Bekijk originele versie : HeLp ben in love:S
Gussi_girl
17-06-2004, 12:10
salaam,
hey ik heb een klein probleempje:S ik vind een jonge leuk en wil best wel iets met hem ik ken dan ook mijn grenzen maar ben bang dat er iemand 8ter komr wandt ik woon in zo'n wijk waar ze nogal kletsen als jullie snappen wat ik bedoel wat moet ik doen?
help me :Iluvu:
Azzzizzz
17-06-2004, 12:13
ga om zijn hand vragen
of vraag of hij om je hand komt vragen
Geen hram relatie aan gaan! Het is toch al Mekteb met wie je gaat trouwen, dus waarom stel je jezelf op de proef!
Verkering<<<< Ik vind dat zo een kinderachtig woord. :)
Azzzizzz
17-06-2004, 12:16
ja inderdaad VERKERING...heeft veel gemeen met het woord VERKEERD
IkBenSaliha
17-06-2004, 12:22
Origineel gepost door Gussi_girl
salaam,
hey ik heb een klein probleempje:S ik vind een jonge leuk en wil best wel verkering met hem ik ken dan ook mijn grenzen maar ben bang dat er iemand 8ter komt en vooral mijn neef omdat hij en zijn zusje kletsen als jullie snappen wat ik bedoel wat moet ik doen?
help me egt heel erg in love! :Iluvu:
Jij bent zeker nog maar 12????
:maf:
Gussi_girl
17-06-2004, 12:22
nee dat is het niet ik ben een beetje te jong om te trouwen maare ja ik wil eigenlijk wel wat met hem en ik ken mijn grenzen dus ik ga niet gelijk met hem het bed in duiken ofso
IkBenSaliha
17-06-2004, 12:24
nee dat is het niet ik ben een beetje te jong om te trouwen maare ja ik wil eigenlijk wel wat met hem en ik ken mijn grenzen dus ik ga niet gelijk met hem het bed in duiken ofso
Dat verklaart alles :maf:
Gussi_girl
17-06-2004, 12:24
......ik ben 15 dus was ik maar oud genoeg om te trouwen en ik wil liever eerst school afmaken......
IkBenSaliha
17-06-2004, 12:26
......ik ben 15 dus was ik maar oud genoeg om te trouwen en ik wil liever eerst school afmaken......
Aha :o
Meisjes van 15 zijn snel te beïnvloeden...
Op mijn 15de zat ik barbiepoppen van mijn buurmeisje te stelen en jij komt hier met vriendje:(
Wat veranderen tijden snel!!!:jammer:
IkBenSaliha
17-06-2004, 12:29
Origineel gepost door guppie
Op mijn 15de zat ik barbiepoppen van mijn buurmeisje te stelen en jij komt hier met vriendje:(
Wat veranderen tijden snel!!!:jammer:
Wat deed ik op mijn vijftiende....
Toen had ik altijd ruzie met een Nederlandse jongen :hihi:
Origineel gepost door IkBenSaliha
Wat deed ik op mijn vijftiende....
Toen had ik altijd ruzie met een Nederlandse jongen :hihi:
Inderdaad RUZIE!!
En deze dame is al bezig met get weggeven van dr PUZIE:hihi:
Oke ik overdrijf wat :D
Sorry:(
Sjemmelia
17-06-2004, 12:40
salaam,
hey ik heb een klein probleempje:S ik vind een jonge leuk en wil best wel iets met hem ik ken dan ook mijn grenzen maar ben bang dat er iemand 8ter komr wandt ik woon in zo'n wijk waar ze nogal kletsen als jullie snappen wat ik bedoel wat moet ik doen?
help me :Iluvu:
Als er geen intentie is om te trouwen dan gewoon niet aan beginnen, want wat schiet je er dan mee op? Je begaat dan een zonde en je zegt wel dat je je grenzen kent, maar dat wil nog niet zeggen dat je je gevoelens daarop kunt aanpassen. Je bent nog veel te jong dus geniet lekker van je zorgeloze leventje want relaties leiden geheid tot problemen. Wacht lekker totdat je oud genoeg bent om het huwelijk ik te treden en inchallah komt je mektab vanzelf op je pad. Waarom zou je je puurheid en schoonheid aan een ander geven dan alleen je man? Je zegt dat je niet met 'm naar bed zal gaan, maar alleen al met hem in 1 ruimte zijn is al erg genoeg . Geduld is een schone zaak, dus neem de weg die je verstand zegt. :zwaai:
UndercoverAngel
17-06-2004, 13:09
Een relatie is Haram.. Je zegt wel dat je niet meteen het bed in gaat duiken met hem (dat zeggen zoveel en daarna komen ze huilend vertellen dat ze het gedaan hebben).. Als jullie samen zijn is Sheitan altijd de derde en die kan jullie tot alles verleiden.. Je bent nog jong.. Ga je bezig houden met je school.. De persoon die je lmektab is en met wie je Insha Allah zal gaan trouwen komt vanzelf je pad op.. En als het een goede moslim jongen is komt hij meteen om je hand vragen en niet na een Haram-relatie van 3 jaar ofsjo...
.:UcA:.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.