Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geld...

Pagina's : [1] 2 3

marjam123
17-06-2004, 15:38

Geld... met geld kan je een huis kopen.... - maar geen thuis met geld kan je een bed kopen.... - maar geen slaap met geld kan je een klok kopen.... - maar geen tijd met geld kan je een boek kopen... - maar geen kennis je kunt een positie kopen... - maar geen respect je kunt medicijnen kopen... - maar geen gezondheid je kunt zelfs sex kopen... - maar geen liefde! Dus zoals je ziet, geld is niet alles. Ik vertel je dit allemaal omdat ik je vriendin ben, en als je vriendin wil ik je lijden wegnemen, samen met je pijn... Dus, stuur me al je geld en ik lijd voor je... een betere vriend zal je niet vinden. (alleen cash a.u.b.) :giechel: wat ben ik tog een schatje... ewa kom op... :maf: i am waiting... xxx

Missy_Cheima
17-06-2004, 15:41
:maf: Lachuh! :p

sexywoman
17-06-2004, 15:45
is goed wat is je rekeningnummer, dan kan ik het alvast storten :auw2: .......

nadia_tetouan
17-06-2004, 15:45
Waar slaat dit op........................

marjam123
17-06-2004, 15:48

Origineel gepost door sexywoman is goed wat is je rekeningnummer, dan kan ik het alvast storten :auw2: ....... (alleen cash a.u.b.) xxx

marjam123
17-06-2004, 15:49
Origineel gepost door nadia_tetouan Waar slaat dit op........................ sorry schat... kverveel me... het was een grap... vergeef me... :( xxx

ik_oke_is
17-06-2004, 15:59
Origineel gepost door nadia_tetouan Waar slaat dit op........................ ooit al van HUMOR gehoord? ???? ? :eek: :maf:

nadia_tetouan
17-06-2004, 16:00
Maak niet uit hoor . ja daar heb ik wel van gehoort ja . beslama

mazhar
17-06-2004, 16:02
ACH life's all about pain laat me maar genieten van de zoete pijn die geld breng :hihi:

Azzzizzz
17-06-2004, 16:17
laat het toeval zijn dat ik een thuis heb, slaap heb, tijd heb, kennis heb, respect heb, gezondheid en leifde heb, mmaaaar geen geld..... OOHJA, JE WAS VERGETEN TE ZEGGEN MET GELD KUN JE EEN AUTO KOPEN MAAR GEEN RIJBEWIJS

Moe
17-06-2004, 16:23
Hahahaha Gek!

Echie
17-06-2004, 16:54
Origineel gepost door marjam123 Geld... met geld kan je een huis kopen.... - maar geen thuis met geld kan je een bed kopen.... - maar geen slaap met geld kan je een klok kopen.... - maar geen tijd met geld kan je een boek kopen... - maar geen kennis je kunt een positie kopen... - maar geen respect je kunt medicijnen kopen... - maar geen gezondheid je kunt zelfs sex kopen... - maar geen liefde! Dus zoals je ziet, geld is niet alles. Ik vertel je dit allemaal omdat ik je vriendin ben, en als je vriendin wil ik je lijden wegnemen, samen met je pijn... Dus, stuur me al je geld en ik lijd voor je... een betere vriend zal je niet vinden. (alleen cash a.u.b.) :giechel: wat ben ik tog een schatje... ewa kom op... :maf: i am waiting... xxx whaaaaaaaahaha :lol:

marjam123
17-06-2004, 17:03
:giechel: wallah egt leuk soms als mensen je zo serieus nemen.. mensen chill.. it's a joke... who needs money if they can get love... :Iluvu: tog? en vreugde, en vriendschap, geluk... en alle mooie dignen die het leven te bieden heeft... dat is wat ik iedereen toewens inshallah... en mensen die op geld uit zijn... zullen zien dat je er uiteindelijk niks aan hebt... xxx

marjam123
17-06-2004, 17:04
en voor de mensen die inzien dat het een grap is : ;) wat moet je anders hey... xxx

DaNGeRouZLy
17-06-2004, 17:36

Origineel gepost door marjam123 Geld... met geld kan je een huis kopen.... - maar geen thuis met geld kan je een bed kopen.... - maar geen slaap met geld kan je een klok kopen.... - maar geen tijd met geld kan je een boek kopen... - maar geen kennis je kunt een positie kopen... - maar geen respect je kunt medicijnen kopen... - maar geen gezondheid je kunt zelfs sex kopen... - maar geen liefde! :goedzo: Origineel gepost door marjam123 Dus zoals je ziet, geld is niet alles. Ik vertel je dit allemaal omdat ik je vriendin ben, en als je vriendin wil ik je lijden wegnemen, samen met je pijn... Dus, stuur me al je geld en ik lijd voor je... een betere vriend zal je niet vinden. (alleen cash a.u.b.) :giechel: wat ben ik tog een schatje... ewa kom op... :maf: i am waiting... xxx :maf: :D :maf2:

Pagina's : [1] 2 3