag je absoluut niet in aamerking komen met de kou, beter dat je het eet en dan in je bed duikt. Je moet jezelf goed warm houden.
Je maakt dus gewoon hrira zoals je het maakt en je voegt er alleen ras al hanout in als kruiden??
Tafeltje
27-12-2009, 11:30
Je doet elke avond voor het slapen gaan 1 theelepel in warme melk en dan drinken. Doe een short aan voor je gaat slapen, want je mag dus geen kou vatten. Het verwarmt je baarmoeder goed. Het best is om te starten na je laatste menstruatiedag en dan 7 avonden achter elkaar drinken.
Mag je geen gemeenschap met je man hebben als je ras al hanout gebruikt?
je kan het in vogeltongetjessoep of een klein kippetje ermee vullen, gewoon veel van gebruiken
daarna een pot warme thee en houd jezelf warm gekleed en geen ramen open of iets.
succes
Tafeltje
27-12-2009, 11:36
je kan het in vogeltongetjessoep of een klein kippetje ermee vullen, gewoon veel van gebruiken
daarna een pot warme thee en houd jezelf warm gekleed en geen ramen open of iets.
succes
Een kip met ras al hanout vullen en dan?
Sorry voor mijn vele vragen, maar wil het goed begrijpen.
Thanx alvast!
het wordt afgeraden vanwege het risico dat je nog meer kou zal vatten.
Meen je dat nou? Zeker kans om gelijk zwanger te raken?
Je maakt dus gewoon hrira zoals je het maakt en je voegt er alleen ras al hanout in als kruiden??
Ja, maar zoals iedereen al zegt, hou je alsjeblieft goed warm. Ook niet gaan douchen he :hadj:
Tafeltje
27-12-2009, 11:42
het wordt afgeraden vanwege het risico dat je nog meer kou zal vatten.
Ah oke, ik begrijp het.
Dank je wel!
Dus elke avond voor slapen gaan 1 eetlepel in glas melk, dit zeven dagen lang. En volgende dag mag je gemeenschap hebben.
is het ook zo extreem dat je niet naar buiten mag etc?
Ah oke, ik begrijp het.
Dank je wel!
Dus elke avond voor slapen gaan 1 eetlepel in glas melk, dit zeven dagen lang. En volgende dag mag je gemeenschap hebben.
is het ook zo extreem dat je niet naar buiten mag etc?
Daarom beter eten/drinken voor dat je gaat slapen, warm aankleden en dan slapen. Ga je goed van zweten snachts
Tafeltje
27-12-2009, 12:12
Daarom beter eten/drinken voor dat je gaat slapen, warm aankleden en dan slapen. Ga je goed van zweten snachts
Heb jij er zelf ook ervaring mee?
Zonnetje_78
27-12-2009, 12:36
Ik blijft het toch maar vreemd vinden, die theorie van de koude baarmoeder.
Hoe komt die kou er dan in? Als je op de sneeuw bent gaan zitten ofzo?
wassalaam,
zonnetje
chahidaatje
27-12-2009, 12:39
Ik blijft het toch maar vreemd vinden, die theorie van de koude baarmoeder.
Hoe komt die kou er dan in? Als je op de sneeuw bent gaan zitten ofzo?
wassalaam,
zonnetje
:lol:
Ik zelf had er ook nog nooit van gehoord, tot ik met mijn man trouwde en het hoorde van mijn schoonmoeder en schoonzussen in marokko..
Mijn man had het er een x over met een fertiliteitarts, die zat mijn man echt zo aan te kijken van waar heb je het over, en ik maar glimlachen..
Wil nog wel zeggen dat ik wel denk dat het helpt, aangezien ik zelf het heb geprobeerd, en ook andere dingen heb geprobeerd...
Dus hoe maak ik het klaar?
En waar moet je allemaal aan denken?
Djazakoem Allah el ghairaan.
jai k heb er ervring mee ik ben er al 3 x zwanger van geworden waar van 2 goede zwangerschappen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.