Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vader van twee kinderen neergeschoten voor huis !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

sword
17-06-2004, 13:10

Marokkaanse vader van twee kinderen neergeschoten voor huis - 17/06/2004 DEURNE - In de Jan Brockhovenstraat in Deurne werd gisterochtend de jonge Marokkaan Abdelkrim Ghallit voor zijn woning neergeschoten. Buurtbewoners hoorden rond 6.00 uur meerdere schoten. De vader van twee meisjes overleed ter plekke aan zijn verwondingen. Volgens het Antwerpse parket is het motief van de moord onduidelijk. De dader is vooralsnog spoorloos. De politie kreeg gisterochtend verschillende telefoontjes binnen van buurtbewoners die gewekt werden door een aantal schoten. Hoeveel is onduidelijk. Sommige spreken van acht, anderen van zes en nog anderen hoorden dan weer drie schoten. ,,Ik hoorde er drie'', zegt de naaste buurvrouw van de familie Ghallit. Met haar naam wil ze niet in de krant. ,,Ik dacht eerst dat er op een auto werd geslagen. Maar een andere buurman kwam bij mij op de deur kloppen en zei:,, Bel de politie er is iemand neergeschoten.'' Dat heb ik dan ook gedaan. Het was in ieder geval een akelig zicht die man badend in het bloed te zien liggen.'' Het slachtoffer vertrok blijkbaar naar zijn werk en lag zwaargewond op de stoep, naast zijn wagen. De hulpdiensten kwamen ter plaatse, maar even later stierf hij wél aan zijn verwondingen. Hoeveel kogels zijn lichaam troffen, is vooralsnog onduidelijk. Een autopsie moet klaarheid scheppen. Ook verschillende voertuigen in de nabije omgeving vertoonden inslagen van kogels. Het Antwerpse parket kon gisteren nog niet meer vertellen over de juiste omstandigheden van de moord. Verder onderzoek moet uitwijzen of het om een afrekening of een familiaal drama gaat. Tweede moord De moord in Deurne is al de tweede op twee dagen. Dinsdag moesten de speurders van de sectie Moord eveneens uitrukken. Op het Damplein werd het levenloze lichaam van een man aangetroffen. Ook dat zou volgens onbevestigde bron een man van Marokkaanse origine zijn geweest. En ook hier kon het parket het slachtoffer nog niet identificeren en moet een autopsie meer duidelijkheid brengen. De moorden op marokkanen volgen elkaar in snel tempo op in Antwerpen Sword

JamalOnTheNet
17-06-2004, 15:30
Kan je antwoord geven op de vraag waarom je de laatste zin in je bericht zo laaghartig hebt opgetypt, met aan het eind een knipoog?

LadyBerkania
17-06-2004, 15:49
Allah Rhamhoum, Die arme familie zal wel kapot zijn. En hoezo die zin zo ?? die laatste verklaar je nader?? Mnrtje Sword

rustige_oujdia
17-06-2004, 16:04
meskien en zijn vrauw en kinderen ik zou het niet overleven als ik hoor dat me man is doorgeschoten en ik heb ook twee kinderen laharmo ghislan

LadyBerkania
17-06-2004, 16:24

Willie errUg.......maar hij heeft er zelf naar gezocht :schok:

Deliana
17-06-2004, 16:27
Origineel gepost door Barcelona Sword, jammer dat het jouw vader niet is! Barca Jezus Barca, vind je het nodig om jezelf tot hetzelfde niveau te verlagen? :rolleyes:

Moe
17-06-2004, 16:28
Allah Ierhamhoem.. :(

luis_in_de_pels
17-06-2004, 16:29
Origineel gepost door Barcelona Sword, jammer dat het jouw vader niet is! Barca Weer een erg fijne bijdrage van een moderator. Die zin en die knipoog van Sword is ongepast. Maar een moderator die de vader van een lid doodwenst in ook niet bepaald netjes.

Moe
17-06-2004, 16:31
Origineel gepost door sword Marokkaanse vader van twee kinderen neergeschoten voor huis - 17/06/2004 DEURNE - In de Jan Brockhovenstraat in Deurne werd gisterochtend de jonge Marokkaan Abdelkrim Ghallit voor zijn woning neergeschoten. Buurtbewoners hoorden rond 6.00 uur meerdere schoten. De vader van twee meisjes overleed ter plekke aan zijn verwondingen. Volgens het Antwerpse parket is het motief van de moord onduidelijk. De dader is vooralsnog spoorloos. De politie kreeg gisterochtend verschillende telefoontjes binnen van buurtbewoners die gewekt werden door een aantal schoten. Hoeveel is onduidelijk. Sommige spreken van acht, anderen van zes en nog anderen hoorden dan weer drie schoten. ,,Ik hoorde er drie'', zegt de naaste buurvrouw van de familie Ghallit. Met haar naam wil ze niet in de krant. ,,Ik dacht eerst dat er op een auto werd geslagen. Maar een andere buurman kwam bij mij op de deur kloppen en zei:,, Bel de politie er is iemand neergeschoten.'' Dat heb ik dan ook gedaan. Het was in ieder geval een akelig zicht die man badend in het bloed te zien liggen.'' Het slachtoffer vertrok blijkbaar naar zijn werk en lag zwaargewond op de stoep, naast zijn wagen. De hulpdiensten kwamen ter plaatse, maar even later stierf hij wél aan zijn verwondingen. Hoeveel kogels zijn lichaam troffen, is vooralsnog onduidelijk. Een autopsie moet klaarheid scheppen. Ook verschillende voertuigen in de nabije omgeving vertoonden inslagen van kogels. Het Antwerpse parket kon gisteren nog niet meer vertellen over de juiste omstandigheden van de moord. Verder onderzoek moet uitwijzen of het om een afrekening of een familiaal drama gaat. Tweede moord De moord in Deurne is al de tweede op twee dagen. Dinsdag moesten de speurders van de sectie Moord eveneens uitrukken. Op het Damplein werd het levenloze lichaam van een man aangetroffen. Ook dat zou volgens onbevestigde bron een man van Marokkaanse origine zijn geweest. En ook hier kon het parket het slachtoffer nog niet identificeren en moet een autopsie meer duidelijkheid brengen. De moorden op marokkanen volgen elkaar in snel tempo op in Antwerpen. Ik hoop dat het bij mijn vader gebeurd :D Sword Ben je hier blij mee.. Ik wijzig je text wel effe..

Deliana
17-06-2004, 16:31
Origineel gepost door luis_in_de_pels Weer een erg fijne bijdrage van een moderator. Die zin en die knipoog van Sword is ongepast. Maar een moderator die de vader van een lid doodwenst in ook niet bepaald netjes. Barca heeft nog niet door dat een moderator de orde moet handhaven op een forum, en niet olie op het vuur moet gooien. ;)

Moe
17-06-2004, 16:33
Origineel gepost door luis_in_de_pels Weer een erg fijne bijdrage van een moderator. Die zin en die knipoog van Sword is ongepast. Maar een moderator die de vader van een lid doodwenst in ook niet bepaald netjes. Heb je ook gelijk in.. :zwaai:

luis_in_de_pels
17-06-2004, 17:27
Origineel gepost door Barcelona Luis in de pels, ik wilde Sword alleen laten nadenken hoe hard zo iets kan aankomen bij de nabestaanden... Barca Nou ja, dan zou je hier heel wat meer mensen moeten laten nadenken over opmerkingen die af en toe geplaatst worden met een knipoog erbij. Je kunt iemand ook op een andere manier aan het denken zetten. Daarvoor hoef je niet iemands vader de dood in te wensen.

Erwin
17-06-2004, 17:34
Origineel gepost door Barcelona Luis in de pels, ik wilde Sword alleen laten nadenken hoe hard zo iets kan aankomen bij de nabestaanden... Barca Lekker tactvol :rolleyes: Stijlvol: Origineel zoals het gepost zou moeten worden door Barcelona Sword, moet dat nou zo?! Het zal je vader toch zijn! Zit ik hier een beetje de moderaters op te voeden... :jammer:

tazaghiniagirl
17-06-2004, 17:37
Origineel gepost door skutsje Wat een akelige domme mod ben jij? Wie is zo dom geweest jou hier als mod te plaatsen? Vent toch, hoe laag ben jij. :rolleyes: precies...walah hawata wala qawata ila billah....

roebla
17-06-2004, 20:01

Wat een Hypocriete Zwijnenvolk hier en dan heb ik het over onze blanke landgenoten. (maar dat wisten jullie wel) Ze zeggen niks tegen sword, die in mijn ogen een opmerking maakt die minimaal een waarschuwing waard is. Maar zodra Barcelona wat zegt dan zijn de poppetjes aan het dansen, dan komen ze met hun wijzende vingertjes Wat een k utvolk zeg ! gatverdamme :jammer: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7