Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet Marokko toetreden tot de Eu?

Pagina's : [1] 2 3 4

BurkaMania
17-06-2004, 13:14

Ik vind van wel zolang Israel deelneemt aan het Eurovisiesongfestival.. Marokko behoort overduidelijk niet tot Europa zo ook Israel niet. Maar als je wel kan deelnemen aan een verenigd clubje aangezien je de middelen daarvoor hebt, dan zal ik zo een pm'tje sturen naar de Koning Mohammed VI van Marokko, om zijn vakantieplannen van dit jaar naar de Malediven af te blazen samen met zijn haremsletjes, dat geld kunnen we hard gebruiken voor andere doeleinden, in ieder geval in het belang van ons land... :giechel: echt een patriostistiche k.reng ben ik he

dArc
17-06-2004, 13:19
Marokko heeft net zo min iets te zoeken in Europa als Israel in 't Eurovisiesongfestival.

BurkaMania
17-06-2004, 13:26
;) hihihi

Noena
17-06-2004, 13:39
Origineel gepost door BurkaMania Ik vind van wel zolang Israel deelneemt aan het Eurovisiesongfestival.. Marokko behoort overduidelijk niet tot Europa zo ook Israel niet. Maar als je wel kan deelnemen aan een verenigd clubje aangezien je de middelen daarvoor hebt, dan zal ik zo een pm'tje sturen naar de Koning Mohammed VI van Marokko, om zijn vakantieplannen van dit jaar naar de Malediven af te blazen samen met zijn haremsletjes, dat geld kunnen we hard gebruiken voor andere doeleinden, in ieder geval in het belang van ons land... :giechel: echt een patriostistiche k.reng ben ik he Het is dat je het zelf zegt.. :rolleyes: Ik bedoel..Wie ben jij om zoiets te zeggen over onze Koning???...

Noena
17-06-2004, 13:50

Origineel gepost door AmazoeloeII Onze Koning? Mijn Koning is tie opzeker..of tie de jouwe is is jou probleem! Aanbid je hem? Enof!! Hangt zijn portret boven je bed? Niet boven me bed maar wel in me huis..Heb je nog meer vragen?..kan ik gaan meneer de agent ? Het is Europa's Koning, niet de onze. How did and made you King?

BurkaMania
17-06-2004, 13:52
Beste beste Noena... pff ..ik ken in tegenstelling (blijkbaar) tot jou personen die werken bij het koningshuis en van dichtbij meemaken hoe 'onze koning' jetskiƩnd van de Middelandse Zee naar de Atlantische kust van Marokko zichzelf vermaakt. Ik ben van mening dat dat niet echt bevelenswaardige uitjes zijn voor een koning van een land, waar 3/4 (wellicht minder) van de mensen of geen eten heeft of zijn kop net boven water houdt. Vandaar allerliefste zuster...mijn cynische opmerking hierboven. By the way dat ik een 'patriotistische k.rengetje' zou zijn, is een vorm van zelfspot die je n.a.v. mijn houding ten opzichte van het koningshuis niet als serieus moet nemen. Ik begrijp dat jij dat niet 1 2 3 had kunnen begrijpen, ik lijk voor jou stappen over te slaan, wat ook het geval is aangezien ik het niet de moeite loont om hier topics te gaan schrijven voor leerlingetjes uit groep 8....

BurkaMania
17-06-2004, 13:56
Arme Noena, het is wel erg slecht met je gesteld. Als je zelfs een mens als de koning van Marokko aanbidt...Layghfed..Of beter gezegd laat je liever nakijken door de Riagg. Apart dat jullie thuis ook nog zijn pica hebben hangen...Ben benieuwd of jullie ook van zijn papa 'de dictator'nog pica's hebben, of bedrukte shirts...met we love Hassan...we love Hassan..' ciao

BurkaMania
17-06-2004, 14:00
Origineel gepost door AmazoeloeII How did and made you king? Mijn Engels is niet zo goed. Hey Amazoeloe het is niet te wijten aan jouw Engels, dat niet goed is, maar elke leek in deze taal beseft dat mevrouw de meest onkundige zinnen samenstelt en daarnaast de woorden verkeerd plaatst, je moet je fantasie dus op de vrije loop laten op haar teksten wil je er iets van begrijpen... :confused:

Noena
17-06-2004, 14:15
Origineel gepost door AmazoeloeII How did and made you king? Mijn Engels is niet zo goed. Zakkenvuller en westers marionetje net zoals al de andere kontlikkers in de Arabische Wereld. Aanbid hem gerust. Niemand houdt je tegen. Maar kom hier niet preken als er iemand jouw aanbiddingspraktijken niet deelt. Zuigt systematisch heel Marokko uit (zet enkel de traditie van de Franse massamoordenaars voort), het hele patronagesysteem (corruptienetwerk) is een pijler van de troon waardoor het nooit afgeschaft zal worden zolang ie aan de macht is. Een gevolg van het bestaan van jouw idool is dat de Straat Van Gibraltar het grootste Marokkaanse massagraf is. Het visbestand daar is niet voor niets zo groot. Jou haat gaat wel heel erg diep..Daar ga ik niet in mee...sorry..neem het me alsjeblieft niet kwalijk..ga hierdoor alsjebleft niet nog een marokaan aan je haatbestand toevoegen, want volgens mij is je harde schijf aardig vol..

Noena
17-06-2004, 14:19
Origineel gepost door AmazoeloeII Noena is de zoveelste Madame Chichi die hier even langskomt. In Marokko stikt het van deze soort verfranste trutjes. Oui Madame Non Madame. That's it..your GAY..And you know what?..I love gay people!... En uuh voor jou informatie..Deze madame spreekt geen woord frans!..

BurkaMania
17-06-2004, 14:22
Met genoegen beste Mangin. Ik begrijp dat ik net iets te ijverig het woord 'patriostiche'of zoiets' , doelend op van het patriottisme ...haha ..excuses...voor de hardheaded ...heb getikt... ja de emoties zijn zelfs waar te nemen in mijn vingertoppen. Dat woord is afgeleidt van patriottisme patriot (m.; -ten) [

Deliana
17-06-2004, 14:23
Lekker he jongens, met zijn allen Noena op haar taalfouten pakken :rolleyes:

sidiahmed
17-06-2004, 14:23
Origineel gepost door Noena That's it..your GAY..And you know what?..I love gay people!... En uuh voor jou informatie..Deze madame spreekt geen woord frans!.. noena hou de eer aan jezelf een schrijf gewoon in het nederlands jou engels raakt schip nog wal.

BurkaMania
17-06-2004, 14:24
Maar geloof mij nou maar beste Mangin, de personen op wie die doelend was hadden het niet opgemerkt...zo schrijven zij Marokkaan als marokaan en dat terwijl zij er zelf 1 zijn...:rolleyes:

BurkaMania
17-06-2004, 14:26

Maar geloof mij nou maar beste Mangin, de personen op wie dit doelend was hadden het niet opgemerkt...zo schrijven zij Marokkaan als marokaan en dat terwijl zij er zelf 1 zijn...:rolleyes: Maar true true deze fout had ik moeten zien...we blijven toch mensjes..zelfs ik

Pagina's : [1] 2 3 4