Bekijk originele versie : sinds ik hoofddoek draag
miss__1984
17-06-2004, 06:43
salaam allemaal
sinds ik hoofddoek draag is mn haar hellemaal golvend geworden. boven is het hartsikke stijl en PLAT :maf: en beneden zitten er golven in van die knot die ik nu dagelijks in mn haar moet doen.. pff dat wil ik niet man ...
:huil: ik wil mn haar terug...
wat zijn de tips...
maar 1 voor deel van mn haar.... is zachter dan ooit ;)
Mysticalia
17-06-2004, 09:18
Het is je hoofddoek die je haar platdrukt :D
Maar als je je hoofddoek uitdoet en je haar wat doorelkaar woelt, is het terug ok of niet? :confused:
Of je haren natmaken en gel of zo insmeren :D.
Het is normaal dat als je dag in dag uit, knotje doet en hoofddoek dat je haar verandert, heb ik ook ;)
Maar zodra ik het was of natmaak en wat insmeer, heb ik mn krullen gewoon terug alhamdoulilah :D.
:belgie:
miss__1984
17-06-2004, 09:41
hoofddoek af.. BEN JE PARA :maf2:
maar jah alleen wanneer ik gedouched heb dan is het op dat moment de hele tijd stijl tot ik weer die knot met hoofddoek ga doen naar buiten. pff dankomik thuis en dan zit die golf er weer in hoor :(... maar gel nee nee ik smeer nooit troep in mn haar engel zeker niet, zeker als ik mn hoofddoek er daarna weer op moet doen
Mysticalia
17-06-2004, 09:58
Origineel gepost door miss 17
hoofddoek af.. BEN JE PARA :maf2:
maar jah alleen wanneer ik gedouched heb dan is het op dat moment de hele tijd stijl tot ik weer die knot met hoofddoek ga doen naar buiten. pff dankomik thuis en dan zit die golf er weer in hoor :(... maar gel nee nee ik smeer nooit troep in mn haar engel zeker niet, zeker als ik mn hoofddoek er daarna weer op moet doen
hoofddoek af thuis :rolleyes: bedoelde ik :D.
Heb je van nature stijl haar? wel dan kan je het gewoon droog brushen als je het goed wilt hebben zodra je thuis bent of nie? :confused:
nou maybeben je pas begonnen met een hoofdoek te dragen.....ik draag het al bijna5 jaar en jah ik heb mijn krullen wel kwijt maar dat is niet alles!!!allah zal ons in paradijs mooie haren schenken...en daar ben ik blij mee...en als je je haren gewoon LOS laat thuis dan kan je haren ademen en jah maybe word het krullig
berberia_16
19-06-2004, 22:15
laat je vooral nie wijs maken dat je je hoofddoek af moet doen :rolleyes:
Ewaa safiii gewoon kammen en door elkaar gooien een beetje en klaar ....
nadia_meknessia
20-06-2004, 00:10
Wat voor soort haar heb je dan?
Krullend? Volgens Mysticalia komt t wel gewoon terug dan...
Of heb je helemaal stijl haar en wil je alleen van dat golvende weg?
rachiDDD
20-06-2004, 01:18
miss 17 smagh dan hoofddoek aan laten en als je osso bent dan wel uit doen als je dan wilt zodat je je haar kan luchten zodat je haar adem krijgt had ik ook met petje droeg alltijd petje je weet tog helemaal lijp me haar maar jah mohiem als je hoofddoek draagt waarom wil je dan nog verse mooie haar ?
adios amigos peace a brada's en sista's
miss__1984
21-06-2004, 19:37
Origineel gepost door rachiDDD
miss 17 smagh dan hoofddoek aan laten en als je osso bent dan wel uit doen als je dan wilt zodat je je haar kan luchten zodat je haar adem krijgt had ik ook met petje droeg alltijd petje je weet tog helemaal lijp me haar maar jah mohiem als je hoofddoek draagt waarom wil je dan nog verse mooie haar ?
adios amigos peace a brada's en sista's
tuurlijk wil ik nog mn prachtige mooie natuurlijke haar behouden.. voor me zelf en voor mn mannetjuh. is eigenlijk mn mooiste aan mij vandaar:( maar jah thuis is hij natuurlijk altijd af en in de tuin ook. maar toch..
miss__1984
21-06-2004, 19:38
Origineel gepost door nadia_meknessia
Wat voor soort haar heb je dan?
Krullend? Volgens Mysticalia komt t wel gewoon terug dan...
Of heb je helemaal stijl haar en wil je alleen van dat golvende weg?
neej ik heb stijl haar, maar ik ga em zeker niet af doen hoor ik ben niet gek :maf2:
Lady_moi
21-06-2004, 20:30
Zo raar ik doe m'n haar ook in een knot soms maar die blijft toch stijl.
Snap et nie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.