Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : continue misselijk!!!! (gastroscopie?)

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mocrootje5
25-12-2009, 19:06

Heyy,, Wie heeft hier (ooit) ook last van???? Heeft iemand hier ook weleens gastroscopie gehad en vertel jullie ervaringen a.u.b. Ik ben nu al lange tijd elke dag misselijk. Telkens als ik wat eet of tijdens het eten ben ik gewoon misselijk en krijg ik geen hapje door mijn keel. Nu ben ik die misselijkheid zat en eet ik gewoon heel weinig zodat ik weer niet zo een hevig aanval krijg. Ik ben wel altijd misselijk en heb het gevoel dat ik moet overgeven, maar ik heb tot nu toe nog niet overgegeven. Ik ben al wel naar de huisarts geweest maar die kon niks vinden en wist ook niet hoe het komt dat ik misselijk ben. Ik heb al paar medicijnen gekregen maar niks helpt. :( Nu heb ik een verwijzing gekregen naar de Maag,Darm en Lever-arts. En heb volgende week een afspraak. Maar nu ben ik echt heel erg bang dat ik een gastroscopie moet ondergaan. P.S ik ben niet zwanger, ik ben niet eens getrouwd:hihi: Groetjes :kus:

mocrootje5
25-12-2009, 19:33
niemand :(

mocrootje5
26-12-2009, 10:41
Ik heb de volgende medicijnen gebruikt: Ranitidine, Emesafene, metoclopramide en domperidon.

leven
26-12-2009, 11:05
probeer een motilium voor iedere maaltijd Allah i chafiek

xshemsix
26-12-2009, 11:11

Allah ie chafiek. Je kan beter wel die gastroscopie doen. Dan kunnen ze dingen uitsluiten. Ik heb het gedaan, en het viel mee hmdl. Bij mij hebben ze niks kunnen vinden. Het komt af en toe nog steeds opsteken.

mocrootje5
26-12-2009, 12:05