Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iedereen een virus op zijn computer heeft of op marokko.nl/msn ----> kijk hier.

Mourri
27-12-2009, 01:17

Aangezien iedereen een topic opent dat ie een virus heeft op zijn pc door een reactie of een link of op msn. doe het volgende. Vraag; In mijn reactie(s) of op msn verschijnt een link die naar virussen leidt, hoe kom ik er vanaf? Antwoord; Zoals jullie al hebben gemerkt verschijnt er bij sommige leden een link in reacties. Dat komt door een virus die actief is , wanneer men een forum bezoekt en uiteraard reageert. Jammergenoeg leidt die link in de reactie(s) naar hetzelfde virus. Dat is dan ook de reden waarom dit virus zich ook snel verspreidt hier op het forum. Hoe kom ik van dit virus af ? Heel makkelijk. Download DIT (http://www.filehippo.com/download_spybot_search_destroy/) programma, druk op het groene knopje, installeer het vervolgens doe je een update en laat een full scan draaien op je pc. Zodra het programma klaar is met scannen, kan je alle spyware en virussen aanvinken en verwijderen. Als het goed is ben je van dit virus af.

Auolas_
27-12-2009, 21:59
Ik heb hem geinstalleerd hij draait nu geloof ik die scan uit, ik zie echter nog niks op de 'witte' of op de 'zwarte' lijst en het schijnt dat ik nog steeds die virus stuur... :confused:

Salah93.
30-12-2009, 21:25
Zal het later doen insh'Allah