Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Woning ruil, ik naar den haag of rijswijk, u naar Gouda

pretador
26-12-2009, 22:17

Ik woon nu in een portiekwoning met 4 kamers dus 3 slaapkamers en een woonkamer de keuken best wel ruim het is niet zo een hele kleine keuken, het is op de 2e verdieping in de wijk oosterwei. ik zou graag het liefst willen ruilen voor een woning in den haag of rijswijk met 3 slaapkamers of 2 slaapkamers, Oohja de huur van dit huis is niet veel je betaalt een bedrag van € 375 in de maand. Iemand interesse? pm mij dan zal ik zeker reageren.

Sweaty_NadOriaa
26-12-2009, 22:35
Ik woon nu in een portiekwoning met 4 kamers dus 3 slaapkamers en een woonkamer de keuken best wel ruim het is niet zo een hele kleine keuken, het is op de 2e verdieping in de wijk oosterwei. ik zou graag het liefst willen ruilen voor een woning in den haag of rijswijk met 3 slaapkamers of 2 slaapkamers, Oohja de huur van dit huis is niet veel je betaalt een bedrag van € 375 in de maand. Iemand interesse? pm mij dan zal ik zeker reageren. Oosterwei, zeker naast de Lidl?! haha :hihi:

vanberg13
27-12-2009, 16:06
hahaha beetje hopeloos dit. Wie wilt nou uberhaupt in gouda wonen? En nog wel in de wijk oosterwei!!!!!!! hahaha