Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames een complimentjes..

Pagina's : [1] 2 3

ilyas_22
17-06-2004, 18:27

Waarom doet dames altijd zo lief tegen elkaar bedoel vriendinnen... altijd zeggen ooh wat zie je er leuk uit vandaag zegt die andere jij ook ooh hooor je ze zeggen ooh dankje wel jij ook , ooh dankje wel ... waarom altijd zo slijmerig .. zijn ze bang voor elkaar ofso :confused:

latinalatifa
17-06-2004, 18:29
el-edab heet dat :hihi:

lailalaila
17-06-2004, 18:33
Waarom kan een meisje van een ander meisje zeggen dat ze mooi is?? maar een jongen van een ander jongen zeggen dat ie mooi is, kan gewoon niet, krijgen jullie dat niet over jullie lip....of hoort dat niet?? Leg uit ;)

latinalatifa
17-06-2004, 18:34
Origineel gepost door lailalaila Waarom kan een meisje van een ander meisje zeggen dat ze mooi is?? maar een jongen van een ander jongen zeggen dat ie mooi is, kan gewoon niet, krijgen jullie dat niet over jullie lip....of hoort dat niet?? Leg uit ;) oejzemaaaa heet dat:D

BentFes
17-06-2004, 20:04

Origineel gepost door latinalatifa el-edab heet dat :hihi: wallahila :hihi:

Missy_Cheima
17-06-2004, 20:07
Origineel gepost door ilyas_22 Waarom doet dames altijd zo lief tegen elkaar bedoel vriendinnen... altijd zeggen ooh wat zie je er leuk uit vandaag zegt die andere jij ook ooh hooor je ze zeggen ooh dankje wel jij ook , ooh dankje wel ... waarom altijd zo slijmerig .. zijn ze bang voor elkaar ofso :confused: Is toch juist lief. :)

MisS_PaRa_MaRoC
17-06-2004, 21:22
Origineel gepost door ilyas_22 Waarom doet dames altijd zo lief tegen elkaar bedoel vriendinnen... altijd zeggen ooh wat zie je er leuk uit vandaag zegt die andere jij ook ooh hooor je ze zeggen ooh dankje wel jij ook , ooh dankje wel ... waarom altijd zo slijmerig .. zijn ze bang voor elkaar ofso :confused: tfoe , mag dat dan niet ofzo?????:rolleyes: heb je niets anders te zeggen ofso???:rolleyes: Marokkaanse Jongens slagen op niets weet je , op Kloo.t:rolleyes: :ego: Missss Paraaaaaaaaa :ego:

Lady_moi
17-06-2004, 22:02
Ik geef me vriendinnen graag complimentjes. Dat hebben ze graag vooral als ze iets nieuws aanhebben. Als ik er nix over zeg dan zijn ze heel de dag chagrijnig :maf:

Moe
17-06-2004, 22:05
Origineel gepost door Lady_moi Ik geef me vriendinnen graag complimentjes. Dat hebben ze graag vooral als ze iets nieuws aanhebben. Als ik er nix over zeg dan zijn ze heel de dag chagrijnig :maf: Waar wacht je op? Geef ze dag en nacht Complimentjes ;)

Merjoema
17-06-2004, 22:10
Salam.. Ik geef complimentjes aan degene die het verdient. En je kan het niet onder de categorie "slijmen" zetten, aangezien het alleen de waarheid is. Jongens onder elkaar doen dat niet omdat ze het "verwijfd" vinden. Trouwens, mijn broers zeggen ook gemakkelijk het woordje besaha aan iemand anders hoor... Kan toch geen kwaad om iemand anders een compliment te geven als het ook zo is? Of zijn de mannen ietsje trotser dan vrouwer? Of miss wel iets jaloerser ;) Dat kan ook hé.. Allahoe a3lam Ieder zijn manier en gedacht hé Doei doei...

Moe
17-06-2004, 22:20
Origineel gepost door Merjoema Salam.. Ik geef complimentjes aan degene die het verdient. En je kan het niet onder de categorie "slijmen" zetten, aangezien het alleen de waarheid is. Jongens onder elkaar doen dat niet omdat ze het "verwijfd" vinden. Trouwens, mijn broers zeggen ook gemakkelijk het woordje besaha aan iemand anders hoor... Kan toch geen kwaad om iemand anders een compliment te geven als het ook zo is? Of zijn de mannen ietsje trotser dan vrouwer? Of miss wel iets jaloerser ;) Dat kan ook hé.. Allahoe a3lam Ieder zijn manier en gedacht hé Doei doei... ;) Nice Word!

Merjoema
17-06-2004, 22:22
Origineel gepost door Moe ;) Nice Word! Thanx ;)

IkBenSaliha
17-06-2004, 22:43
Origineel gepost door ilyas_22 Waarom doet dames altijd zo lief tegen elkaar bedoel vriendinnen... altijd zeggen ooh wat zie je er leuk uit vandaag zegt die andere jij ook ooh hooor je ze zeggen ooh dankje wel jij ook , ooh dankje wel ... waarom altijd zo slijmerig .. zijn ze bang voor elkaar ofso :confused: Ik doe dat dagelijks maar dan meen ik het ook echt!!!! :ego: En ik zeg ook als ik het absoluut niet mooi vind... of een beetje :maf:

DaNGeRouZLy
17-06-2004, 22:57
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik doe dat dagelijks maar dan meen ik het ook echt!!!! :ego: En ik zeg ook als ik het absoluut niet mooi vind... of een beetje :maf: ik ook:ego:

IkBenSaliha
17-06-2004, 22:59

Origineel gepost door DaNGeRouZLy ik ook:ego: :goedzo: Tof meisje....

Pagina's : [1] 2 3