Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen?

Pagina's : [1] 2 3

Rabat1
17-06-2004, 09:30

Je vriend ergert je soms echt veel, hij belt jou maar om de week, soms om de 3 à 4 weken. Als je vraagt dat hij je een nr geeft, zodat jij die kan bellen, maar hij antwoord telkens dat hij géén nr heeft, omdat hij geen gsm wil, want hij heeft dat niet nodig, hij belooft al meer dan 2 jaar dat hij je hand komt vragen, telkens jij hem confronteert met die zaken die jou storen, sust hij je gewoon met lieve woorden en verandert van onderwerp. Als jij dan eens kwaad wordt of je zegt je gedacht, laat hij niets meer horen voor meer dan een maand. Hij heeft je zonder reden meerdere maanden niets laten horen van zichzelf. Hij koopt je nooit een cadeautje, nooit wenst hij je een gelukkige verjaardag. Als je samen bent, wil hij steeds de liefde bedrijven, maar jij zegt neen en hij gaat toch tegen jouw wil in verder... en ga zo maar door, wat zou jij dan doen? Je ziet de jongen heel graag, jullie hebben zoveel herinneringen samen, maar je voelt dat het zo niet meer verder kan, is dan de beste oplossing er een punt achter zetten? Volgens mij wel, ik zou die jongen DUMPEN, maar wel eerst héél goed mijn gedacht vertellen, en jullie? En dan gewoon verder leven, in het begin met het verdriet erbij, maar naarmate de tijd vordert verdwijnt de liefde toch? Wie heeft er zoiets al meegemaakt? Geef mij jullie raad, denkwijze, kijk op deze zaken. By the way: ik weet dit zijn verboden relaties,... maar mijn vraag is gericht aan zij die zoiets gelijkaardigs hebben meegemaakt? Thanks

LHBIBAA
17-06-2004, 09:40
dumpen die handel!!! hij is niet serieus bezig, hij belt alleen als het hem uitkomt hij heeft geen respect voor je!! jammergenoeg heb jij veel gevoelens voor hem!! maar ja zet er een punt achter ook zal het moeilijk zijn je komt er insha-allah overheen!! en beter nu dan dat je nog meer tijd aan hem gaat verspillen en ben je weer een jaar kwijt van je leven aan iemand die jouw tijd niet eens waard is!! vergeet hem en wens dat Allah hem uit jouw gedachten & hart zal wissen! en alles zal goed komt goed insha-allah ;) liefs L'HBIBA :D

selma25
17-06-2004, 09:43
dumpen inderdaad hij is jou niet waardt!!!

Mysticalia
17-06-2004, 09:50
Dumpen en hem keihard te waarheid roepen in het gezicht :kwaad: Hij heeft 2jr van je leven verspeeld :kwaad:

Juistem
17-06-2004, 10:35

Damn je wordt zwaar geflasht :melig: Wel erg dom om daar in te trappen.

miriammetje
17-06-2004, 10:41
Origineel gepost door Juistem Damn je wordt zwaar geflasht :melig: Wel erg dom om daar in te trappen. luister vooral na wat deze meid te zeggen heeft zij vind vreemdgaan ook normaal dus trek je conclussie.... :zwaai: dag meid

Rabat1
17-06-2004, 10:59
Origineel gepost door L'HBIBA dumpen die handel!!! hij is niet serieus bezig, hij belt alleen als het hem uitkomt hij heeft geen respect voor je!! jammergenoeg heb jij veel gevoelens voor hem!! maar ja zet er een punt achter ook zal het moeilijk zijn je komt er insha-allah overheen!! en beter nu dan dat je nog meer tijd aan hem gaat verspillen en ben je weer een jaar kwijt van je leven aan iemand die jouw tijd niet eens waard is!! vergeet hem en wens dat Allah hem uit jouw gedachten & hart zal wissen! en alles zal goed komt goed insha-allah ;) liefs L'HBIBA :D dank je lieverd, ik denk er net zo over, en de stap is eergisteren al gezet, maar ik wil gewoon weten of ik er goed aan gedaan heb

Rabat1
17-06-2004, 10:59
Origineel gepost door selma25 dumpen inderdaad hij is jou niet waardt!!! Thanks voor je raad

Rabat1
17-06-2004, 11:01
Origineel gepost door Mysticalia Dumpen en hem keihard te waarheid roepen in het gezicht :kwaad: Hij heeft 2jr van je leven verspeeld :kwaad: ja dat is zo, ik heb altijd gedacht hij verandert wel, maar een karakter verander je niet zomaar, en als je van je partner al verlangt dat hij of zij verandert ben je niet goed bezig, dan is de relatie niet gebaseerd op wederzijds respect... ja toch?

Rabat1
17-06-2004, 11:01
Origineel gepost door Juistem Damn je wordt zwaar geflasht :melig: Wel erg dom om daar in te trappen. Tof dat JIJ kan lachen met de miserie van een ander!

LHBIBAA
17-06-2004, 11:02
Origineel gepost door Rabat1 dank je lieverd, ik denk er net zo over, en de stap is eergisteren al gezet, maar ik wil gewoon weten of ik er goed aan gedaan heb okee dann!! :D ben trots op je weinigen zouden deze stap maar durven zetten!! en kijk nu niet meer achterom maar richt je op de toekomst!! alles komt goed insha-allah!! ;)

Rabat1
17-06-2004, 11:02
Origineel gepost door miriammetje luister vooral na wat deze meid te zeggen heeft zij vind vreemdgaan ook normaal dus trek je conclussie.... :zwaai: dag meid wat bedoel je hiermee?

Rabat1
17-06-2004, 11:04
Origineel gepost door L'HBIBA okee dann!! :D ben trots op je weinigen zouden deze stap maar durven zetten!! en kijk nu niet meer achterom maar richt je op de toekomst!! alles komt goed insha-allah!! ;) Ik doe mijn best, en ik blijf erbij, ik heb lang genoeg geduld gehad en heb voldoende (zelfs teveel) tijd gegeven, en nu ben ik het meer dan beu. Het graag zien is er natuurlijk nog, maar ja, that's life: ups and downs... maar is hier iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt???

miriammetje
17-06-2004, 11:04
Origineel gepost door Rabat1 wat bedoel je hiermee? Tof dat JIJ kan lachen met de miserie van een ander! dit zei je net dus je bent er denk ik al achter gekomeb wat ik bedoel ....ze had een topic geopent over vreemdgaan en dat vond ze normaal als andere dat doen

LHBIBAA
17-06-2004, 11:05

Origineel gepost door Rabat1 wat bedoel je hiermee? ze heeft net een topic geopend en ze vind vreemdgaan kunnen zoalng het maar niet bij haar gebeurt! ;)

Pagina's : [1] 2 3