Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Somaya 1

Pagina's : [1] 2

LZN
26-11-2002, 21:17

namens Onslaught wil ik je het volgende vragen.. Lieve Somaya.. zonder jou ben ik; - een broodje tomaat zonder boter, - een cracker zonder veerkracht - pablo escobar zonder wapens... laat me nooit in de steek want... zonder jou ben ik; - yasmina zonder .nl - een boot zonder anker - de hemel zonder sterren.... mijn liefde voor jou gaat ONEINDIG ver.. ik kan me een leven zonder jou NOOIT en te NIMMER voorstellen.. Lieve Somaya.. trouw met me.. word mijn vrouw.. ich liebe dich.. WITH LOVE ALWAYS, jou Onslaught DUS SOMAYA 1.. WAT IS DAAROP JOU ANTWOORD?!.

Onslaught
26-11-2002, 21:19
wowwwwwwwwwww he doe normaal hoor zieke koe:D hahaha serieus wat doe je hahahahah zo gaan mensen nog denken bah bha echt gemeen van je

Onslaught
26-11-2002, 21:23
oke nu meot je wallah zweern of ik dit heb gevraagd zeg dan, als je durft, oke ik praat altijd zo over soumya1 en roosje22 en cheatah oke, niemand is verleifd op mij of ik met hun oke, dus ga niet dromen ofzo kip hahahahah:D maar ja doe wat je wilt :zwaai:

Onslaught
26-11-2002, 21:29
hahahah nee hoor aleen, omdat ik zo praat dneken ze hahahah aaach moet ze zelf weten toch maar ja

Onslaught
26-11-2002, 21:34

hahah ikw eet het ook lieverd, ikz eg alen wat ik vind, ik wordt toch niet boos:d

soumaya1
26-11-2002, 23:38
Origineel gepost door BaByCaKe namens Onslaught wil ik je het volgende vragen.. Lieve Somaya.. zonder jou ben ik; - een broodje tomaat zonder boter, - een cracker zonder veerkracht - pablo escobar zonder wapens... laat me nooit in de steek want... zonder jou ben ik; - yasmina zonder .nl - een boot zonder anker - de hemel zonder sterren.... mijn liefde voor jou gaat ONEINDIG ver.. ik kan me een leven zonder jou NOOIT en te NIMMER voorstellen.. Lieve Somaya.. trouw met me.. word mijn vrouw.. ich liebe dich.. WITH LOVE ALWAYS, jou Onslaught DUS SOMAYA 1.. WAT IS DAAROP JOU ANTWOORD?! wajouw, wat is dit??? onslought verklaar je nader!!! :D neee mensen, voor alle duidelijkheid ik en onslought hebben niks, maar dan ook helemaal niks met elkaar!!!! en pest die jongen nou niet steeds!! :D

Chaimaa
27-11-2002, 10:32
:lol: ik lach me hier kapottttttt whahahahahahaahhaahahahaha :hihi:

Chaimaa
27-11-2002, 10:38
Origineel gepost door BaByCaKe ahaiieeeeee.. wacht maar tot iemand jou ten huwelijk vraagt! dan gaan wij ook lachen!! hihiii just kidding girl! :lekkerpuh we will see :stout: maar is goed meid hou je rustig ik hoor de bel ik verschijn nog wel :zwaai:

soumaya1
27-11-2002, 16:06
Origineel gepost door BaByCaKe IK WEET HET HOOR SOMAYA..! was echt maar een grapje!! knuffie van mij! x het was wel grappig hoor~!!, alleen onslougt en ik zijn goeie vrienden en meer niet! :D

soumaya1
27-11-2002, 16:17
Origineel gepost door GEBROKEN ja ja boefje :stout: :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2