Bekijk originele versie : €1,-
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
_Inspiration_
24-12-2009, 15:37
166.771 leden x 1 euro ´ be creative and do the math ´;)
unieke actie zou je zeggen maar,
- mensen wat vinden jullie hiervan!!
zal men echt doneren en gunnen of zal er juist haat en jalozie zijn
binnen onze eigen gemeenschap!!
geef je mening!!
zijn er ook leden met een unieke actie wat in eerste instantie simpel lijkt
maar uiteindelijk een gedachte geeft van Oghhh dat had ik ook kunnen
bedenken doordat het veel opleverd of juist uniek is etc...
.....DEEL HET MET ONS.....
suces is een keuze!!:goedzo:
_Inspiration_
24-12-2009, 15:39
kijken is reageren
_Inspiration_
24-12-2009, 15:51
tot nu toe 15 x bekeken maar geen enkele reactie.
hieruit kun je concluderen dat men wel getriggerd is door deze onderwerp dus GELD, maar er verder niets mee wil doen. Hmmmm
interessant om te volgen hoe men geleid word door verschillende onderwerpen en waarop ze wel en niet reageren.
bekijk de reactie reeks van verschillende topics
WilD_Magreb
24-12-2009, 16:12
broertje waloe niemand die gund
als het gaat om daten, vrouwen, geld krijgen dan zie je al die hyenas
het boeit ze alleen maar als het in hun voordeel is ..
_Inspiration_
24-12-2009, 16:26
en heb je al een idee aan wat j het zou willen doneren?
Het is meer kijken of mensen instaat zijn om dit te gunnen snapje?
Ik heb niet aan een bepaalde donatie gedacht.
Zorgeloosje
24-12-2009, 17:15
Niemand gaat het je gunnen, ze willen het allemaal zelf natuurlijk.
hoezo moete mense jou 170doezoe sponsore? wil je rijk worde met bedele? of is het een inzameling voor de moskee of ander goed doel, ik denk dat de bereidheid om te doneren dan al meteen groter is. vooral als het aantoonbaar richting de moskee of iets gaat. dus nie onder valse voorwendselen in eigen broekzak.
ja wel leuk he , hm 16miljoen nlers * 1 euro. is wow nooit meer werken :)
_Inspiration_
24-12-2009, 17:56
Niemand gaat het je gunnen, ze willen het allemaal zelf natuurlijk.
;) idd
_Inspiration_
24-12-2009, 17:57
hoezo moete mense jou 170doezoe sponsore? wil je rijk worde met bedele? of is het een inzameling voor de moskee of ander goed doel, ik denk dat de bereidheid om te doneren dan al meteen groter is. vooral als het aantoonbaar richting de moskee of iets gaat. dus nie onder valse voorwendselen in eigen broekzak.
ja wel leuk he , hm 16miljoen nlers * 1 euro. is wow nooit meer werken :)
Ewa,
ik zeg niet dat ze het mij moeten gunnen. ik heb het over het algemeen snapje. als iemand hiermee zou komen wat gebeurt er dan gunnen of juist niet.
ja toch het is maar 1 euro als iedereen 1 eurotje doneert ahahh word je idd zo rijk
-PreciousLady
24-12-2009, 18:01
Als het een goed doel is, waar ik het vertrouwen in heb dat het goed terecht komt dan gun ik het en meer dan dat zelfs.
_Inspiration_
24-12-2009, 18:10
Als het een goed doel is, waar ik het vertrouwen in heb dat het goed terecht komt dan gun ik het en meer dan dat zelfs.
thanks voor je reactie.
hoe meer mensen gunnen hoe eerder ik tot de besluit kan komen om een leuke actie te bedenken voor het inzamelen van geld.
zoals moskee of misschien iemand die het geld hard nodig heeft voor bv een operatie .
wellicht zullen er mensen zijn die andere kennen die het geld hard nodig hebben. Dit hoor ik graag. alles moet wel aantoonbaar zijn.
dus als we een inzameling kunnen doen voor bijv een moskee dan moet alles duidelijk aantoonbaar zijn zodat iedereen zeker weet dat het daar ook terecht komt.
come on people!!!!!!!!
-PreciousLady
24-12-2009, 18:13
thanks voor je reactie.
hoe meer mensen gunnen hoe eerder ik tot de besluit kan komen om een leuke actie te bedenken voor het inzamelen van geld.
zoals moskee of misschien iemand die het geld hard nodig heeft voor bv een operatie .
wellicht zullen er mensen zijn die andere kennen die het geld hard nodig hebben. Dit hoor ik graag. alles moet wel aantoonbaar zijn.
dus als we een inzameling kunnen doen voor bijv een moskee dan moet alles duidelijk aantoonbaar zijn zodat iedereen zeker weet dat het daar ook terecht komt.
come on people!!!!!!!!
Juist. Succes. Ik ben in ieder geval van de partij mocht er een leuk initiatief zijn.
_Inspiration_
24-12-2009, 18:18
Juist. Succes. Ik ben in ieder geval van de partij mocht er een leuk initiatief zijn.
we houden je op de hoogte ;)
shoukran:o
rachideke
24-12-2009, 19:45
Ik ben lid van een islamtische vereniging en we zitten nu een beetje in financieel dipje. Dat zou wel interessant zijn om uit te proberen om geld in te zamelen.
_Inspiration_
24-12-2009, 20:01
Ik ben lid van een islamtische vereniging en we zitten nu een beetje in financieel dipje. Dat zou wel interessant zijn om uit te proberen om geld in te zamelen.
salaamoe3alikom ya aghi,
welke islamitische vereniging representeer jij ?
het is idd een uitstekende actie als onze broeders en zusters ook meewerken
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.