Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meiden kennen geen respect!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

DINIM3AK
26-11-2002, 19:36

waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders? waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders? waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ?? waarom schamen jullie niet? waar gaat het heen met de meiden hier in NL? de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!! :zwaai: wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!!

Marocca
26-11-2002, 19:38
Niet veralgemenen aub........

DINIM3AK
26-11-2002, 19:41
Origineel gepost door Marocca Niet veralgemenen aub........ als het meer dan 50% is dan heb ik wel een beetje recht om het zo te zeggen!

Kimaatje
26-11-2002, 19:43
Origineel gepost door DINIM3AK waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders? waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders? waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ?? waarom schamen jullie niet? waar gaat het heen met de meiden hier in NL? de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!! :zwaai: wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!! Jah, de jongens zitten zeker 24 per dag thuis, bidden 5 x per dag, gaan NOOIT naar een disco, drinken niet..enzo 1 woord voor jou GET A LIFE

Marocca
26-11-2002, 19:44

Origineel gepost door DINIM3AK als het meer dan 50% is dan heb ik wel een beetje recht om het zo te zeggen! ik begrijp wel dat je dat denkt maar er zijn nu eenmaal meisjes dat dat echt doen om jongensblikken te krijgen en zich dus hoerig gedragen maar er zijn ook genoeg meisjes dat respect hebben voor hun geloof en zich deftig en respectvoll kleden..... :(

Military_Minded
Origineel gepost door DINIM3AK waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders? waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders? waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ?? waarom schamen jullie niet? waar gaat het heen met de meiden hier in NL? de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!! :zwaai: wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!! En de marokkaanse mannen dan??....die zijn 100 keer erger....niet met die marokkaanse tradities komen....vrouwen en mannen zijn hetzelfde!! En dan is het van beide kanten best wel triest.....en dan valt het bij de vrouwelijke kant nog wel mee!!!

fatimab
Origineel gepost door DINIM3AK als het meer dan 50% is dan heb ik wel een beetje recht om het zo te zeggen! neen want als er 1 meisjes is die het niet doet dan mag je niet veralgemenen!!! maar ja het is toch zo een eindeloos gesprek dus zeg maar!!! één ding is zeker jij mag de andere niet oordelen, hamdoelillah we gaan allemaal apart sterven en die meisjes zullen wel voor hun daden moeten opkomen dus ja laat ze doen en get on with your life!!! :zwaai:

benali
26-11-2002, 19:45
hey wullah jullie jongens jullie worden zot yek van marokaanse meisjes waarom al die opmerkingen a lajhfed eerst gaan ze teveel met negers om nu over hun ouders hebben jullie geen bezig heid met of niks nuttigs te doen dan over marokaanse bezig te zijn tfoeeeeeeeeeeeeee helikoum

elhabiba
26-11-2002, 19:46
Origineel gepost door Military Minded En de marokkaanse mannen dan??....die zijn 100 keer erger....niet met die marokkaanse tradities komen....vrouwen en mannen zijn hetzelfde!! En dan is het van beide kanten best wel triest.....en dan valt het bij de vrouwelijke kant nog wel mee!!! precies....mannen zat die als je je ziet denkt van...allah jesterrrrrr.... en als je ze iets vraagt over hun geloof kijken ze je raar aan en zeggen...ewa doe niet zo ouderwets!!!!!! :rolleyes: :kwaad: maar ja goeie en slecht heb je overal... liefs elhabiba :zwaai:

DINIM3AK
26-11-2002, 19:47
typisch marokkaanen !!!! deze topic gaat over marokkaanse meiden. en niet over jongens!! wil je het over jongens hebben kun je hier een gratis topic openen !!! reageeren over het onderwerp en niet met dat ik naar jongens moet gaan kijken etc etc! en nogmaals hou die scheldwoorden en die onzin voor je!! wil je niet reageeren ? is niet verplicht hoor! pfffffffff

Chaimaa
26-11-2002, 19:48
Origineel gepost door DINIM3AK waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders? waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders? waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ?? waarom schamen jullie niet? waar gaat het heen met de meiden hier in NL? de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!! :zwaai: wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!! Nou dan heb ik ook weer een paar vragen aan jou waarom maak jij je druk over andere mensen? waarom heb jij het over meiden en niet over meiden en jongens gezamelijk? waarom haal je niet de balk uit je eigen oog voordat je een splinter uit iemand anders oog haalt? waarom bekijk jij alles vanuit je eigen maatstaven?? jongen je moet argumenten hebben en niet zomaar BLABLABLA hier neerzetten

GoudenGids
26-11-2002, 19:48
Daar gaan we weer...de tigste-ronde... :rolleyes: :rolleyes:

DINIM3AK
26-11-2002, 19:49
voor de duidelijkheid. ik loop niet met een strakke broekje en zeker niet met doorzichtige broekje!! en meiden doen dat wel!!! geef dan hier een opmerking over? anders blijven jullie met kijk naar de jongens etc etc.. pff

DINIM3AK
26-11-2002, 19:50
Origineel gepost door Chaimaa Nou dan heb ik ook weer een paar vragen aan jou waarom maak jij je druk over andere mensen? waarom heb jij het over meiden en niet over meiden en jongens gezamelijk? waarom haal je niet de balk uit je eigen oog voordat je een splinter uit iemand anders oog haalt? waarom bekijk jij alles vanuit je eigen maatstaven?? jongen je moet argumenten hebben en niet zomaar BLABLABLA hier neerzetten argumenten? het is een feit en dat weet iedereen!! ik kom elke dag buiten en zit op school met meer dan 5000 mensen!! :zwaai:

jimpie
26-11-2002, 19:52

Origineel gepost door DINIM3AK waarom heb jullie meiden geen respect voor jullie ouders? waarom dragen jullie strakke kleding met jullie ouders? waarom nemen jullie altijd zoveel vrienden ?? waarom schamen jullie niet? waar gaat het heen met de meiden hier in NL? de islam gaat hier achteruit en dat heeft nederland te danken aan de meiden hier!!! :zwaai: wil je reageeren?mag, maar hou die scheldwoorden voor je!! Het tegenovergestelde van deze meiden zul je niet tegenkomen of de kans is klein dat je ze tegenkomt.....maar zijn er gelukkig wel..meer dan jij zou denken!! Dus wat zien de meeste mensen ??Alleen zulke meiden waar jij het over hebt..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19