Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 01-01-2010, voornemen serieus afvallen.

Pagina's : [1] 2

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 18:09

Salaam allemaal.. Ik wil afvallen, heel graag zelfs. Maar ik kan gewoon niet afblijven van zoetigheden. Ben dol op snoep, chips en stuff like that! Ik heb mezelf voorgenomen om vanaf het nieuwjaar te stoppen met snoepen, wat meer aan sport te doen en wat gezonder te eten. Wie kent er een goed dieet voor mij? Hoeft niet perse op het puntje na beschreven te zijn, maar meer een mix van dieeten dat het bijvoorbeeld goed is om in de ochtend sinaasappel te eten en in de avond dit of dat... Of dat jullie weten waarmee ik mijn verslaving kan vervangen? Najah, ik hoop dat jullie me willen helpen en andere leden natuurlijk ook :) Ik weet echt niet hoeveel ik weeg, maar schat rond de 68/69 kilo. Ik ben zelf 1.68m lang. Ik ben niet dik dik ofzo, maar 60 kilo staat mij veeel beter dan 69 :(. Waar ik nog meer van hou en wat ik ook vaak eet, waarvan ik niet weet of het gezond is (sommige natuurlijk wel hihi) is als volgt: - Turkse pizza - Japanse mix - Karnemelk - Danoontjes - Milk & Fruit of Yoki (ben gek op zuivelproducten) - Chips (Sensation... hmmmmmmmm :Iluvu:) - Cappuchino (op werk 2 bakkies, met halve suiker) - Manderijntjes - Nasi met sambal er doorheen - Eten van mama, maar dat eet ik sowieso - Gebakken eitjes - Appelkoek - Marokkaanse thee - Last but zeker not least, allerlei soorten snoep :( Kom op mensen, tell me...wat moet ik 100% zeker schrappen en wat kan nog wel? Bedankt.

RiffijnseTament
25-12-2009, 19:44
Salaam allemaal.. Ik wil afvallen, heel graag zelfs. Maar ik kan gewoon niet afblijven van zoetigheden. Ben dol op snoep, chips en stuff like that! Ik heb mezelf voorgenomen om vanaf het nieuwjaar te stoppen met snoepen, wat meer aan sport te doen en wat gezonder te eten. Wie kent er een goed dieet voor mij? Hoeft niet perse op het puntje na beschreven te zijn, maar meer een mix van dieeten dat het bijvoorbeeld goed is om in de ochtend sinaasappel te eten en in de avond dit of dat... Of dat jullie weten waarmee ik mijn verslaving kan vervangen? Najah, ik hoop dat jullie me willen helpen en andere leden natuurlijk ook :) Ik weet echt niet hoeveel ik weeg, maar schat rond de 68/69 kilo. Ik ben zelf 1.68m lang. Ik ben niet dik dik ofzo, maar 60 kilo staat mij veeel beter dan 69 :(. Waar ik nog meer van hou en wat ik ook vaak eet, waarvan ik niet weet of het gezond is (sommige natuurlijk wel hihi) is als volgt: - Turkse pizza - Japanse mix - Karnemelk - Danoontjes - Milk & Fruit of Yoki (ben gek op zuivelproducten) - Chips (Sensation... hmmmmmmmm :Iluvu:) - Cappuchino (op werk 2 bakkies, met halve suiker) - Manderijntjes - Nasi met sambal er doorheen - Eten van mama, maar dat eet ik sowieso - Gebakken eitjes - Appelkoek - Marokkaanse thee - Last but zeker not least, allerlei soorten snoep :( Kom op mensen, tell me...wat moet ik 100% zeker schrappen en wat kan nog wel? Bedankt. Mag ik jou gewicht:o

Marokkaasje--
25-12-2009, 20:11
Mag ik jou gewicht:o Ofniet.:hihi:

Lady__b
25-12-2009, 21:43
k weeg ong netzoveel als jij, en ben ong net zo groot :hihi: En ik wil ook echt afvallen, ik zeg letterlijk elke dag ik begin morgen. Maar vanaf 1 januari wil ik ook echt echt beginnen, anders gaat 't nooit meer lukken vrees ik haha

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 23:22

streep alles weg zou ik zeggen :hihi: behalve de manderijntjes dan hahah Meen je dat??? :eek: Japanse mix, karnemelk enz zijn toch ook wel oke toch?

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 23:24
Mag ik jou gewicht:o Ofniet.:hihi: Hoeveel wegen jullie dan, of is dat een brutale vraag? Ik heb dijen, brede dijen.. en een buikje. :jammer:

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 23:26
k weeg ong netzoveel als jij, en ben ong net zo groot :hihi: En ik wil ook echt afvallen, ik zeg letterlijk elke dag ik begin morgen. Maar vanaf 1 januari wil ik ook echt echt beginnen, anders gaat 't nooit meer lukken vrees ik haha Hahaha ik heb nog geen echte poging gedaan om te beginnen, maar weet je.. anderhalf jaar geleden kwam ik uit marokko... ik was afgevallennnnnn :eek: Ik merkte het zef niet, totdat ik terugkwam en mijn broeken gewoon naar beneden vielen. Ik heb nog foto's van toen en ooohhh wat was ik mooi slank...(volslank).. Insha Allah gaat het me lukken, ik wil het serieus... :D Gaan we op de eerste dag van januari beginnen??? :D

Marokkaasje--
25-12-2009, 23:26
Hoeveel wegen jullie dan, of is dat een brutale vraag? Ik heb dijen, brede dijen.. en een buikje. :jammer: 75kg, en ik heb precies hetzelfde meid!:kus:

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 23:33
75kg, en ik heb precies hetzelfde meid!:kus: Aaaah valt toch mee!!! ;) Wat doe jij precies om af te vallen?

Marokkaasje--
25-12-2009, 23:43
Aaaah valt toch mee!!! ;) Wat doe jij precies om af te vallen? Ik ben nog niet begonnen, ik ga eerst paar dagen vasten. (inhalen) Maar ik begin 30 december, ik ga gewoon gezonder eten en sporten! Tip; 1x per maand wegen, zo heb je in een keer veel resultaat!:o

Manal_Taker3ast
25-12-2009, 23:57
Ik ben nog niet begonnen, ik ga eerst paar dagen vasten. (inhalen) Maar ik begin 30 december, ik ga gewoon gezonder eten en sporten! Tip; 1x per maand wegen, zo heb je in een keer veel resultaat!:o Ahaa oke... wanneer heb je die kilos in je OT dan verloren? wegen doe ik sowieso nooit, heb geen weegschaal :D

Marokkaasje--
26-12-2009, 00:19
Ahaa oke... wanneer heb je die kilos in je OT dan verloren? wegen doe ik sowieso nooit, heb geen weegschaal :D Oh zo, oke. Ik was die verloren door middel van cambridge, maar heb echt spijt. Had het beter om de gezonde manier kunnen doen. Ben meer dan €500,- eraan kwijt geraakt.

Manal_Taker3ast
27-12-2009, 00:02
dat meen ik echt. die chapuccino en manderijntjes kan je wel laten. maar karnemelk zit veel vet in. Kijk maar op de verpakking. En Japanse mix woooooooooow, daar zitten veel kcal in. Wat jij eet zijn echt calorie-bommen. VOoral die Turkse Pizza's en die appelkoeken. Als je echt wilt afvallen moet je bijna alles weg strepen. En dat meen ik echt. Dus haal morgen maar konijnenvoer in huis :hihi: Slaa etc :hihi: Ik hoor juist heel vaak dat japanse mix heel gezond is en dat dat ook wordt meegenomen in verschillende dieeten...:confused: I don't know. Ik ben gek op nasi van de chinees... is dat ook zooo erg? Maaltijden wil ik eigenlijk wel gewoon zo laten. Ik moet gewoon mijn tussendoortjes veranderen in fruit of gezonde dingen. Ik ben ervan overtuigd dat ik afval met meer sporten, meer water drinken en minder of niet snoepen. Ik ga echt in januari beginnen insha Allah.

jelly_bean
27-12-2009, 10:29
dat meen ik echt. die chapuccino en manderijntjes kan je wel laten. maar karnemelk zit veel vet in. Kijk maar op de verpakking. En Japanse mix woooooooooow, daar zitten veel kcal in. Wat jij eet zijn echt calorie-bommen. VOoral die Turkse Pizza's en die appelkoeken. Als je echt wilt afvallen moet je bijna alles weg strepen. En dat meen ik echt. Dus haal morgen maar konijnenvoer in huis :hihi: Slaa etc :hihi: jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. karnemelk is hardstikke gezond, zitten alleen maar goede veten, cappucino daarentegen is niet goed voor je schrikt als je weet goeveel vet daarin zit, vooral cappucino uit zo'n automaat!!!! en japanse mix mag je best een handje van, zit geen vet in maar ook niet echt voedzaam. maar veel beter als chips of nootjes, verder kan je best alles eten maar met mate, heeft geen zin om hele week niks te eten dag ga je aan ht einde van de week alleen maar schranzen karnemelk is the best! ga maar googelen, zijn mensen die het niet lusten maar toch drinken omdat het zo gezond is

Manal_Taker3ast
27-12-2009, 21:28

jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. karnemelk is hardstikke gezond, zitten alleen maar goede veten, cappucino daarentegen is niet goed voor je schrikt als je weet goeveel vet daarin zit, vooral cappucino uit zo'n automaat!!!! en japanse mix mag je best een handje van, zit geen vet in maar ook niet echt voedzaam. maar veel beter als chips of nootjes, verder kan je best alles eten maar met mate, heeft geen zin om hele week niks te eten dag ga je aan ht einde van de week alleen maar schranzen karnemelk is the best! ga maar googelen, zijn mensen die het niet lusten maar toch drinken omdat het zo gezond is Ja dat dacht ik dus ook. Ik vind het nog lekker ook :maf2: Ach ja.. ik denk dat ik voor mijzelf een eigen dieet moet maken.. (Ben weer aan de chips :jammer: )

Pagina's : [1] 2