Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreemdgaan

Pagina's : [1] 2 3 4

Juistem
17-06-2004, 10:10

Ik vind het kunnen, behalve als het bij mij gebeurt natuurlijk :o :D

miriammetje
17-06-2004, 10:12
allah hafed... moge allah ons beschermen tegen de vervloekte sjitaan/.... moge allah ons bijstaan... moge allah ons het rechte pad wijze... moge allah ons vergeven en verbetren inshallah amien

Juistem
17-06-2004, 10:13
Origineel gepost door miriammetje allah hafed... moge allah ons beschermen tegen de vervloekte sjitaan/.... moge allah ons bijstaan... moge allah ons het rechte pad wijze... moge allah ons vergeven en verbetren inshallah amien :rolleyes: Lekker heilig met je opgemaakt oog als avatar :D.

miriammetje
17-06-2004, 10:16
Origineel gepost door Juistem :rolleyes: Lekker heilig met je opgemaakt oog als avatar :D. ik heb niet gezegd dat ik heilig ben.....opgemaakt??? sjonge jonge je kunt wel slecht tegen kritiek jij zit hier vreemdgaan aan te sporen maar doe je best ik zal verder niet reageren walikoem salaam :zwaai:

marjam123
17-06-2004, 10:17

Origineel gepost door miriammetje allah hafed... moge allah ons beschermen tegen de vervloekte sjitaan/.... moge allah ons bijstaan... moge allah ons het rechte pad wijze... moge allah ons vergeven en verbetren inshallah amien :goedzo:

Juistem
17-06-2004, 10:18
Origineel gepost door miriammetje ik heb niet gezegd dat ik heilig ben.....opgemaakt??? sjonge jonge je kunt wel slecht tegen kritiek jij zit hier vreemdgaan aan te sporen maar doe je best ik zal verder niet reageren walikoem salaam :zwaai: Ik kan heel goed tegen kritiek maar om nou met dat te komen. Bij een luchtige topic hoort luchtige commentaar, in case you didn't notice :).

miriammetje
17-06-2004, 10:19
Origineel gepost door Juistem Ik kan heel goed tegen kritiek maar om nou met dat te komen. Bij een luchtige topic hoort luchtige commentaar, in case you didn't notice :). ik vidn het geen luchtige topic het is iets wat allah ons verboden heeft en jij spoort het aan ik vind dat niet luchtig maar ieder zijn mening.

tangia21
17-06-2004, 10:20
Origineel gepost door Juistem Ik kan heel goed tegen kritiek maar om nou met dat te komen. Bij een luchtige topic hoort luchtige commentaar, in case you didn't notice :). luchtige topic???????????????hhhahahahahaahahhahahhahahhaha hah :melig: ga maar lekker vreemd (als je iemand kan krijgen) :rolleyes: toedeledokie :zwaai:

Juistem
17-06-2004, 10:20
Origineel gepost door miriammetje ik vidn het geen luchtige topic het is iets wat allah ons verboden heeft en jij spoort het aan ik vind dat niet luchtig maar ieder zijn mening. Ja ieder zijn meug mens, maak je niet druk :rolleyes: . Maar waar blijft najib26 ben benieuwd wat hij weer te melden heeft, kan ik weer lachen :D.

Juistem
17-06-2004, 10:22
Origineel gepost door tangia21 luchtige topic???????????????hhhahahahahaahahhahahhahahhaha hah :melig: ga maar lekker vreemd (als je iemand kan krijgen) :rolleyes: toedeledokie :zwaai: En jij krijgt een kindje :melig:.

miriammetje
17-06-2004, 10:24
Origineel gepost door Juistem Ja ieder zijn meug mens, maak je niet druk :rolleyes: . Maar waar blijft najib26 ben benieuwd wat hij weer te melden heeft, kan ik weer lachen :D. sooooo jij bent wel compleet geintegreerd.....maar ken je het wachtwoord dan niet meid!!! wie het laats lacht lacht het beste! :zwaai:

Juistem
17-06-2004, 10:26
Origineel gepost door miriammetje sooooo jij bent wel compleet geintegreerd.....maar ken je het wachtwoord dan niet meid!!! wie het laats lacht lacht het beste! :zwaai: Wachtwoord? Gezegde bedoel je :). Ik heb er ook een voor je : wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten :). Ik ben in ieder geval wel zo geintegreerd dat ik behoorlijk Nederlands kan, kan ik niet van andere mensen zeggen. En wat zei je ook alweer over slecht tegen kritiek kunnen? :haha:.

miriammetje
17-06-2004, 10:29
Origineel gepost door Juistem Wachtwoord? Gezegde bedoel je :). Ik heb er ook een voor je : wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten :). Ik ben in ieder geval wel zo geintegreerd dat ik behoorlijk Nederlands kan, kan ik niet van andere mensen zeggen. En wat zei je ook alweer over slecht tegen kritiek kunnen? :haha:. wahahhahahahahahahah jij bent echt laag sjoneg jongen wil er niet eens meer op ingaan wajoooow ewa proficiat met je nederlands en met je vreemdgaan veel succes.. walikoem salaam

miriammetje
17-06-2004, 10:30
Origineel gepost door miriammetje sooooo jij bent wel compleet geintegreerd.....maar ken je het wachtwoord dan niet meid!!! wie het laats lacht lacht het beste! :zwaai: ja gezegde moet er staan de vreemdganger aanspoorder heeft gelijk

Juistem
17-06-2004, 10:31

Origineel gepost door miriammetje wahahhahahahahahahah jij bent echt laag sjoneg jongen wil er niet eens meer op ingaan wajoooow ewa proficiat met je nederlands en met je vreemdgaan veel succes.. walikoem salaam 'T is goed met je illi :D. Als je ook nog eens abn-cursus gaat volgen kan ik je nog begrijpen. Maar een vraagje, he. Waar maak je je nou zo druk om meid? :D. Nee ff serieus, ben je wel vaker zo temperamentvol?

Pagina's : [1] 2 3 4