Bekijk originele versie : hey waarom kijken jongens anders om naar een meisje dat halfbloed is
:confused: hey mensen ik ben half soussia en belgische
maar ik zie er echt marokaanse meid uit maar als mensen of
vrienden mij zien met men vader
gaan ze volledig anders denken over mij
mijn vader is belg van afkomst maar is moslim
en toch kijken ze anders naar me op
dat is het lot geweest van mijn moeder waarom moet ik daar onder
lijden?????
dat kwetst mij ik ben vandaag gedumpt omdat men ex jongen zei dat er
geen toekomst in zat na 2 jaaar zegt die da pas da is kwaetsbaar wullah
ben ik dan slechter dan een ander oula???????
hij is riffie zei dat ie me doodgraag zag maar zen ouders gaan mij nie willen aanvaarden was zelf aan het huilen
maar zei ik moet doen wat men vader gelukkig zal maken*
ik snap dit niet kan iemand helpennnnnnn
Oei zo erg!!
Willie,die marokkanen!!!!!Die blijven hetzelfde he!!
In ieder geval;ik wens je nog veel sterkte ya habieba!!
Onslaught
26-11-2002, 19:55
meid, ik kan je zeggen voel je verdriet en zoek iemand die je kan steuen, het leven is zo, maar ja ik weet wat je mee maakt geloof me, aleen onthoud dit wat er ook gebeurt blijf lachen, want jou dag komt wel inhs allah meid jou dag komt!!
omdat marokkanen graag altijd alles puur binnen hun groepje willen houden als het ware discrimineren we maar daar hebben we geen erg in :jammer: zeg maar het arabische ras..alles daaromheen valt buiten de groep...trieste gedachte...hey maar meid maak je niet druk 100 betere jongens die je wel accepteren als ze je niet accepteren zijn ze het niet waard
DieselGirly
26-11-2002, 19:55
Origineel gepost door benali
lijden?????
hij is riffie zei dat ie me doodgraag zag maar zen ouders gaan mij nie willen aanvaarden was zelf aan het huilen
Omdat die marokaanse jongens denken dat die makkelijker zijn of minder serieus of dat je te beligisch of nederlands bent opgevoegd denk ik......maar lief meisje sterkte........
lijden?????
ewa aan de ene kant is het wel erg dat je hij je gedumpt heeft want ik denk dat je van hem hield, maar aan de andere kant wat voor leven zou je gehad hebben als je verder met hem was gebleven en binnen een paar jaar gedumpt was??
sorry het komt mss hard aan macha ik denk dat hij toch voor jou kon vechten weet je dus ja INCHAALLAH, zal je iemand beters tegenkomen!!!!!!!dat wens ik je van harte
ps: we zijn niet beter dan jou!!!!! :zwaai:
Welke Marokkaanse mannen trouwen met een Nederlandse/Belgische vrouw? Laten we daar eerlijk in zijn. Dat zijn vaak mannen die de islam niet echt goed praktiseren. marokkanse mannen die met een bekeerde moslima trouwen, dat is een ander verhaal. Maar over het algemeen hebben ze een relatie gehad. Dus de imaan van die Marokkaanse man is niet zo groot, hoe moet hij dan de imaan van die Belgische of Nederlandse vrouw vergroten? En dan komen de kinderen, vaak wordt dat nog minder. Ik zeg vaak, want soms kunnen mensen vanuit zichzelf de islam oppakken. Vandaar dat er enige argwaan is naar een halfbloed.
Maar ik ken ook een halfbloed die heeeeel erg met de islam bezig is, Dus het gaat niet altijd op.
Origineel gepost door Najib26
Welke Marokkaanse mannen trouwen met een Nederlandse/Belgische vrouw? Laten we daar eerlijk in zijn. Dat zijn vaak mannen die de islam niet echt goed praktiseren. marokkanse mannen die met een bekeerde moslima trouwen, dat is een ander verhaal. Maar over het algemeen hebben ze een relatie gehad. Dus de imaan van die Marokkaanse man is niet zo groot, hoe moet hij dan de imaan van die Belgische of Nederlandse vrouw vergroten? En dan komen de kinderen, vaak wordt dat nog minder. Ik zeg vaak, want soms kunnen mensen vanuit zichzelf de islam oppakken. Vandaar dat er enige argwaan is naar een halfbloed.
Maar ik ken ook een halfbloed die heeeeel erg met de islam bezig is, Dus het gaat niet altijd op.
mijn broer is getrouwd met een belgische meisje die zich aan het bekeren is, en ja ze hadden al een relatie moge Allah(swt ) het hen vergeven!!!!el mektab daar kun je toch niets aan doen??
hey bedankt voor jullie steun maar wat ik nog altyd nie snap is waarom
ik bedoel ik heb die jongen nooit bedrogen hij belt me de hele dag maar ik wil niet antw ik ben woedend waarom na twee jaar waarom na die weet dat ik van hem hou ik heb alles voor die jongen gedaan in moeilijke en slechte tyden wist hij nu pas hoe zen ouders in elkaar zitten
zen broer is getrouwd met een puur belgische die ouders kijken gewoon anders naar hun zoon
hij is hun zoon niet meer omdat hij bijb een belgische is jahibade lah en hier zit ik nu het meisje dat van yousri houdt ik ben moslim ben bereid om de taal van hem te leren alles en toch niet en dat na 2 jaar
waaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrroooooooooom is deze wereld zo wreed
Je komt er wel overheen. Leer van je fouten. Een relatie voor het huwelijk is haram, Allah kan dat moeilijk zegenen met een huwelijk. Van een relatie voor het huwelijk weet je in de meeste gevallen dat er eens een einde aan gaat komen. Bega dus de volgende keer niet weer dezelfde fout. Sterkte.
ilovekhalid
28-11-2002, 14:30
Ben je ook een benali? haha misschien familie
lijden?????
Geef jezelf niet de schuld.. Jij kan er niks aan doen het ligt aan zijn ouders en niet aan jou..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.