Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MVV aanvraag

Pagina's : [1] 2

nanometer
24-12-2009, 00:28

Hallloooo allemaal, Mijn echtgenoot heeft gisteren de mvv aanvraag gedaan via de ambassade in rabat. Hoelang duurt het voordat ik hier een bericht over krijg en hoeveel tijd krijg ik om alle documenten in orde te maken en op te sturen. graag mensen met ervaring en niet mensen met onzin, wat ik de afgelopen 2 maanden heb moeten aan horen.:D

nanometer
24-12-2009, 11:21
hey meid jij moet hier ook de aanvraag doen en hij daarzo anders kan je nog lang gaan wachten schat.. als jij het ook heb gedaan kan het minimaal 1 week tot 6 weken duren voordat je antwoord krijgt... ik kom net van het ziekenhuis, ik ben inmiddels man geworden :D. aanvraag is eergisteren gedaan via de ambassade. ik moet nu wacht op bericht van het IND, hoe lang duurt het voordat ik een bericht krijg van IND om de benodigde stukken in te leveren.

nanometer
24-12-2009, 11:51
hahahahaha wollah ma ik zag het nu pas whhaahahahahahaha sorry moest er eff uit nou kijk heb ook me man naar nl gehaald en toen ik de mvv aanvraag heb opgestuurd nou me advocaat niet ik toen na 8 dagen belde me advocaat mij op dat de visum binnen was en toenb moest mij man afspraak maken met de ambassade om visum opte halen toen moest hij wat papieren dingen gaan doen en laten legaliseren en vliegtuig verzekering gaan doen en daar moest hij een formulier invullen hij moest koppie van mij nl paspoort hebben om die gegevens door te geven en zijn gegevens maar eff serieus die afspraak duurde lang man was helemaal paranoia geworden want ze hebben zooo druk niet normaal dus je kan je vrouw zeggen als je belletje heb gekregen gelijk naar ambasade bellen voor afspraak anders gaat ze langer wachten... ik heb het even iets anders aangepakt. aanvraag via nederlandse ambassade in rabat, ik krijg hier een bericht dat ik wat moet inleveren. Jij heb eerst een mvv advies aangevraagd, ik doe het direct

Tangerino
24-12-2009, 11:57
Het zou ongeveer een maand moeten duren voordat je bericht krijgt om de leges te betalen van 830 euro! zodra dat is verwerkt in het systeem en dat duurt meestal maximaal 7 werkdagen. dan is het handig om zelf na te bellen of doorgespeeld is naar de nederlandse ambassade in rabat!

nanometer
24-12-2009, 20:37

Het zou ongeveer een maand moeten duren voordat je bericht krijgt om de leges te betalen van 830 euro! zodra dat is verwerkt in het systeem en dat duurt meestal maximaal 7 werkdagen. dan is het handig om zelf na te bellen of doorgespeeld is naar de nederlandse ambassade in rabat! hmm oke, de ene zegt 2 weken de ander zeft 3 a 4 dagen, dus het verschilt enorm. ik hoop dat ik pas over 2 weken een bericht krijg, dan gunnen ze mij namelijk tijd om alle stukken te verzamelen.

nanometer
24-12-2009, 20:38
Het zou ongeveer een maand moeten duren voordat je bericht krijgt om de leges te betalen van 830 euro! zodra dat is verwerkt in het systeem en dat duurt meestal maximaal 7 werkdagen. dan is het handig om zelf na te bellen of doorgespeeld is naar de nederlandse ambassade in rabat! De aanvraag is wel gedaan via de Nederlandse ambassade in Rabat

nanometer
25-12-2009, 10:37
heb je nog bericht gehoord wat het is positief of negatief.. Nederlandse ambasade was positief, en hier moet ik nog bericht krijgen en ben 99% van overtuigd ook positief. Ik krijg na de kerst vakantie mijn nieuwe contract en voldoe aan alle eisen die ze stellen. is gek niet zoveel eisen wat ze stellen.

nanometer
25-12-2009, 10:38
heb je nog bericht gehoord wat het is positief of negatief.. aanvraag is pas twee dagen terug gedaan. is wel heel snel als ik nu al de uitslag heb

nanometer
25-12-2009, 10:41
Het zou ongeveer een maand moeten duren voordat je bericht krijgt om de leges te betalen van 830 euro! zodra dat is verwerkt in het systeem en dat duurt meestal maximaal 7 werkdagen. dan is het handig om zelf na te bellen of doorgespeeld is naar de nederlandse ambassade in rabat! Kan ik niet afdingen :D om wat minder leges te betalen :D

mokkamoker
25-12-2009, 11:03
ff wat anders mensen waar kan k trouwakte doen hier in nl en wat heb k daar allemaal voor nodig en wat zijn de kosten daarvan? hebben mensen het recent nog gedaan? alvast bedankt voor jullie reacties! :goedzo:

nanometer
25-12-2009, 11:19
ff wat anders mensen waar kan k trouwakte doen hier in nl en wat heb k daar allemaal voor nodig en wat zijn de kosten daarvan? hebben mensen het recent nog gedaan? alvast bedankt voor jullie reacties! :goedzo: je trouwt vanaf nl of buitenland ?

mokkamoker
25-12-2009, 11:20
je trouwt vanaf nl of buitenland ? nee vanaf nl zowel k als zij hebben nl paspoort

nanometer
25-12-2009, 11:22
nee vanaf nl zowel k als zij hebben nl paspoort bij de gemeente moet je dat regelen. en je moet ook in marokko een trouw akte maken.

mokkamoker
25-12-2009, 11:36
bij de gemeente moet je dat regelen. en je moet ook in marokko een trouw akte maken. Ja dat wist k wel. Laat k de vraag andre stellen: de marokkaanse trouwakte de zawzija kan je dat ook hier in nl doen bij marokkaanse consulaat in rotterdam of amsterdam of moet je daar voor na marokko gaan :confused: :confused: :confused:

mokkamoker
25-12-2009, 11:36

trouw akte moet je bij marokaanse consulaat halen en wat je mee moet nemen is jou lacard national en kopie van waar jou naam is in familieboek van jou oudres heet halamadaliya waar de naam van jou is kopiee dus en dan gaan ze voor jou trouwakte maken en er moet wel voldoende stempels en zegls geplakt zijn en het moet zo volle blad zijn waar jouw gegevens staat en jou ouders de gegevens in het arabische en je moet die vertalen in het engels of frans of nederlands want hebben ze hier in nl ook nodig.. marokkaanse consulaat in nl of marokko?

Pagina's : [1] 2