Bekijk originele versie : zijn ex stalkt
madame_hind
17-06-2004, 13:11
Salaam allemaal
Mijn verloofde is nu 3 jaar gescheiden van zijn eerste vrouw. Eerst was ze volledig akkoord met de scheiding. Vanaf het ogenblik dat ze me zag wil ze hem terug en doet alles om onze relatie kapot te maken.
Ze heeft hem jarenlang kapot gemaakt, hem gezegd dat hij niemand beter dan haar kan vinden, mooier dan haar... Ook al waren ze gescheiden, ze dacht dat hij niemand ging vinden en toch naar haar zou terug keren.
Sinds de dag dat ze me zag met hem gaat ze bijna dood van jaloezie. Ze wist dat hij iemand had maar had zeker gedacht dat ik oud, lelijk en dik was. Toen ze me zag besefte ze dat hij nooit meer bij haar zou terug keren.
Maar nu stalkt ze de hele tijd, valt zijn familie de hele tijd lastig, zoekt hem overal. Ik word er ziek van!!! :(
Waarom aanvaardt ze niet wat mektab is? sabr...
liefs :zwaai:
IkBenSaliha
17-06-2004, 13:13
Origineel gepost door madame_hind
Salaam allemaal
Mijn verloofde is nu 3 jaar gescheiden van zijn eerste vrouw. Eerst was ze volledig akkoord met de scheiding. Vanaf het ogenblik dat ze me zag wil ze hem terug en doet alles om onze relatie kapot te maken.
Ze heeft hem jarenlang kapot gemaakt, hem gezegd dat hij niemand beter dan haar kan vinden, mooier dan haar... Ook al waren ze gescheiden, ze dacht dat hij niemand ging vinden en toch naar haar zou terug keren.
Sinds de dag dat ze me zag met hem gaat ze bijna dood van jaloezie. Ze wist dat hij iemand had maar had zeker gedacht dat ik oud, lelijk en dik was. Toen ze me zag besefte ze dat hij nooit meer bij haar zou terug keren.
Maar nu stalkt ze de hele tijd, valt zijn familie de hele tijd lastig, zoekt hem overal. Ik word er ziek van!!! :(
Oooowww jeetje wat erg :traan1:
maryam87
17-06-2004, 13:14
sommige mensen hebben t er nou eenmaal moeilijk mee
het komt goed inshallah
:zwaai:
IkBenSaliha
17-06-2004, 13:17
Die vrouwke heeft taheth nodig... :hihi:
UndercoverAngel
17-06-2004, 13:18
Ik zou haar opzoeken en duidelijk maken dat ze uit de buurt van hem en zijn familie moet blijven.. Wie denkt ze wel niet dat ze is.. Als ik in jou schoenen stond had ik het wel geweten.. Ik zou haar duidelijk maken uit zijn buurt te blijven.. Als ze dan nog stalkt zou ik iemand op haar af sturen om haar een paar stoten te geven.. Volgens mij is ze jaloers omdat ze zelf niemand heeft kunnen vinden om zo gek te krijgen met haar te gaan trouwen... Pfff.. Sommige mensen.. :kwaad:
.:UcA:.
madame_hind
17-06-2004, 13:22
insha'Allah komt alles goed
maar soms ben ik het echt zo beu...
hij voelt zich schuldig omdat het zijn ex is maar hij kan er niets aan doen dat zij zo doet.
Vele meisjes begrijpen me niet, als ik hen vertel over mijn problemen met zijn ex zeggen ze dat het mijn eigen schuld is.als ik geen problemen wil moest ik toch maar geen gescheiden man gezocht hebben? :rolleyes:
ALLAH SWT heeft ons bij elkaar gebracht, het geeft niet voor mij dat hij gescheiden is. ALLAH SWT geeft wat het beste is voor mij. Alhamdoullilah ik ben zeer tevereden met hem.
madame_hind
17-06-2004, 13:34
[QUOTE]Origineel gepost door UndercoverAngel
[B][b]Ik zou haar opzoeken en duidelijk maken dat ze uit de buurt van hem en zijn familie moet blijven.. Wie denkt ze wel niet dat ze is.. Als ik in jou schoenen stond had ik het wel geweten.. Ik zou haar duidelijk maken uit zijn buurt te blijven.. Als ze dan nog stalkt zou ik iemand op haar af sturen om haar een paar stoten te geven.. Volgens mij is ze jaloers omdat ze zelf niemand heeft kunnen vinden om zo gek te krijgen met haar te gaan trouwen... Pfff.. Sommige mensen.. :kwaad:
Wollah, zij heeft niemand gevonden.
Nochtans denkt ze van zichzelf dat ze de ''ideale vrouw'' is. tozzz...
Ze loopt erbij als een ****, voelt zich miss world en de plastisch chirurg is haar boezemvriend. :rolleyes:
Nu begrijpt hij niet dat hij het zolang met haar heeft kunnen uithouden, zij had hem echt overtuigd door jarenlange hersenspoeling dat ze miss perfect is.
Poppetje_1
17-06-2004, 15:29
Je gaat iets pas echt willen als de kans dat je het terug kan krijgen nihiel is....
Nu ze weet dat hij een leuk persoon is tegen gekomen kan ze er zeker van zijn dat het nu echt afgelopen is tussen hen.
Ewa zo te lezen wil ze dat niet aanvaarden...maar dat is haar probleem. Laat je niet gek maken. alles komt goed inshallah.
Missy_Cheima
17-06-2004, 15:44
Salaam allemaal
Misschien vindt ze jou leuk :)
madame_hind
17-06-2004, 15:48
Origineel gepost door Missy_Cheima [/i]
:giechel: :giechel:
waarom trouwt hij niet met jullie beide, nog beter :D
madame_hind
17-06-2004, 16:32
Origineel gepost door AdamX
waarom trouwt hij niet met jullie beide, nog beter :D
mmmhh zo gek ben ik nog niet :rolleyes:
madame_hind
17-06-2004, 16:38
Origineel gepost door Google [/i]
[hebben ze kinderen???? want dat maakt het wat lastiger eh, dan zijn ze wel verplicht contact te houden, maar als ze geen kind(eren) hebben dan moet ze opzouten en jullie met rust laten en jullie geluk niet in de weg staan...
eey misschien moet je iemand voor haar regelen! :D bezorg haar een date, dan is zij blij en jullie blij.... dan mag ze denken dat ze miss perfect is, who cares? toch?
ik wens je veel sterkte meid! het komt wel goed, wees blij dat ZIJ het probleem en niet iets anders, want zij is lucht en als ze ook lucht is voor hem heb je niets te vrezen...
nee, gelukkig hebben ze samen geen kinderen!!!! alhamdoullilah
zo slim is mijn verloofde wel geweest
voor zijn ex is het al haar 2e scheiding, met haar eerste man had ze een dochtertje waar ze niet naar omkijkt. miskiena dat meisje... :(
omdat ze niet voor haar dochter zorgt wou mijn verloofde nooit kinderen met haar.
Nu doet ze alsof ze het brave huisvrouwtje is die geen interesse heeft in andere mannen dan mijn verloofde :kwaad:
Missy_Cheima
17-06-2004, 16:51
Origineel gepost door Missy_Cheima [/i]
:giechel: :giechel:
''Vanaf het moment dat ze jou zag'' :hihi:
Just joking. :p
Moeilijke situatie meid. Inshallah komt het goed. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.