Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vruchtbare leeftijd percies berekenbaar

Pagina's : [1] 2 3

a3ir
17-06-2004, 15:28

'Vruchtbare leeftijd precies berekenbaar' Schotse wetenschappers hebben een methode ontwikkeld waarmee ze precies kunnen vaststellen hoe snel de biologische klok van een vrouw tikt en tot welke leeftijd ze vruchtbaar is. Scanapparaat Ze rekenen uit hoeveel eitjes de vrouw nog heeft totdat de menopauze begint. Zij meten daarvoor ovulaties met de scanner waarmee bij zwangere vrouwen de baby in de baarmoeder wordt bekeken. Pil Vrouwen die door ziekten minder eitjes over hebben of vrouwen die laat aan kinderen willen beginnen, zouden baat hebben bij de methode. Deze werkt niet bij vrouwen die de pil slikken. Menopauze Vrouwen worden geboren met ongeveer 800.000 eitjes. Op hun 37ste zijn er circa 25.000 over. Dit aantal neemt snel af, tot uiteindelijk de menopauze intreedt. De vrouw is dan gemiddeld 50 jaar oud. Sommigen worden echter op hun 42ste al onvruchtbaar, anderen kunnen tot de leeftijd van 58 nog kinderen krijgen. NOU DAMES WIE GEEN KIDS HEEST EN ZE NOG WIL MOET WEL VOORT MAKEN ......TIK.... TIK :D ;)

babyvanbelisma
17-06-2004, 15:31
jaja...tik tik he..... Dat is echt mijn allerergste nachtmerrie: geen kinderen kunnen krijgen!!!!

dArc
17-06-2004, 15:42
mijn ergste nachtmerrie: zwanger raken! :D

babyvanbelisma
17-06-2004, 15:48
Echt????? Ik wil niets liever!! Zo'n lief klein wezentje waar je voor mag zorgen...heerlijk! Maar ja, ieder zijn geluk. Je moet maar met mijn broertje gaan, die wil ook absoluut geen kinderen: wel heel veel poezen!!

dArc
17-06-2004, 15:54

Poezen wil ik ook niet. :D 'k Heb thuis een konijn en da's mooi; meer moet 't niet zijn. :)

a3ir
17-06-2004, 17:42
Origineel gepost door babyvanbelisma jaja...tik tik he..... Dat is echt mijn allerergste nachtmerrie: geen kinderen kunnen krijgen!!!! Zo oud kan je toch niet zijn? als je onder de 40 bent zit je nog goed ;) het gaat om de leeftijd hoe ouder een vrouw wordt hoe minder kans op kids. en di tik ..tik was niet gemeen bedoelt babyvanbelisima

dArc
17-06-2004, 18:54
Origineel gepost door KohiNoor :eek: Is het zooo erg :( Ik zit te snakken naar kinderen :D Oh en poezen :hihi: Nooit gehad die drang om moeder te worden en aangezien ik nu 35 ben zal het wel niet meer komen ook. :) En dat vind ik helemaaaaal niet erg, ik heb genoeg andere tijdrovende en dure hobby's. :D

dArc
18-06-2004, 00:41
Wat voor hobby is dat dan? :)

Moe
18-06-2004, 09:44
Origineel gepost door KohiNoor :eek: Is het zooo erg :( Ik zit te snakken naar kinderen :D Oh en poezen :hihi: Heb je dan een baarmoeder voor poezen..? :p

dArc
18-06-2004, 09:45
Poehee! Da's duur inderdaad zeg! Mijn dure hobby is voornamelijk 't maken van verre reizen. 'k Wil veel van de wereld zien en daar gaat dus ook een groot deel van m'n salaris aan op.

Moe
18-06-2004, 09:46
Origineel gepost door KohiNoor Poppen verzamelen, oude Gotz poppen (Is merknaam) De duurste van me is 2000 dollar en daar heb ik 4 maanden voor kromgelegen om te schrokken :D En jouw hobbies? Sjoow Een DIE-HARD-FAN dus.. :Iluvu:

tatouania_025
18-06-2004, 09:47
kinderen zijn harstikke leuk en vooral als jij ze op de wereld heb gebracht het gevoel en de liefde die je erbij krijgt is gewoon niet te beschrijven vroeger had ik er ook geen behoefte aan en nu heb ik er twee

babyvanbelisma
18-06-2004, 11:07
Origineel gepost door a3ir Zo oud kan je toch niet zijn? als je onder de 40 bent zit je nog goed ;) het gaat om de leeftijd hoe ouder een vrouw wordt hoe minder kans op kids. en di tik ..tik was niet gemeen bedoelt babyvanbelisima Nou, ik ben 22 dus ik heb nog wel even. Maar gewoon in het algemeen, stel je voor dat je bij die paar vrouwen hoort die gewoon onvruchtbaar zijn! :( Ik zou echt kapot gaan.... Tik tik begrijp ik hoor...;)

sahira
18-06-2004, 11:22
Alhamdoelilah, ik ben gezegend met drie monsters...:D Maar, ik moet er niet aan denken dat ik geen kinderen zou hebben. Kinderen zijn een versiering van je leven heb ik ooit gelezen...en dat klopt.

Moe
18-06-2004, 11:26

Origineel gepost door sahira Alhamdoelilah, ik ben gezegend met drie monsters...:D Maar, ik moet er niet aan denken dat ik geen kinderen zou hebben. Kinderen zijn een versiering van je leven heb ik ooit gelezen...en dat klopt. Mooi gezegd, Sahira

Pagina's : [1] 2 3