Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan de jongens....

Pagina's : [1] 2

rahmona
26-11-2002, 18:48

Stel je komt een meisje tegen die jij leuk vind maar het blijkt dat ze al getrouwd is geweest zou je nog met haar veder gaan of niet?

DieselGirly
26-11-2002, 18:49
Origineel gepost door rahmona Stel je komt een meisje tegen die jij leuk vind maar het blijkt dat ze al getrouwd is geweest zou je nog met haar veder gaan of niet? \ Wil ik ook wel weten!!!......... :p

rahmona
26-11-2002, 18:50
haha we gaan wachten Fouzia misschien krijgen we hier antwoord op

Najib26
26-11-2002, 18:50
Wat denk je zelf? Als je een moslim bent, dan haak je heeeel snel af. Je begaat dan zoveel zondes (zina of iets dat daartoe kan leiden + je verpest een islamitisch verbond, het huwelijk).

rahmona
26-11-2002, 18:52

Najib ik bedoel dat ze is gescheiden, ze is niet meer getrouwd met deze man.....zou jij dan verder met haar gaan?

rahmona
26-11-2002, 18:53
Ja Onslaught, heb jij een antwoordt?

Najib26
26-11-2002, 18:56
Origineel gepost door rahmona Najib ik bedoel dat ze is gescheiden, ze is niet meer getrouwd met deze man.....zou jij dan verder met haar gaan? Sorry, ik heb jouw vraag niet zo goed gelezen. Heb denk ik nog honger :) Maar natuurlijk zou ik met haar verder gaan. Ik heb liever een vrouw die gescheiden is, dan een vrouw die een vriendje gehad heeft. Ze heeft niets verkeerds gedaan. Je krijgt zelfs 7assanaats als je met een gescheiden vrouw trouwt. Maar ik heb liever niet dat ze kinderen heeft, want daar ben ik nog lang niet aan toe :)

mtalsi
26-11-2002, 18:58
ik zie geen verschil tussen een gescheiden vrouw en een nog niet getrouwde vrouw.. dus waarom niet??! :zwaai:

rahmona
26-11-2002, 18:58
Origineel gepost door Najib26 Sorry, ik heb jouw vraag niet zo goed gelezen. Heb denk ik nog honger :) Maar natuurlijk zou ik met haar verder gaan. Ik heb liever een vrouw die gescheiden is, dan een vrouw die een vriendje gehad heeft. Ze heeft niets verkeerds gedaan. Je krijgt zelfs 7assanaats als je met een gescheiden vrouw trouwt. Maar ik heb liever niet dat ze kinderen heeft, want daar ben ik nog lang niet aan toe :) Bedankt Najib, ik hoor van de meeste jongens, ja maat dan is ze ontmaagd en dan hoef ik haar niet...daarom heb ik dit geplaatst ik wou weten of er nog jongens/mannen hier anders over denken.....

elhabiba
26-11-2002, 19:02
oke dan,een andere vraagje.... wat als ze nog wel getrouwd is,maar ze was al van plan om te scheiden voordat je haar tegenkomt,en dat ze al bezig is met scheiding.......en ze is nog maagd....zou je dan wel met haar omgaan en wachten totdat ze scheidt???? liefs elhabiba :zwaai:

Onslaught
26-11-2002, 19:04
ze is nog getrouw, bezig met scheiden en maagd??????? pfffffffffffff mensen mensen , maar ja altijd willlen jullie weten maagd trouwen en zo en dit en nooit de persoon zelf, maar ja what ever:D hhha

Chaimaa
26-11-2002, 19:04
Origineel gepost door elhabiba oke dan,een andere vraagje.... wat als ze nog wel getrouwd is,maar ze was al van plan om te scheiden voordat je haar tegenkomt,en dat ze al bezig is met scheiding.......en ze is nog maagd....zou je dan wel met haar omgaan en wachten totdat ze scheidt???? liefs elhabiba :zwaai: hoe kan ze nou nog maagd zijn als ze getrouwd is en aan een scheiding is

Chaimaa
26-11-2002, 19:06
Origineel gepost door Onslaught ze is nog getrouw, bezig met scheiden en maagd??????? pfffffffffffff mensen mensen , maar ja altijd willlen jullie weten maagd trouwen en zo en dit en nooit de persoon zelf, maar ja what ever:D hhha hahahahahahaha gekkie :D

emsoem
26-11-2002, 19:06
Origineel gepost door rahmona Stel je komt een meisje tegen die jij leuk vind maar het blijkt dat ze al getrouwd is geweest zou je nog met haar veder gaan of niet? ja waarom niet??? =emsoem=

elhabiba
26-11-2002, 19:07

Origineel gepost door Chaimaa hoe kan ze nou nog maagd zijn als ze getrouwd is en aan een scheiding is heel simpel als ze de huwelijkscontract heeft ondertekend en van plan was om de bruiloft te doenm,maar voor de bruiloft erachter kwam dat haar aanstaande een klootzak blijkt te zijn......dus hebben ze ook nix gehad samen maar ze is wel getrouwd oficcieel(ahumm kunnen jullie het nog volgen) liefs elhabiba :zwaai:

Pagina's : [1] 2